Літературний квест :«Творчими стежками В.Сухомлинського»

Про матеріал

закріпити знання учнів про життя та творчість В. Сухомлинського, залучити кожного учня до активного пізнавального та творчого процесу, збагатити словниковий запас, розвивати мовлення, мислення, винахідливість, самостійність, творчі здібності; виховувати любов до природи, літературного слова, виховувати доброту, ввічливість, повагу до людей , розвивати почуття краси .

Перегляд файлу

Солоницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

Літературний квест :

 

 «Творчими стежками В.Сухомлинського»

 

Підготувала вчитель початкових класів Кобеляцька Олена Іванівна

 

Літературний квест «Творчими стежками В. Сухомлинського»

Мета літературного квесту:   закріпити знання учнів про  життя та творчість  В. Сухомлинського, залучити кожного учня до активного пізнавального та творчого процесу, збагатити словниковий запас, розвивати мовлення, мислення, винахідливість, самостійність, творчі здібності; виховувати любов до природи, літературного слова, виховувати доброту, ввічливість, повагу до  людей , розвивати почуття краси .

Хід змагання

І. Вступна частина

1. Вступне слово
Сьогодні ми зібралися у цьому залі, для того, щоб визначити хто більше обізнаний у літературній спадщині Василя Сухомлинського: хлопці чи дівчата.

2. Оголошення назв команд і девізів

ІІ. Основна частина

1. Раунд «Обери фото»
Із трьох запропонованих фото потрібно обрати правильну відповідь на запитання.

  1. На якому фото зображений Василь Сухомлинський? Літературна вікторина   В  Літературна вікторина

 

2. Раунд «Збери літери»
Кожен учасник має дві прикріплені літери: на грудях і на спині. Я читатиму по черзі запитання кожній з команд, а відповідь на це запитання треба скласти з прикріплених до вас літер.

  1. Що необхідно, щоб скласти вірш? (Рима)
  2. Куди упало гроно червоних ягід у казці «Зайчик і горобина? (Сніг)
  3. Продовжте назву оповідання «Флейта і …» (Вітер)
  4. Усе своє життя Василь Олександрович Сухомлинський присвятив…(Дітям)
  5. Продовжте назву оповідання   «Красиві слова і красиве …» (Діло)
  6. Чи навчилась жаба співати по журавлиному? (Так)

3. Раунд «Розсипанка»
Кожна команда отримає картку. В ній є назви творів. Ваше завдання – відібрати тільки ті твори, які написав Василь Сухомлинський.

  • 1 команда
    • «Наше відкриття»
    • «Жаба, що співала по-журавлиному»
    • «Місто дружніх майстрів»
    • «Зайчик і горобина»
    • «У дитячому театрі»
    • «Їжачок і світлячок»
    • «Карлсон, що живе на даху»
    • «Красиві слова і красиве діло»
    • «Суд у цирку»
  • 2 команда
    • «Закляття золота й вогню»
    • «Кінь утік»
    • «Бабусина пригода»
    • «Сонце заходить»
    • «Шипшинка»
    • Сергійкова квітка»
    • «Ловись, рибко»
    • «Соромно перед соловейком»
    • «Як Незнайко складав вірші»
    • «Ой, як же я буду берегти тебе»
    • «Як Сергійко навчився жаліти»
    • «Кіт у чоботях»

Музична пауза

4. Раунд «Назви вислови» 
Кожна команда по черзі має назвати якнайбільше висловів Василя Сухомлинського. (Було дане завдання додому)

5. Раунд «Інсценізація без слів»
Кожна команда отримує картку з назвою двох  казок. Завдання полягає тому, щоб учасники команди інсценізували  казку без слів так, щоб можна було зрозуміти, що це за твір. Завдання вважається виконаним тоді, коли уболівальники відгадають, що це за казка.

  • 1 команда
    • «Як кіт рибу ловив»
    • «Щоб метелик не поколовся»
  • 2 команда
    • «Пихатий півень»
    • «Їжачок і світлячок»

6. Раунд «Бліц – опитування»
Завдання наступного раунду полягає у тому, що я викликатиму по одному учаснику від кожної команди і ставитиму їм по черзі запитання. Ви повинні самі визначитися, кого з вашої команди відправите для цього завдання. Всі запитання будуть стосуватися життя і творчості Василя Олександровича Сухомлинського.

  1. Коли народився В. Сухомлинський? (1918 р)
  2. Коли помер В. Сухомлинський? (1970)
  3. Кому він присвятив усе своє життя? (Дітям)
  4. У якій школі він працював диретором?( «Павлиська школа, що на Кіровоградщині»)
  5. Які предмети він викладав у школі? (Українську мову і літературу)
  6. Де він зустрічав своїх вихованців кожного ранку? (На  ганку школи)

7. Раунд «Так чи ні»

  1. Василь Сухомлинський був директором Павлиської школи, так чи ні? (Так)
  2. Василь Сухомлинський працював вчителем, так чи ні? (Так)
  3. - Соромно перед соловейком…- тихо відповіла Оля, так чи ні? (Ні)
  4. Він, зустрічав своїх вихованців на ганку школи, так чи ні? (Так)
  5. Твір «Кінь утік» - казка, так чи ні? (Ні)
  6. Твір «Зайчик і горобина» – казка, так чи ні? (Так)
  7. Казку  «Пригоди Піноккіо», написав Василь Сухомлинський так чи ні? (Ні)
  8. Оповідання «Красиві слова і красиве діло» написав Василь Сухомлинський, так чи ні? (Так)

ІІІ. Підсумок змагань
1. Визначення переможця
2. Нагородження команд грамотами

 

docx
Додано
27 вересня 2018
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку