Літературно-математичне асорті

Про матеріал
Конспект позакласного заходу "Літературно-математичне асорті". Дуже цікаві вправи, що розвивають логічне, творче, критичне мислення.
Перегляд файлу

«Математично-лінгвістичне асорті»

Вступні слова:

А. І.Доброго дня, шановні діти, сьогодні у нас незвичайний захід, адже перед вами вчитель математики та вчитель української мови.

К.І.

А. І. Отже,  сьогодні  на нашому заході ми в цьому і переконаємося.

А.І. Любіть рідну мову

Мова — краса спілкування,

Мова — як сонце ясне,

Мова — то предків надбання,

Мова — багатство моє.

Мова — то чиста криниця,

Де б'є, мов сльоза, джерело,

Мова — це наша світлиця,

Вона як добірне зерно.

Мова — державна перлина,

Нею завжди дорожіть:

Без мови немає країни —

Мову, як матір, любіть!

К.І

А. І. Тема нашого заходу звучить так «Математично-лінгвістичне асорті». Спробуємо поєднати математику з мовою.

 К. І. Мета

А. І. Правила поведінки під час заходу. Розподіл на команди

А. І. «Мовне асорті» (А.І)

  1. Утворіть нові слова, використовуючи цифрове значення.

 

КІНО              ТІЛО            СОСНА                КОЗУБ (кошик)

1432                3214               34512                    5 4321

_____             ______         ________             _______

  1. (К.І) Математичні теми

3. Розв’яжіть “граматичні приклади”. (А.І.)

 

СОН + ТИН + ЦЕ - Н - ТИ = _________________

КІТ + НИЗ + ГАЙ - ЗІТ - Й = __________________

ГОЛ + РОМА + ХА - МАЛА = _________________

ДАР + СОН+ОК+ПЕС-САД=   _________________

     

  1. (К.І.) «Встановити відповідність»
  2. “Чарівна фразеологія”(А. І.)
  1. Поясніть фразеологізми.
  • Крутити хвостом (хитрувати, лукавити, підлещуватися; зневажати; тікати.)
  • Крутитися як білка в колесі (бути постійно зайнятим)
  • Накивати п’ятами  (тікати)
  • Пекти раків (червоніти)
  • Знати на зубок (добре знати)
  • Підсунути свиню (навмисно зробити шкоду)
  • У рот води набрати (мовчати)
  • Поставити крапку (уточнити всі деталі)
  • Стояти горою (захищати когось)
  • Уставляти палиці в колеса (заважати)

5. Визначити швидкість читання.(К. І.)

 «Садок вишневий коло хати »

Садок вишневий коло хати,
Хрущі над вишнями гудуть,
Плугатарі з плугами йдуть,
Співають ідучи дівчата,
А матері вечерять ждуть.

Сім'я вечеря коло хати,
Вечірня зіронька встає.
Дочка вечерять подає,
А мати хоче научати,
Так соловейко не дає.

Поклала мати коло хати
Маленьких діточок своїх;
Сама заснула коло їх.
Затихло все, тілько дівчата
Та соловейко не затих.

(К.І.)Хвилинка гумору

К.І  Музична пауза

  1. Випишіть слова на букву «П»(А.І.)

Конспект уроку «Колосок» (українська народна казка)

(Півень, пір’я, пиріжки, плече, поліно, полумисок, присіли, пішли, полум’я, піч, припічок, петрушка, приправа, полива, пил, підлога, пригнулися, показав, подивився, понурені). 

 

  1. Піраміда слів (рослини,  тварини, предмети побуту, їжа) з прикладом. (К.І.)

 

  1.  Поясни значення прислів’я  з числівниками.(А.І.)

1.Брехень багато, а правда одна.

2.В роботі «ох», а їсть за трьох.

3. Влітку один тиждень рік годує.

4. Всі за одного і один за всіх.

5.Говорить так, як три дні хліба не їв.

6. Живи просто, проживеш років зо сто.

7. Сім раз відмір, а один відріж.

8. Один у полі не воїн.

Отже, ми сьогодні з вами працювали однією великою  командою, ми вас запрошуємо у дружнє коло єднання, для того щоб ви відчули товариську підтримку, надійне плече один одного.

К. І. Притча

Вечоріло. Битим шляхом йшло двоє подорожніх — батько й семирічний син.

Посеред шляху лежав камінь.

Батько не помітив каменя, спіткнувся, забив ногу. Крекчучи, він обійшов камінь, і, взявши дитину за руку, пішов далі.

Наступного дня батько з сином йшли тією ж дорогою назад. Знову батько не помітив каменя, знову спіткнувся і забив ногу.

Третього дня батько й син пішли тією ж дорогою. До каменя було ще далеко. Батько каже синові:

— Дивись уважно, синку, треба обійти камінь. Ось і те місце, де батько спіткнувся й забив ногу.

Подорожні сповільнюють кроки, але каменя немає. Бачать, обабіч дороги сидить сивий старий дід.

— Дідусю, — запитав хлопчик, — Ви не бачили тут каменя?

— Я прибрав його з дороги.

— Ви також спіткнулися й забили ногу?

— Ні, я не спіткнувся й не забив ногу.

— Чому ж ви прибрали камінь?

— Бо я — людина. Хлопчик зупинився у задумі.

— Тату, — запитав він, — а Ви хіба не людина?

Діти, який ми висновок можемо зробити з вище сказаного?

 

А. І. Правильно, ми з вами маємо в першу чергу залишатися людьми в будь-якій життєвій ситуації. А Людина має бути розумна – тому нам потрібно вчитися, людина має бути вихована, тому нам треба прислухатися до старших, людина має бути порядною. Ми вас закликаємо бути чесними, справедливими, товариськими, люблячими по відношенню один до одного.

К. І. Діти, а зараз ми вас просимо зайняти свої місця та отримати заслужену винагороду.

docx
Додано
16 листопада 2022
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку