Літературний диктант «Й.В. Ґете «Фауст»

Про матеріал
Тестові запитання зі знання тексту трагедії Гете "Фауст". Окремі запитання мають по 2 варіанти відповіді.
Перегляд файлу

Літературний  диктант

«Й.В. Ґете  «Фауст»

 

1. Що  покладено  в  основу  «Фауста»  Ґете?

     а)  старовинна  легенда;  б)  вигаданий  самим  автором  сюжет;  в)  задум  одного  з  сучасників  Ґете.

2. За  жанром  твір  Й. Ґете  «Фауст»  є: 

     а)  поемою; б)  трагедією;  в)  драматичною  поемою. 

3. У  чому  полягають  особливості  композиції  твору  Й. Ґете «Фауст»?

     а)  у  ній  дотримано  правило  «трьох  єдностей»;  б) твір  має  присвяту, два  прологи, дві  частини;

     в)  твір  складається  із  двох  частин.

4. Ліричний  вірш, у  якому  звучить  і  скорботний  спомин  про  молодість  і  друзів, які  відійшли, і  роздуми про  долю  майбутнього  творіння, і тривожна  настороженість  по  відношенню  до  його  нових  читачів  у  трагедії  «Фауст»  має  назву:

     а)  Присвята;  б)  Пролог;  в)  Вступ.  

5. Частина  трагедії, в  якій  автор  формує свої  теоретичні  ідеї  про  роль  мистецтва,  має  назву:  

     а)  «Пролог  на  небі»;  б)  «Пролог  у  театрі»;  в)  «Театральний  вступ».  (2)

6. Частина  твору, в  якому  чітко  окреслюються  головні  фігури  дійства, головна  ідеї  та  проблеми  твору,  має  назву:  а)  «Пролог  на  небі»;  б)  «Пролог  у  театрі»;  в)  «Театральний  вступ».

7. Укажіть  головну  проблему  трагедії  «Фауст»:

а) людина  в  її  ставленні  до  суспільства; б)  проблема  життя  і  смерті;

в) людина  та  її  призначення  на землі; г) проблема  кохання.

8. З  якого  приводу  вступили  у  суперечку  Бог  і  Мефістофель?

    а) хто  з  них  корисніший  для  людей;  б) хто  з  них  керує  всім  на  Землі;

    в) хто  з  них  краще  розуміє  зміст  духовних  поривань  людини.

9. На  кого  як  на  взірець  людини  вказує  Бог  Мефістофелеві?

    а)  на  Фауста;  б)  на  Маргариту; в)  на  Вагнера.

10. Що  означає  ім’я  Мефістофеля  з  давньоєврейської?

      а)  «Мефіс» – руйнівник  і  «Тофель»    обманщик;  б)  «Мефіс» – розбійник  і  «Тофель»    спокусник;

      в)  «Мефіс» – спокусник  і  «Тофель»    брехун.  

11. Що  означає  ім’я  «Фауст», яке  походить  від  латинського  faustus?

    а)  успішний;  б)  радісний;  в)  щасливий.  

12. Укажіть, яку  мету  переслідує  Мефістофель:

а) спокусити  Фауста, щоб  довести  недосконалість  людини;

б) зробити  Фауста  молодим  і  гарним, улюбленцем  жінок;

в) зробити  з  Фауста геніального, шанованого  в  усьому  світі  вченого;

г) зробити  Фауста  найбагатшою  людиною  в  місті.

13. Укажіть, як  Мефістофель  називає  людину  (2):

а) «довершений  витвір»;  б) «окраса  Всесвіту»;  в) «смішний  божок  землі»;  г) «тварина  із  тварин».

14. Укажіть, які  слова  мав  сказати  Фауст  на  знак  повного  задоволення  життям:

а) «Людина – вінець творіння»;  б) «Спинися, мить, прекрасна ти!»;

в) «Майбутнє  прекрасне»;  г) «От  тепер  можна  і  помирати!»

15. Укажіть, чого  Фауст  прагне  найбільше  в  житті:

     а) багатства;  б) кохання;  в) нових знань, істини;  г) влади  над  світом.

16. Мефістофель  уперше  з’явився  перед  Фаустом  у  образі:

    а) магістра; б) кішки; в) чорного  пуделя;  г)  студента.

17. Що  врятувало  Фауста  від  самогубства?

    а) пасхальний  спів  і  дзвін;  б) поява  Мефістофеля;  в) прихід  Вагнера.

18.  Інтерес  Фауста  до  Маргарити  спричинений:

    а) чуттєвою  пристрастю; б) підступністю  Мефістофеля; в) духовною  близькістю.

19. Що  зробила  Маргарита  з  коштовним  подарунком  Фауста?

    а) заховала;  б) роздала  все  бідним;  в) віддала  до  церкви.

20. Укажіть, чому  Мефістофель  не  має  влади  над  Маргаритою  (2):

    а) вона відьма;  б) вона невинна, щира;  в) вона не вірить у нечисту силу;  г) вона щиро кохає.

21. Причина  відмови  Маргарити  від  втечі  з  в’язниці:

    а) сумління;  б) божевілля;  в) кохання;  г) страх.

22. Яка  функція  Мефістофеля  у  творі:  а) допомога  людям;  б) моральне  випробування  людини.

23. Яка  із  спокус  Мефістофеля  виявилася  для  Фауста  трагічною:

    а) життя гульвіси; б) чуттєве  кохання; в) золото?

24. Фіналом  трагедії  є  (2):     а) перемога  добра  над  злом; б) втілення  християнського  віровчення;

    в) втілення   ідеалів  доби  Просвітництва;  г)  смерть  Фауста.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Карадобрі Світлана Вікторівна
    Дякую! Змістовний корисний матеріал для перевірки знання тексту.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ерохин Глеб
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чигілейчик Жанна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 березня 2021
Переглядів
9556
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку