закріпити знання учнів про життя та творчість В. Сухомлинського, залучити кожного учня до активного пізнавального та творчого процесу, збагатити словниковий запас, розвивати мовлення, мислення, винахідливість, самостійність, творчі здібності; виховувати любов до природи, літературного слова, виховувати доброту, ввічливість, повагу до людей , розвивати почуття краси .
Солоницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Літературний квест :
«Творчими стежками В.Сухомлинського»
Підготувала вчитель початкових класів Кобеляцька Олена Іванівна
Літературний квест «Творчими стежками В. Сухомлинського»
Мета літературного квесту: закріпити знання учнів про життя та творчість В. Сухомлинського, залучити кожного учня до активного пізнавального та творчого процесу, збагатити словниковий запас, розвивати мовлення, мислення, винахідливість, самостійність, творчі здібності; виховувати любов до природи, літературного слова, виховувати доброту, ввічливість, повагу до людей , розвивати почуття краси .
Хід змагання
І. Вступна частина
1. Вступне слово
Сьогодні ми зібралися у цьому залі, для того, щоб визначити хто більше обізнаний у літературній спадщині Василя Сухомлинського: хлопці чи дівчата.
2. Оголошення назв команд і девізів
ІІ. Основна частина
1. Раунд «Обери фото»
Із трьох запропонованих фото потрібно обрати правильну відповідь на запитання.
2. Раунд «Збери літери»
Кожен учасник має дві прикріплені літери: на грудях і на спині. Я читатиму по черзі запитання кожній з команд, а відповідь на це запитання треба скласти з прикріплених до вас літер.
3. Раунд «Розсипанка»
Кожна команда отримає картку. В ній є назви творів. Ваше завдання – відібрати тільки ті твори, які написав Василь Сухомлинський.
Музична пауза
4. Раунд «Назви вислови»
Кожна команда по черзі має назвати якнайбільше висловів Василя Сухомлинського. (Було дане завдання додому)
5. Раунд «Інсценізація без слів»
Кожна команда отримує картку з назвою двох казок. Завдання полягає тому, щоб учасники команди інсценізували казку без слів так, щоб можна було зрозуміти, що це за твір. Завдання вважається виконаним тоді, коли уболівальники відгадають, що це за казка.
6. Раунд «Бліц – опитування»
Завдання наступного раунду полягає у тому, що я викликатиму по одному учаснику від кожної команди і ставитиму їм по черзі запитання. Ви повинні самі визначитися, кого з вашої команди відправите для цього завдання. Всі запитання будуть стосуватися життя і творчості Василя Олександровича Сухомлинського.
7. Раунд «Так чи ні»
ІІІ. Підсумок змагань
1. Визначення переможця
2. Нагородження команд грамотами