Логопедична хвилинка «Закріплення правильної вимови звука «С»

Про матеріал
Логопедичне заняття "Закріплення правильної звуковимови звука "с". Для учнів 2-3 класів.
Перегляд файлу

Логопедична хвилинка

«Закріплення правильної вимови звука «С»

Мета: корекційна: корекція пізнавальних процесів; розвивальна: розвиток загальних мовних навичок, збагачення словникового запасу, розвиток зв’язного мовлення, закріплення правильної вимови звука «С»;

виховна: виховувати бажання спілкуватися, говорити правильно.

Обладнання: мотиваційні картки, наочність для логопедичної гімнастики, картки із складами, картки гра «Насос».

Хід заняття

Організаційний момент

Повідомлення теми та мети заняття.

  1. Діти сьогодні до нас завітали гості давайте привітаємось. Зараз ми з вами проведемо логопедичну хвилинку.
  2. Ви знаєте, що ваша вимова залежить від вправності ваших пальчиків та рук. Давайте повторимо вправи, які ми з вами робили:
  • Гра «Кулак, ребро, долоня»

        Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.

 

 Картинки по запросу игра кулак ребро долоня

        Показують на площині  столу три положення руки, які послідовно змінюють один одного (Кулак – ребро – долоня (повторити декілька раз) потім послідовність змінюється ребро – долоня – кулак)(і знову долоня – кулак - ребро) і так декілька разів. По команді діти повторюють за вчителем, а потім виконують за командою на слух.

  • Гра «Кільце”

Картинки по запросу Гра «Кільце” пальцами

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Піднімаємо вгору обидві долоні і починаємо перебирати пальці на обох руках, поєднуючи в кільце з великим пальцем по черзі вказівний, середній, безіменний та ін. Виконується спочатку правою рукою, потім лівою, потім обома. Ведучий змінює темп виконання, то прискорюючи, то сповільнюючи його.

Ви молодці, ваші ручки вправні та слухняні – це позитивно впливає на вашу мову, але цього замало, потрібно щоб і язичок ваш був слухняний.

  1. Давайте зробимо артикуляційну гімнастику «Ліниве кошеня».

У цій вправі нам допоможе наш учень …………..

Усі уважно спостерігайте за Максимом та повторюйте.

  1. Світлина від Ольги Артамонової.Молодчинки. Язичок розім’яли. А сьогодні ми будемо працювати над правильною вимовою звука «С». Пригадайте і скажіть де повинен бути язичок коли ми вимовляємо звук «С».
  • Язичок повинен упиратися у нижні зубки. Давайте поставимо язичок, зробимо щілинку між нижніми і верхніми зубами і видихаємо повітря. (кожен зробив). Пам’ятайте, що язичок знаходиться за нижніми зубами.
  1. А тепер давайте зробимо вправу на закріплення, яка називається «Насос».
  • Світлина від Ольги Артамонової.Перед вами на партах (Додаток 1) лежать картки із зображенням насоса. Наше завдання накачати м’яч. Пригадали де знаходиться язичок.

 

 

 

 

Молодці гарно працювали, давайте зробимо гімнастику для очей.

  1. Фізкультхвилинка.

Оченята потомились,

У віконце подивились,

Заморгали блим-блим-блим,

Відпочити треба їм.

Вниз і вгору подивились,

Вправо – вліво, покрутились.

Знову швидко блим-блим-блим,

Відпочити ж треба їм.

Ми потремо рученята

І сховаєм оченята.

Уявимо чорне поле,

Чорний ліс і чорне коло.

Все навколо почорніло …(пальмінг)

Оченята ми відкрили.

Ось вони і відпочили.

  1. Світлина від Ольги Артамонової.Відпочили наші оченята. А тепер нове завдання чекає на вас. Давайте прочитаємо відкриті і закриті склади із звуком «С».
  • Перед вами картки із складами. Читаємо всі разом, потім окремо.

 

  1.  
  2.  
  3.  
  1. Розумнички, ви старанні діти. В складах у вас виходить читати. А давайте з вами розкажемо чистомовки.
  • Са – са – са, са – са – са.

На віконечку оса.

  • Си – си – си, си – си – си

Ти не бійся оси.

  • Су – су – су, су – су – су

Випускаємо осу.

  • Са – са – са, са – са – са

Хай летить собі оса.

З чистомовками ви справились, молодці.

  1. А тепер давайте вивчимо скоромовку.

Сонце сіло за селом,

Сплять синиці, сойки сплять.

Спить в ставку вусатий сом,

Сплять і ліс, і степ, і сад.

(Читаємо разом. Спочатку повільно, потім у звичайному темпі і швидко)

  1.  А зараз кожен з вас покаже, як запам’ятав вимову цього звуку «С». Пропоную пограти у гру «Ходить буква «С» рядами». До кого підходить буква той називає слово на букву «С».

     Ось дітки і закінчилась наша логопедична хвилинка. Я дякую вам за роботу ви молодці. І дуже прошу завжди пам’ятати, що коли ви промовляєте звук «С» язичок знаходиться за нижніми  зубками, а між верхніми і нижніми зубами щілина через яку виходить повітря. Губки усміхаються.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Виховна робота
Інкл
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
1230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку