Тема: Розвиток уваги за допомогою дидактичних вправ.
Мета: продовжувати корекційно – розвиткову роботу по розвитку уваги учня за допомогою дидактичних вправ; розвивати пам'ять, мислення, мовлення; удосконалювати дрібну моторику.
Матеріал: літературний матеріал, лабіринти, гра «Знайди відмінності».
Хід заняття
Привітання:
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли.
Добрий ранок!
Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем!
Логопедична розминка – вправи «Барабан», «Смачне варення», «Усмішка-хоботок».
Вправа «Знайди відміності» - розвиток уваги, спостережливості, наполегливості.
Вправа «Які звуки повторюються?» - розвиток фонематичної уваги, вміння виділяти найбільш повторювальний звук у словах.
Вправа «Лабіринт» - розвиток зорової уваги, спостережливості, логічного мислення.
Вправа «Чого не стало?» - робота з предметними малюнками; розвивати увагу, пам'ять.
Вправа «Що не так?» - розвиток уваги, спостережливості, вміння знаходити неточності в малюнках та пояснювати їх.
Фізкультхвилинка:
Взимку холодно у лісі.
Всі дерева голі й лисі.
Білка ж гарне хутро має,
Ще й зарядка зігріває.
Зранку хутко із дупла —
Зігріватись до тепла.
Поскакає по гілках,
Побігає по стежках,
На всі боки прогиналась,
Лосів в лісі роздивлялась.
Плечі добре розрівняли
І за парти посідали.
Робота з малюнком – розвиток дрібної моторики.