Літературний диктант за твором Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"

Про матеріал

Матеріали доцільно використати на початку уроку (за вивченням твору Р.Баха), що допоможе вчителеві з'ясувати, наскільки учні зрозуміли та знають текст і зекономити час на підготоку до уроку.

Перегляд файлу

8 клас                        ЛІТЕРАТУРНИЙ   ДИКТАНТ

                      Р.БАХ.  «ЧАЙКА  ДЖОНАТАН  ЛІВІНГСТОН».  

 

     І   ВАРІАНТ

 

  1. Салліван – це … (наставник мартинів)
  2. Рай, на думку Ч’яна, це … (досконалість)
  3. Джонатан Лівінгстон попросив Ч’яна про те, щоб той … (навчив його літати так, як він)
  4. Ч’ян хотів навчити Джонатана Лівінгстона пізнавати через політ (що?) … (доброту і любов)
  5. Навчаючись у новій зграї, Джонатан Лівінгстон найбільше прагнув (чого?) … (повернутись на Землю)
  6.  Мартину, який не міг поворушити крилом, Джонатан Лівінгстон сказав, що у нього … (є свобода бути собою тут і тепер, і ніщо не може стати йому на заваді)
  7. Вчення Джонатана Лівінгстона про свободу й політ у довгих місіонерських мандрівках до всіх зграй ширили (хто?) … (мартин Флетчер Лінд та інші учні)
  8. З роками уроки змінилися, бо високу поезію польотів замініло (що?) … (притишене обговорення Джонатана та пишномовні перекази, присвячені Божественному)
  9. Символом Джонатанового вчення став … (маленький гладенький камінець)
  10.  Через двісті років усі елементи Джонатанового вчення вилучили з повсякденних тренувань, проголосивши, що вони … (священні й недосяжні для простих мартинів)

 

 

 

 

8 клас                        ЛІТЕРАТУРНИЙ   ДИКТАНТ

               Р.БАХ.  «ЧАЙКА  ДЖОНАТАН  ЛІВІНГСТОН».                  

  ІІ   ВАРІАНТ

  1. Ч’ян  -  це … (мартин, який літав краще за всіх)
  2. Салліван і мартини дотримуються правила (якого?) … («ми йдемо в свій наступний світ через вивчене в цьому»).
  3. Ч’ян хотів навчити літати Джонатана Лівінгстона (куди?) …  (в минуле й майбутнє)
  4. Останніми словами Ч’яна були … (не припиняти пізнавати любов)
  5. Учні Джонатана Лівінгстона не хотіли повертатися до зграї, бо … (вважали, що вигнанець не може повернутися)
  6. З роками птахів, які вчилися літати, ставало дедалі менше, бо … (наставників не чули, перед ними побожно схилялися)
  7. Коли мартин Флетчер Лінд зник у досконалості свого польоту, інші мартини вирішили, що … (він вознісся, огорнутий святим сяєвом)
  8. Символом статусу найзабезпеченішіх птахів стали … (гілочки, які мартини стали носити в дзьобах, вони свідчили про прогресивнішого літуна)
  9. «Краще взагалі не існувати, ніж існувати, як водорість, без мети чи радості» - ці слова належать мартину … (Ентоні)
  10.  Мартини, які пішли за Джонатаном, убили дух польоту (чим?) … (ритуалом)

 

 

 

 

 

8 клас                        ЛІТЕРАТУРНИЙ   ДИКТАНТ

                Р.БАХ. «ЧАЙКА  ДЖОНАТАН  ЛІВІНГСТОН»    

 

     І   ВАРІАНТ

  1. Салліван – це …
  2. Рай, на думку Ч’яна, це …
  3. Джонатан Лівінгстон попросив Ч’яна про …
  4. Ч’ян хотів навчити Джонатана Лівінгстона пізнавати через політ (що?) …
  5. Навчаючись у новій зграї, Джонатан Лівінгстон найбільше прагнув (чого?)
  6. Мартину, який не міг поворушити крилом, Джонатан Лівінгстон сказав, що у нього  є …
  7. Вчення Джонатана Лівінгстона про свободу й політ у довгих місіонерських мандрівках до всіх зграй ширили (хто?) …
  8. З роками уроки змінилися, бо високу поезію прольотів замініло (що?)
  9. Символом Джонатанового вчення став …
  10. Через двісті років усі елементи Джонатанового вчення вилучили з повсякденних тренувань, проголосивши, що вони …

 

8 клас                        ЛІТЕРАТУРНИЙ   ДИКТАНТ

                  Р.БАХ.  «ЧАЙКА  ДЖОНАТАН  ЛІВІНГСТОН»   

 

  ІІ   ВАРІАНТ

  1. Ч’ян  -  це …
  2. Салліван і мартини дотримуються правила  (якого?) …
  3. Ч’ян хотів навчити літати Джонатана Лівінгстона (куди?) …
  4. Останніми словами Ч’яна (поки він не щез) були …
  5. Учні Джонатана Лівінгстона не хотіли повертатися до зграї, бо …
  6. З роками птахів, які вчилися літати, ставало дедалі менше, бо …
  7. Коли мартин Флетчер Лінд зник у досконалості свого польоту, інші мартини вирішили, що …
  8. Символом статусу найзабезпеченішіх птахів стали …
  9. «Краще взагалі не існувати, ніж існувати, як водорість, без мети чи радості» - ці слова належать мартину …
  10. Мартини, які пішли за Джонатаном, убили дух польоту (чим?) …
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савощенко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
12402
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку