Логопедична розвага "В гостях у казки"

Про матеріал
ЛОГОПЕДИЧНА РОЗВАГА ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «В ГОСТЯХ У КАЗКИ» (автоматизація звука Ш у реченнях)
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №9 «Пролісок»

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛОГОПЕДИЧНА РОЗВАГА

ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 

 «В ГОСТЯХ У КАЗКИ»

 

(автоматизація звука Ш у реченнях)

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:  Міхнян С.В.

вчитель-логопед

 

 

Вчитель-логопед заходить з дітками до залу, вітаються:

- Добрий день, мої малята!

Дуже рада Вас вітати!

Я Вам в очі подивлюсь

І привітно посміхнусь.

Треба дружно привітатись: «Добрий день!»

Дружно, голосно сказати: «Добрий день!»

 Вліво, вправо повернемось,   Усім друзям посміхнемось

«Добрий день! Добрий день! Добрий день!».

Вчитель: сьогодні наше заняття незвичне, Я хочу вам запропонувати подорож до казки. Ви згодні?

Відповідь дітей.

Ну що ж давайте ми підійдемо до чарівної скрині і подивимось що там є

Підходять до скрині і відкривають її а там гном.

Чути чхання

Вчитель: Будьте здорові!

Знов чути чхання

Вчитель: Будьте здорові! Хто це тут весь час чхає?

Підходять до футляра, відкривають, а там гном. Пчихнув, відтряхнувся.

Вчитель: Так ось хто тут чхає. Добрий день, хто ви?

 Гном: Як, ви мене не впізнали?

Вчитель: діти ви впізнали хто це?

(Відповіді дітей)

Годі тобі спати, час нам допомагати, у казкову подорож вирушати.

Гном:    Ну що ж здається я можу вам допомогти.

Нумо гарно всі сідайте (діти сідають)

Уважно слухать починайте.

В мене є ………………… чарівний

Помічник мені він вірний.

Лише до кульки ним торкнемось,

До казки вмить перенесемось.

Діти  ви мені допоможіть треба сильний вітер зробить.

Діти:  Звуконаслідувальна вправа «Маленький вітер»  «Сильний вітер»

РЕКС-ПЕКС-ФЕКС….. гном лопає шарик.

Відривається ширма і професор вчить принцесу говорити

Прфесор: Травка зеленіє

                    Сонечко блищить

Прінцеса: я тівкі сказу Тлавка зевеніє,  а Соницько бвистить я не хоцю казати.

Прфесор: Но ваше величносте, якщо ви не будете вчитись вимовляти правильно звуки, то у вас в роті  буде каша

Прінцеса: немає в мене каши.. Ось ( показує). І взагалі мені набридло, ти постійно шось мене питаєш, питаєш, а ти краще сам мені щось розкажи.

Професор а про що би ви ваше величносте хотіли би послухать?

Прінцеса: ну розкажіть мені про зиму, адже скоро новий рік..

 Професор рік складається із 12 місяців, місяці ідуть один за одним:  грудень січень лютий приносять нам зимові розваги, катання на санках, ігри в сніжки, з приходом  весни  тане сніг і розпускаються перші квіти,

Прінцеса: я хочу , щоб вже була весна, я дуже люблю квіти. І я хочу щоб в мене були квіти

 Професор  Але це неможливо, зараз зима і зимою не буває квітів це закон природи

Принцеса   Я  видам новий закон свій  давай сідай і пиши Новий рік не настане , якщо не принесуть кошик з квітами. І буде 32 грудня 33 грудня….34 грудня

 Вчитель   Ваше величносте, але як не буде нового року, адже діти готуються: вчать вірші, таночки, готують прикраси ялинкові.

Принцеса  поки мені не принесуть квіти, ніякого нового року не буде

Принцеса …………………………………………

Вчитель Професор що ж робити? Де ж зимою дістати квіти ?

Професор я знаю як  допомогти, в мене є чарівна скринька, в ній лежать різні  завдання,  якщо їх виконати, то в кінці кожного завдання з’являється квітка, але самому мені не впоратись

Вчитель  ми допоможемо виконати завдання

Професор: ну що ж ви починайте, а я буду

1 завдання «Чарівна вода» треба полляти водою вазон і дістати квітку от туда

діти спочатку треба подути у водичку, а потім перелити її у одну посуду

ведуча потім переливає у склянку з марганцем і получається рожева водичка чарівна

2 завдання «Хто перший дістанеться до пелюсточок» накручують на палочку лєнту і беруть пелюсточку

3 завдання «Зачаровані скоромовки» мнемотаблиці

4 завдання «Дівчачий та хлопчачий одяг» 

5 завдання «Ромашка»

6 завдання «Із чого зроблено» задають один одному

Варення з груши –грушове

Компот з вишень – вишневий

Чай з шипшини – шипшиновий

Шапка із шкіри – шкіряна

Джем із черешні – черешньовий

Хліб із пшениці –пшеничний

Вчитель:  Ваше величносте, наші дітки дуже старались виконали всі завдання і змогли дістати ось ці чарівні квіти

Принцеса: Ура тепер у мене є квіти отже скоро буде новий рік. Я так рада. Мені так весело, що я хочу з вами затанцювати веселий танок. :

         Принцеса Швидко станем всі рівненько,

          Шийку витягнем гарненько.

          Ставим ручки у бочок,

          Виставляєм каблучок.

          Приставлюєм, виставляэм

           Наш танок розпочинаєм!

 

Танець чоколате.

А у подарунок я хочу вам подарувати ці чудові квіти роздає кожній дитині квітку

Вчитель:  ну що нам було дуже весело з вами, але нам час вирушати до себе додому.

Психогімнастика подорож до дому.

Ось і підійшло до кінця наша казкова подорож. 

Вам сподобалось?

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Сценарії
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку