Логопедичне свято "Подорож в країну «Звуколяндію»"

Про матеріал

Матеріал: іграшки: змія, комар, будиночок синього кольору, будиночок зеленого кольору, коробочки з горохом для кожної дитини, наголівнички та одяг для дітей, які будуть грати роль звуків, букви С, З , слова – малюнки (Сонце, жук – сонечко, слива, лисиця, слон, сом, листок, сова, сорока, зозуля, коза, зайчик, змія, зебра, азбука, зірка)

Перегляд файлу

         Конспект логопедичного свята

   Подорож в країну «Звуколяндію» до звуків [С], [З].

   

Завдання:  Закріплювати вміння дітей вимовляти і розрізняти на слух та у вимові звуки [с], [з].

   Розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання, слухову увагу, фонематичний слух, зв’язну мову, пам”ять, інтонаційну виразність мовлення, дрібну моторику, чуття ритму.

  Збагачувати і розширювати словник дітей словами із звуками [с[, [з[.

 

Матеріал: іграшки: змія, комар, будиночок синього кольору, будиночок зеленого кольору, коробочки з горохом для кожної дитини, наголівнички та одяг для дітей, які будуть грати роль звуків, букви С, З , слова – малюнки (Сонце, жук – сонечко, слива, лисиця, слон, сом, листок, сова, сорока, зозуля, коза, зайчик, змія, зебра, азбука, зірка)

 

                                  Хід свята

   Діти стають навколо столу ( на столі лежить потрібний матеріал).

 

Логопед: Рада всіх, вас, тут вітати, Заняття можна починати?

Діти, сьогодні у нас буде незвичайне заняття, ми з вами будемо подорожувати в країну Звуколяндію. Скажіть мені, що це за країна і хто в ній живе?

 

Діти: Це казкова країна, в якій живуть голосні і приголосні звуки.

 

Логопед:  Будем в подорож рушати, вчитись звуки вимовляти.

    Загадка: Хто сховався у печері за м”які рожеві двері?

                   А за ними ще одні двері білі та міцні.

                   Хто в печері жити звик?

 

Діти: Ну звичайно наш язик.

 

Логопед: Щоб звуки гарно вимовляти, язик твій мусить працювати.

 

Діти: Наш язик трудівник, працювати в нас він звик,

          І як завжди на початку робимо із ним зарядку.

Дидактична вправа: „Язичок на прогулянці”.

 

Логопед: І оличчя не скучає, участь теж у грі приймає.

Дидактична вправа: „Кисле – солодке”,

Дидактична вправа: „Сумно – весело”

 

Логопед: Пальчики засумували, пустувати вони стали,

                А тепер  їх попорядку ми виводим на зарядку.

Дидактичні вправи на розвиток дрібної моторики: „Пальчики на прогулянці”, „Пальчики та вовк”.

Логопед: Всі старались, готувались, не лінились працювати.

                 От прийшов вже час почати наші звуки вимовляти.

Показую іграшкову змію. Діти „співають пісеньку змії” ( с-с-с...).

Дидактична гра: „Відлуння” ( діти за мною промовляють склади та слова із звуком [с]).

Показую комарика. Діти „співають пісеньку комарика” (з-з-з...).

Дидактична гра: „Відлуння” ( із звуком [з])

 

Логопед: Чітко ритм відбивай, звуки вірно вимовляй.

    Промовляння чистомовок відбиваючи ритм з допомогою коробочок наповнених горохом.

                     Са – са – са – ось летить оса;

                     Су – су – су – ми побачили осу;

                     Си – си – си – утікаєм від оси;

                      За – за – за – ось іде коза;

                      Зу – зу – зу – ми побачили козу;

                      Зи – зи – зи – утікаєм від кози.

Дидактична гра: „Впіймай звук” (звуки [с], [з]).

 

Логопед: Звуки ми повимовляли, а ви їх запам”ятали?

                Перевірю тепер вас, чи уважні всі у нас?

 Тепер, коли миз вами так підготувалися можна сміливо вирушати в країну Звуколяндію.

Діти підходять до будиночків ( зроблені з картону, на зріст дитини, синього та зеленого кольору, з кишенькаим для того щоб вставляти малюнки – слова).

 

Логопед:Подивіться, що тут сталось, все навкруг перемішалось,

               Переплутались слова і порядку їм нема.

 ( перед будиночками розкадані слова – малюнки)

               Не біда, усе ми можем, зараз ми вам допоможем.

Дидактична гра: „Засели будиночок”

         ( діти піднімають слова – малюнки, кожна дитина називає своє слово, читає з цим словом вірш, або загадує загадку, визначає який звук є у цьому слові [с] чи [з] і „поселяє” у будиночок синього (звук [с]) чи зеленого (звук [з]) кольору).

Коли будиночки „заселені” з них виходять: дитина звук [с] ( в одязі синього кольору, на голові буква С), дитинна звук [з] ( одяг зеленого кольору, з буквою З) – вони сперечаються між собою:

 

С: Найголовніший в світі я!

 

З: Головніший всеж тут я! Ось послухай ці слова: зайчик, зебра і земля.

 

С: А у мене сонце сяє, соловей пісні співає.

 

З: А у мене – тут зима замок збудувала...

 

С: А у мене осінь листом потрусила...

 

З: А твої листочки стали золоті..

 

С: А в зимовім замку сині кольори...

 

Логопед: Годі звукам сперечатись, краще будем дружно гратись.

                    У коло ставаймо і гру починаймо!

Дидактична гра: „ Подружись із звуками”

( по руках передають букви С та З і промовляють слова, позакінченню слів в кого залишаться букви придумє з ними слова)

                     Ходить звук рядами, хоче дружити з нами,

                     Кому в руки попаде, той і слово з ним назве.

 

Логопед: Ось і побували ми у гостях у звуків \с\ та \з\ - чи сподобалась вам наша подорож до країни Звуколяндії? Ви знаєте, що в цій країні жеве багато звуків і ми ще н раз будемо подорожувати в цю чарівну країну.

 

 

doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
2050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку