Логопедична хвилинка
«Закріплення правильної вимови звука «С»
Мета: корекційна: корекція пізнавальних процесів; розвивальна: розвиток загальних мовних навичок, збагачення словникового запасу, розвиток зв’язного мовлення, закріплення правильної вимови звука «С»;
виховна: виховувати бажання спілкуватися, говорити правильно.
Обладнання: мотиваційні картки, наочність для логопедичної гімнастики, картки із складами, картки гра «Насос».
Хід заняття
Організаційний момент
Повідомлення теми та мети заняття.
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Показують на площині столу три положення руки, які послідовно змінюють один одного (Кулак – ребро – долоня (повторити декілька раз) потім послідовність змінюється ребро – долоня – кулак)(і знову долоня – кулак - ребро) і так декілька разів. По команді діти повторюють за вчителем, а потім виконують за командою на слух.
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Піднімаємо вгору обидві долоні і починаємо перебирати пальці на обох руках, поєднуючи в кільце з великим пальцем по черзі вказівний, середній, безіменний та ін. Виконується спочатку правою рукою, потім лівою, потім обома. Ведучий змінює темп виконання, то прискорюючи, то сповільнюючи його.
Ви молодці, ваші ручки вправні та слухняні – це позитивно впливає на вашу мову, але цього замало, потрібно щоб і язичок ваш був слухняний.
У цій вправі нам допоможе наш учень …………..
Усі уважно спостерігайте за Максимом та повторюйте.
Молодці гарно працювали, давайте зробимо гімнастику для очей.
Оченята потомились,
У віконце подивились,
Заморгали блим-блим-блим,
Відпочити треба їм.
Вниз і вгору подивились,
Вправо – вліво, покрутились.
Знову швидко блим-блим-блим,
Відпочити ж треба їм.
Ми потремо рученята
І сховаєм оченята.
Уявимо чорне поле,
Чорний ліс і чорне коло.
Все навколо почорніло …(пальмінг)
Оченята ми відкрили.
Ось вони і відпочили.
На віконечку оса.
Ти не бійся оси.
Випускаємо осу.
Хай летить собі оса.
З чистомовками ви справились, молодці.
Сонце сіло за селом,
Сплять синиці, сойки сплять.
Спить в ставку вусатий сом,
Сплять і ліс, і степ, і сад.
(Читаємо разом. Спочатку повільно, потім у звичайному темпі і швидко)
Ось дітки і закінчилась наша логопедична хвилинка. Я дякую вам за роботу ви молодці. І дуже прошу завжди пам’ятати, що коли ви промовляєте звук «С» язичок знаходиться за нижніми зубками, а між верхніми і нижніми зубами щілина через яку виходить повітря. Губки усміхаються.
1