До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

"Літературно-музичний ранок" !Леонід Глібов. Шукай краси, добра шукай"

Про матеріал

Цікавий урок про біографію і творчість Л.Глібова. Пыд час уроку використовуються різні види робіт: кросворди, конкурс "Хто сказав?", завдання на відповідність. Протягом уроку постійно розвивається творчість учнів.

Перегляд файлу

Відділ освіти Селидівської міської ради

Курахівська  загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів № 22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель української мови та літератури

Постоєнко В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 -2018 навчальний рік

Мета: ознайомити школярів із життєвим і творчим шляхом Л.Глібова, подати відомості про гумористичні твори;

розвивати вміння виразно читати; висловлювати сласні міркування про людину, її місце в цьому світі, сприяти розвитку творчих здібностей учнів: складати кросворди, вікторини, ребуси і т.ін.;

виховувати загальнолюдські цінності: повагу до своєї та чужої праці, шанобливе ставлення до людини.

Обладнання: портрет Л.І.Глібова, збірка творів, ілюстрований матеріал, музичний супровід, малюнки учнів, презентація «Байки Л.І.Глібова».

Форма проведення: літературно-музичний ранок.

Перебіг заходу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«… Яскравий, виразний,                                                           Л.І.Глібов

вилискуючий усіма барвами

життя гумор українського

народу».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гурток місцевої інтелігенції

 

Організатор літератрних вечорів

Поширює політичну літературу

Працює у недільній школі

Видає «Черниговський листок»

«Черниговская газета»

Театральний гурток

Літературно-театральний четвер

                                             

 

 

 

Не стало10.11.1893     «Не вмре поет у пам’яті людській!»


Кросворд «Байки Глібова»

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

  1. Птах, що сміявсь із Чижа і сам попавсь у сільце. («Чиж та  Голуб»).
  2. Яка рослина зізнається, що чужина в’ялить? («Билина»).
  3. У кого вовк просив поради, що хтось його сховав у селі? (Кіт).
  4. В якій байці є повна червінцями і лежить в гарній скрині та, що потім спорожнилась і стала – чортзна-що? (Торбина).
  5. Який персонаж байки перекраював свою Свиту? (Охрім).
  6. Якому куму Лисиця радила замість м’яса поїсти сінця? (Вовк).

 

Конкурс читців 8, 10 клас

 

Гра-конкурс для 8 класу

«Встав пропущені слова».

  1. (Синиця) славу розпустила,

Що хоче море запалить,

Що море буцімто згорить.

  1. Улітку, саме серед дня,

Пустуючи, дурне (Ягня)

Само забилося до річки –

Напитися водички.

  1. Послухали Лисичку

І (Щуку) кинули у річку.

  1. Весною (Муха) – ледащиця

Майнула у садок

На ряст, на квіти подивиться.

  1. На той раз суддями були

Якії два (Осли),

Одна нікчемна (Шкапа)

Та два стареньких (Цапа).

  1. (Мірошник) мав хороший млин,

В хазяйстві не абищо він.

Вправа на відповідність

(автор Богданова Варвара)

Картинки по запросу картинки к басне глебова вовк і кіт  Картинки по запросу картинки к басне  вовк і кіт 

Картинки по запросу картинки к басне  зозуля й півеньКартинки по запросу картинки к басне  щукаКартинки по запросу картинки   бджола майяКартинки по запросу картинки муха вжик

 

 

Кросворди складені ученицею 8 класу Богдановою Варварою.

 

Конкурс для 10 класу

«Хто сказав?»

  1. Проси мерщій Степана,

Він добрий чоловік. (Кіт Вовкові)

  1.  Сердешний куме! Ну й чому

Ти не прибіг до мене вранці?... (Лисиця Вовкові).

  1. – Бач, капосні! – кричить. – Куди?

У мене й так води немає. (Мірошник).

  1. – Ну що, сестрице, як надмусь,

То й я така зроблюсь?

От будуть жаби дивуватися! (Жаба Волу).

  1. – Нащо се ти, собачий сину,

Тут каламутиш бараг мій

Та квапиш ніс поганий свій

У чисту оцю воду? (Вовк Ягняті)

  1. – Та ніколи мені сидіти, -

Вже час до пасіки летіти

Далеко від села.  (Бджола Мусі).

 

Презентація «Творчість Глібова»

(робота учениці 10 класу Волощенко Єлизавети)

 

 

 

Інсценізація поезій Л.І.Глібова учнями 10 класу

 

Вікторина

«З якої байки рядки?»

  1. – Котусю-братику! Скажіть мені скоріше,

Хто із хазяїнів усіх добріше? («Вовк і Кіт»)

  1. Так Лебідь рветься відлетіть,

Рак упирається, а щука тягне в воду. («Лебідь, Щука і Рак»)

  1. А Вовчик не про сіно дума,

Коли б йому шматок м’ясця! («Вовк і Лисиця»)

  1. Ні з чим зостався мій Хома:

Води нема й курей чортма. («Мірошник»)

  1. Та  й що, дурна собі зробила?

З натуги луснула – та й одубіла. («Жаба і Віл»)

  1. – Спасибі, братику, за добреє слівце,

Як не кохать тебе за це?..

І ти виспівуєш, неначе та жар-птиця. («Зозуля й Півень»)

Картинки по запросу портрет глібова

Картинки по запросу кросворд леонід глібов вовк і кіт

 

  1. Хто Вовка «з собаками настиг»? (Люди).
  2. Рятуючись, Вовк забіг у … (село).
  3. Насамперед Кіт порадив Вовкові звернутися до … (Степана).
  4. У село Вовк забіг із … (лісу).
  5. Крім Степана Вовк міг би звернутися до… (Дем’яна).
  6. Трохим був злий на Вовка за … (ягнятко).
  7. Хто ще міг би допомогти Вовкові? (Клим).
  8. Кого вкрав Вовк у Степана? (Барана).
  9. А Дем’ян згадує Вовкові про … (поросятко).
Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
12 лютого
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку