Логопедичне заняття. Диференціація звуків з-с

Про матеріал
Диференціація звуків з-с . Розвиток мовлення в учнів початкової школи, розвиток слухової та зорової пам'яті та уваги, логічного мислення
Перегляд файлу

                               «Зимові пригоди».  Диференціація звуків с-з.                                                                   Мета:удосконалювати правильну вимову звуків (з) (с) у складах,реченнях; розширювати словниковий запас учнів;продовжувати формувати навички складання речень,розвивати зв*язне мовлення,слухову пам*ять,увагу,логічне мислення,дрібну моторику,координауію рухів.                      

Обладнання:роздатковий матеріал на звуки (с) (з),м*ячики су-джок,малюнок на дошці "сніговик" 

                                                                                                                                                

                                                                      Перебіг заняття

I Організаційний момент

1. Привітання

2 Виконання артикуляційної гімнастики (Посмішка,парканчик,лопатка,годинник,гірка,солодке варення.)                                       

3. Вправа з намистинами (на тоненькій резинці насилені намистини 5-6 штук,края резинки тримаємо в руках а язичком по черзі переміщуємо намистини з правого боку в лівий і навпаки)

    4 Робота над складами (читання складів написаних на дошці) са-ас;си- зи;ес-се;сі-іс;со-зо;сі-зі;су-сі;ся-зя;(спеціально в такому порядку,   щоб звернути увагу на уважність дитини під час читання) 

5Робота над чітким вимовлянням звуків (з-с) у словах                                                                                   6 Робота над чистомовками                                                                                                                  

Са-са-летить оса.

Си-си-паслися гуси.

Сі-сі-ми катались на таксі.

Ус-ус -у діда сивий вус.

За-за -підійшла до нас коза.

Зо-зо- гостре лезо.

Зі-зі- новий чобіт на нозі.

Су-су я сумку принесу.

Зи-зи прийшли до нас морози.                                                                                                              

II Основна частина

Діти до нас сьогодні завітав гість.Це сніговик.Ой, а що це в нього в руках? Це конверт ,а в конвнрті завдання .Давайте допоможемо сніговику його виконати.

7 Гра "Що зайве".(дітям роздаємо надрукований матеріал і пояснюємо завдання)                                    

Треба обвести в кружечок той предмет який зайвий.

8 Розучування віршу "Зимонька-зима"(за мнемотехнікою)Спочатку з віршем дітей ознайомлює логопед,звертаючи увагу дітей на малюнки,потім розучують вірш всі разом.  

9 Пальчикова гра "Зайчик хитрун"

Хто сховався в кулачок (показуємо кулачки)

Це наш зайчик хитрячок (показуємо вказівним та середнім пальцями вушка зайчика на обох руках)

Вушка зайчик піджимає (рухаємо вниз-вверх наші"вушка")

І голівкою хитає(хитаємо пальчиками)

Праве вушко він зігнув,ліве вушко він зігнув(почергово загинаємо пальчики)

Ох,втомився і заснув(кладемо ручки на парту).                                                                                             

10.Складання розповіді за малюнком з опорою на слова (ялинки ,пень,ліс,білочки,зайці,пухнасті кущі,блакитне небо)                          

Додаткове завдання:порахувати скільки на малюнку білочок,зайчиків.                                                        

11Гра "Що переплутав художник?"(треба забрати малюнки яких не має взимку)

12 Су-джок терапія(виконання вправ з су-джок м*ячиками)

   Йшла велика черепаха

   І кусала всіх від страху(катаємо м*ячики між долонями)

    Кусь,кусь,кусь(м*ячик захоплюємо по черзі починаючи з вказівних...)

 13 Завдання на розвиток уваги.(треба в кожному ряду знайти зайвий предмет)Фото (Зима)

III Підведення підсумків .Завершення заняття.           

 

 

До 10 завдання

C:\Users\Дмитрий\Desktop\Untitled-2.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріал до 8 завдання

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
8 січня
Переглядів
6
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку