Логопедичне заняття на тему "Золота осінь "

Про матеріал
Тема. Золота осінь Програмовий зміст: удосконалювати уміння дітей відповідати на запитання за змістом картинки, складати короткі розповіді, закріплювати навички вживання іменників у формі родового відмінка, розвивати мовне дихання, мовний апарат, розвивати правильний темп мовлення і увагу, спостережливість, охайність, виховувати любов до природи. Словник: активізувати вживання слів: червоні, жовті, зелені, золоті, пожовтіла, засохла, летять, падають, кружляють. Матеріал: листочки різного кольору, муляжі дерев, кущів, картина із зображенням осіннього парку, предметні картинки. Хід заняття: ( кімната прикрашена листочками, муляжами осінніх дерев, кущів.)
Перегляд файлу

Логопедичне заняття з розвитку мовлення  з учнями з ООП інклюзивних класів

 

Тема. Золота осінь

Програмовий зміст: удосконалювати уміння дітей відповідати на запитання за змістом картинки, складати короткі розповіді, закріплювати навички вживання іменників у формі родового відмінка, розвивати мовне дихання, мовний апарат, розвивати правильний темп мовлення і увагу, спостережливість, охайність, виховувати любов до природи.

Словник: активізувати вживання слів: червоні, жовті, зелені, золоті, пожовтіла, засохла, летять, падають, кружляють.

Матеріал: листочки різного кольору, муляжі дерев, кущів, картина із зображенням осіннього парку, предметні картинки.

Хід заняття: ( кімната прикрашена листочками, муляжами осінніх дерев, кущів.)

          Логопед. Діти, про тему нашого заняття ви здогадаєтесь, коли відгадаєте загадку:

Хто мандрує по гаях,

     З диво пензлем у руках,

     Все прикрасить на путі,

                    Дерева стануть золоті.    (Осінь)

        Логопед. Тема нашого заняття «Золота осінь»

-Що значить золота осінь? Це яка осінь?

         Діти. Це середина осені. Це теплі сонячні дні. Листя на деревах жовтого, золотого кольору.

        Логопед. Зараз промовимо чистомовки, щоб розказати які зміни відбулись в природі восени. Я промовляю, ви слухаєте, а в паузу промовляєте ви.

Ла-ла-ла- осінь золота прийшла.

Че-че-че- сонце любить не пече.

Се-се-се- сяє барвами усе.

Ту-ту-ту- любим осінь золоту.

        Логопед. Подивіться, яку картину намалювала осінь.

  • Що намальовано на картині? (Парк, сквер, дерева)
  • Якого кольору листочки на деревах? (жовті, золоті)
  • Який став парк? (красивий, золотий)
  • Це початок, середина чи останній місяць осені? (середина осені)
  • Як можна назвати картину?
  • Що ще помітили на картині?  (Розповідь за картиною)

 

Логопед.

                                       На шкільному подвір’ї

                                       Осінь килим ткала.

                                       На листок кленовий,

                                       Вербовий поклала.

  • У клена лист- кленовий, а гілка- кленова.
  • У тополі лист (який?), а гілка (яка?).
  • У берези лист (який?), а гілка (яка?).
  • У дуба лист (який?), а гілка (яка?).

Логопед. Діти, а зараз пограємо в гру «Що робить?»

-Вітер? ( дме, переносить,  свистить, гуде, зриває, виє…)

-Дерево? (росте, гнеться, затіняє, шелестить…)

-Дощ? (лл’є, періщить, накрапає, стукає, дощить…)

-Листок? (кружляє, жовтіє, падає…)

Логопед. А як називається явище, коли падають листочки? (Листопад)

Пальчикова гра  «Ми листочки»

                         Ми листочки на гілочці сиділи,

                          Дмухнув вітер і листочки раптом полетіли.

                          Ми літали вертольотом і стомились від польотів,

                          А на раньому світанку посідали ми на ґанку.

Дидактична гра «Який? Яка? Яке?»

Стовбур дерева (який?)  Високий – низький,

                                          Товстий- тонкий,

                                          Гладкий – шершавий.

Небо восени (яке?)  синє, похмуре, сіре, дощове.

Осінь (яка?) сонячна, яскрава, хмарна, золота, рання, пізня, вітряна.

Дидактична гра « Яке слово зайве?»

Сосна, сосновий, соска, сосняк. ( Соска.) Чому?

Липа, липовий, липучка, липка. ( Липучка.) Чому?

Дидактична гра «Із слів склади речення»

Падають, в, золоті, на, доріжки, листочки, парках

Логопед. Визначте, які дерева вели розмову. Чому ви так вирішили?

                 Хваляться дерева своїм вбранням:

  • Моє вбрання найкраще. Я струнка та білокора. А листя в мене жовтеньке, золотаве. Це мене розфарбувала осінь.
  • А я вважаю свій одяг найкрасивішим, - сказало сусіднє дерево. –Скромний і гарний колір – зелений.  Цей колір я ніколи не зраджу.

Підсумок.

Логопед. Чи сподобалось вам заняття? Що ми робили на занятті?

 

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
4 січня 2022
Переглядів
2314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку