Щоб зацікавити учнів, учителю доводиться часто "гратися". Гра на уроці - це не просто весела забава, задоволення, тим більше не гаяння часу, це безпосередньо вивчення матеріалу. Пропоную пограти у літературне судоку. Правила гри зазначені в матеріалах. Вважаю доцільним використання гри на позакласних заходах, під час предметного тижня, на підсумкових уроках.
Лебедюк Ірина Володимирівна, вчитель світової літератури
Літературне судоку за повістю Ніла Геймана «Кораліна"
Правила
Ігрове поле складається з квадрата, розміром 9 × 9, розділеного на менші квадрати (їх ще називають «регіони») із стороною 3 × 3 клітинки. Таким чином, все поле налічує 81 клітинку. У деяких з них вже на початку гри розташовані імена героїв повісті. Залежно від того, скільки клітинок вже заповнено, конкретну судоку можна віднести до легких або складних.
Мета головоломки - необхідно заповнити вільні клітинки іменами героїв так, щоб в кожному рядку, в кожному стовпці і в кожному малому квадраті 3×3, кожне ім’я зустрічалося лише один раз. Правильна головоломка має лише одне рішення.
|
Мама |
|
Спінк |
Форсібл |
|
Кіт |
Тато |
|
Спінк |
Кіт |
|
|
2 мама |
Тато |
|
|
Форсібл |
Бобо |
|
Форсібл |
2 тато |
|
|
|
Мама |
|
2 тато |
|
|
|
|
2 мама |
Кораліна |
|
Бобо |
|
2 мама |
Кіт |
|
2 тато |
|
Тато |
Форсібл |
|
|
|
Бобо |
Кораліна |
|
|
2 мама |
|
Мама |
Мама |
|
|
2 мама |
|
2 тато |
|
|
Кіт |
|
2 тато |
|
Тато |
Бобо |
|
Мама |
|
Кораліна |
|
Бобо |
2 мама |
|
Мама |
Кораліна |
|
Спінк |
|
Імена героїв повісті Ніла Геймана у головоломці: Кораліна, мама, тато, кіт, Бобо, Спінк, Форсібл, Друга Мама, Другий Тато.
Завдання
Назвіть по три факти про кожного з героїв повісті Ніла Геймана «Кораліна», імена яких використано в головоломці.
На допомогу вчителю
Назвіть по три факти про кожного з героїв повісті Ніла Геймана «Кораліна», імена яких використано в головоломці
Очікувані відповіді:
Кораліна
Мама
Тато
Кіт
Бобо
Міс Спінк
Міс Форсібл
Друга Мама
Другий Тато
Розгадка головоломки
Літературне судоку за повістю Ніла Геймана «Кораліна"
Правила
Ігрове поле складається з квадрата, розміром 9 × 9, розділеного на менші квадрати (їх ще називають «регіони») із стороною 3 × 3 клітинки. Таким чином, все поле налічує 81 клітинку. У деяких з них вже на початку гри розташовані імена героїв повісті. Залежно від того, скільки клітинок вже заповнено, конкретну судоку можна віднести до легких або складних.
Мета головоломки - необхідно заповнити вільні клітинки іменами героїв так, щоб в кожному рядку, в кожному стовпці і в кожному малому квадраті 3×3, кожне ім’я зустрічалося лише один раз. Правильна головоломка має лише одне рішення.
2 мама |
Мама |
Кораліна |
Спінк |
Форсібл |
Бобо |
Кіт |
Тато |
2 тато |
Спінк |
Кіт |
2 тато |
Мама |
2 мама |
Тато |
Бобо |
Кораліна |
Форсібл |
Бобо |
Тато |
Форсібл |
2 тато |
Кораліна |
Кіт |
Спінк |
Мама |
2 мама |
2 тато |
Спінк |
Мама |
Форсібл |
Тато |
2 мама |
Кораліна |
Кіт |
Бобо |
Кораліна |
2 мама |
Кіт |
Бобо |
2 тато |
Мама |
Тато |
Форсібл |
Спінк |
Тато |
Форсібл |
Бобо |
Кораліна |
Кіт |
Спінк |
2 мама |
2 тато |
Мама |
Мама |
Кораліна |
Тато |
2 мама |
Спінк |
2 тато |
Форсібл |
Бобо |
Кіт |
Кіт |
2 тато |
Спінк |
Тато |
Бобо |
Форсібл |
Мама |
2 мама |
Кораліна |
Форсібл |
Бобо |
2 мама |
Кіт |
Мама |
Кораліна |
2 тато |
Спінк |
Тато |
Імена героїв повісті Ніла Геймана у головоломці: Кораліна, мама, тато, кіт, Бобо, Спінк, Форсібл, Друга Мама, Другий Тато.