Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №9 «Пролісок»
ЛОГОПЕДИЧНА РОЗВАГА
ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
«В ГОСТЯХ У КАЗКИ»
(автоматизація звука Ш у реченнях)
Підготувала: Міхнян С.В.
вчитель-логопед
Вчитель-логопед заходить з дітками до залу, вітаються:
- Добрий день, мої малята!
Дуже рада Вас вітати!
Я Вам в очі подивлюсь
І привітно посміхнусь.
Треба дружно привітатись: «Добрий день!»
Дружно, голосно сказати: «Добрий день!»
Вліво, вправо повернемось, Усім друзям посміхнемось
«Добрий день! Добрий день! Добрий день!».
Вчитель: сьогодні наше заняття незвичне, Я хочу вам запропонувати подорож до казки. Ви згодні?
Відповідь дітей.
Ну що ж давайте ми підійдемо до чарівної скрині і подивимось що там є
Підходять до скрині і відкривають її а там гном.
Чути чхання
Вчитель: Будьте здорові!
Знов чути чхання
Вчитель: Будьте здорові! Хто це тут весь час чхає?
Підходять до футляра, відкривають, а там гном. Пчихнув, відтряхнувся.
Вчитель: Так ось хто тут чхає. Добрий день, хто ви?
Гном: Як, ви мене не впізнали?
Вчитель: діти ви впізнали хто це?
(Відповіді дітей)
Годі тобі спати, час нам допомагати, у казкову подорож вирушати.
Гном: Ну що ж здається я можу вам допомогти.
Нумо гарно всі сідайте (діти сідають)
Уважно слухать починайте.
В мене є ………………… чарівний
Помічник мені він вірний.
Лише до кульки ним торкнемось,
До казки вмить перенесемось.
Діти ви мені допоможіть треба сильний вітер зробить.
Діти: Звуконаслідувальна вправа «Маленький вітер» «Сильний вітер»
РЕКС-ПЕКС-ФЕКС….. гном лопає шарик.
Відривається ширма і професор вчить принцесу говорити
Прфесор: Травка зеленіє
Сонечко блищить
Прінцеса: я тівкі сказу Тлавка зевеніє, а Соницько бвистить я не хоцю казати.
Прфесор: Но ваше величносте, якщо ви не будете вчитись вимовляти правильно звуки, то у вас в роті буде каша
Прінцеса: немає в мене каши.. Ось ( показує). І взагалі мені набридло, ти постійно шось мене питаєш, питаєш, а ти краще сам мені щось розкажи.
Професор а про що би ви ваше величносте хотіли би послухать?
Прінцеса: ну розкажіть мені про зиму, адже скоро новий рік..
Професор рік складається із 12 місяців, місяці ідуть один за одним: грудень січень лютий приносять нам зимові розваги, катання на санках, ігри в сніжки, з приходом весни тане сніг і розпускаються перші квіти,
Прінцеса: я хочу , щоб вже була весна, я дуже люблю квіти. І я хочу щоб в мене були квіти
Професор Але це неможливо, зараз зима і зимою не буває квітів це закон природи
Принцеса Я видам новий закон свій давай сідай і пиши Новий рік не настане , якщо не принесуть кошик з квітами. І буде 32 грудня 33 грудня….34 грудня
Вчитель Ваше величносте, але як не буде нового року, адже діти готуються: вчать вірші, таночки, готують прикраси ялинкові.
Принцеса поки мені не принесуть квіти, ніякого нового року не буде
Принцеса …………………………………………
Вчитель Професор що ж робити? Де ж зимою дістати квіти ?
Професор я знаю як допомогти, в мене є чарівна скринька, в ній лежать різні завдання, якщо їх виконати, то в кінці кожного завдання з’являється квітка, але самому мені не впоратись
Вчитель ми допоможемо виконати завдання
Професор: ну що ж ви починайте, а я буду
1 завдання «Чарівна вода» треба полляти водою вазон і дістати квітку от туда
діти спочатку треба подути у водичку, а потім перелити її у одну посуду
ведуча потім переливає у склянку з марганцем і получається рожева водичка чарівна
2 завдання «Хто перший дістанеться до пелюсточок» накручують на палочку лєнту і беруть пелюсточку
3 завдання «Зачаровані скоромовки» мнемотаблиці
4 завдання «Дівчачий та хлопчачий одяг»
5 завдання «Ромашка»
6 завдання «Із чого зроблено» задають один одному
Варення з груши –грушове
Компот з вишень – вишневий
Чай з шипшини – шипшиновий
Шапка із шкіри – шкіряна
Джем із черешні – черешньовий
Хліб із пшениці –пшеничний
Вчитель: Ваше величносте, наші дітки дуже старались виконали всі завдання і змогли дістати ось ці чарівні квіти
Принцеса: Ура тепер у мене є квіти отже скоро буде новий рік. Я так рада. Мені так весело, що я хочу з вами затанцювати веселий танок. :
Принцеса Швидко станем всі рівненько,
Шийку витягнем гарненько.
Ставим ручки у бочок,
Виставляєм каблучок.
Приставлюєм, виставляэм
Наш танок розпочинаєм!
Танець чоколате.
А у подарунок я хочу вам подарувати ці чудові квіти роздає кожній дитині квітку
Вчитель: ну що нам було дуже весело з вами, але нам час вирушати до себе додому.
Психогімнастика подорож до дому.
Ось і підійшло до кінця наша казкова подорож.
Вам сподобалось?