8 клас ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ
Р.БАХ. «ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН».
І ВАРІАНТ
-
Салліван – це … (наставник мартинів)
-
Рай, на думку Ч’яна, це … (досконалість)
-
Джонатан Лівінгстон попросив Ч’яна про те, щоб той … (навчив його літати так, як він)
-
Ч’ян хотів навчити Джонатана Лівінгстона пізнавати через політ (що?) … (доброту і любов)
-
Навчаючись у новій зграї, Джонатан Лівінгстон найбільше прагнув (чого?) … (повернутись на Землю)
-
Мартину, який не міг поворушити крилом, Джонатан Лівінгстон сказав, що у нього … (є свобода бути собою тут і тепер, і ніщо не може стати йому на заваді)
-
Вчення Джонатана Лівінгстона про свободу й політ у довгих місіонерських мандрівках до всіх зграй ширили (хто?) … (мартин Флетчер Лінд та інші учні)
-
З роками уроки змінилися, бо високу поезію польотів замініло (що?) … (притишене обговорення Джонатана та пишномовні перекази, присвячені Божественному)
-
Символом Джонатанового вчення став … (маленький гладенький камінець)
-
Через двісті років усі елементи Джонатанового вчення вилучили з повсякденних тренувань, проголосивши, що вони … (священні й недосяжні для простих мартинів)
8 клас ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ
Р.БАХ. «ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН».
ІІ ВАРІАНТ
-
Ч’ян - це … (мартин, який літав краще за всіх)
-
Салліван і мартини дотримуються правила (якого?) … («ми йдемо в свій наступний світ через вивчене в цьому»).
-
Ч’ян хотів навчити літати Джонатана Лівінгстона (куди?) … (в минуле й майбутнє)
-
Останніми словами Ч’яна були … (не припиняти пізнавати любов)
-
Учні Джонатана Лівінгстона не хотіли повертатися до зграї, бо … (вважали, що вигнанець не може повернутися)
-
З роками птахів, які вчилися літати, ставало дедалі менше, бо … (наставників не чули, перед ними побожно схилялися)
-
Коли мартин Флетчер Лінд зник у досконалості свого польоту, інші мартини вирішили, що … (він вознісся, огорнутий святим сяєвом)
-
Символом статусу найзабезпеченішіх птахів стали … (гілочки, які мартини стали носити в дзьобах, вони свідчили про прогресивнішого літуна)
-
«Краще взагалі не існувати, ніж існувати, як водорість, без мети чи радості» - ці слова належать мартину … (Ентоні)
-
Мартини, які пішли за Джонатаном, убили дух польоту (чим?) … (ритуалом)
8 клас ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ
Р.БАХ. «ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН»
І ВАРІАНТ
-
Салліван – це …
-
Рай, на думку Ч’яна, це …
-
Джонатан Лівінгстон попросив Ч’яна про …
-
Ч’ян хотів навчити Джонатана Лівінгстона пізнавати через політ (що?) …
-
Навчаючись у новій зграї, Джонатан Лівінгстон найбільше прагнув (чого?)
-
Мартину, який не міг поворушити крилом, Джонатан Лівінгстон сказав, що у нього є …
-
Вчення Джонатана Лівінгстона про свободу й політ у довгих місіонерських мандрівках до всіх зграй ширили (хто?) …
-
З роками уроки змінилися, бо високу поезію прольотів замініло (що?)
-
Символом Джонатанового вчення став …
-
Через двісті років усі елементи Джонатанового вчення вилучили з повсякденних тренувань, проголосивши, що вони …
8 клас ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ
Р.БАХ. «ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН»
ІІ ВАРІАНТ
-
Ч’ян - це …
-
Салліван і мартини дотримуються правила (якого?) …
-
Ч’ян хотів навчити літати Джонатана Лівінгстона (куди?) …
-
Останніми словами Ч’яна (поки він не щез) були …
-
Учні Джонатана Лівінгстона не хотіли повертатися до зграї, бо …
-
З роками птахів, які вчилися літати, ставало дедалі менше, бо …
-
Коли мартин Флетчер Лінд зник у досконалості свого польоту, інші мартини вирішили, що …
-
Символом статусу найзабезпеченішіх птахів стали …
-
«Краще взагалі не існувати, ніж існувати, як водорість, без мети чи радості» - ці слова належать мартину …
-
Мартини, які пішли за Джонатаном, убили дух польоту (чим?) …