календарне планування для корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями , складене на основі програми З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ» ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ Автор: Лапін А.В., 2018р.Під час роботи увага акцентувалася на сильних сторонах дитини. Матеріал буде корисним як вчителям-дефектологам, так і психологам.
ПЕРЕВІРЕНО заступник директора з НВР КГ№46 Ірина Лапіна
|
ЗАТВЕРДЖУЮ директор КГ №46 Інна Семюк
|
Календарно-тематичне планування занять з корекції розвитку
2 клас
ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ
«ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»
ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(адаптована)
вчителя-дефектолога
Коріняки Валентини Василівни
з Татаріновим Романом Олександровичем
Календарне планування складено на основі комплекту навчальних програм з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними (автор Лапін А.В.) – Київ,2018
Затверджено Міністерством освіти і науки України 24.06.2014р. № 750
Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607
ІІ семестр (1 години) |
||||
№ |
Тема |
Корекційна складова |
Год. |
Дата проведення |
1 |
Знайомство з конструктором. Спонтанна гра дітей. Дослідники деталей Лего (форма і розміри). Види скріплення деталей Лего різної форми. Збірка прямої змійки з одного і більше кольорів |
Вчити знаходити та співвідносити відповідні деталі за зразком. Вчити будувати (викладати) фігури (малюнки) за зразком |
1 |
|
2 |
Дослідники деталей Лего Конструюємо парканчики різної висоти з одного і більше кольорів. Конструюємо парканчики,вузькі та широкі ворота |
Вчитися відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок. Віддзеркалювати рухи вчителя чи учня, знаходити та називати невідповідності у виробі. |
1 |
|
3 |
Конструюємо будинок Конструювання драбинки та сходів різної висоти Конструювання за задумом: будиночок і парканчик |
Вчимося виконувати дії за поданими інструкціями. Виявляє в об’єктах різноманітні властивості, називає їх, адекватно позначає словом їх відсутністю. |
1 |
|
4 |
Конструюємо меблі: стіл, стілець, книжкова шафа з дверцятами. Конструюємо меблі: диван, ліжко, крісло. |
Абстрагує і утримує в пам’яті одночасно одну, дві чи три властивості. |
1 |
|
5 |
Будуємо місто. Обігрування будівель. Конструювання легкового автомобіля. Конструювання вантажного автомобіля. Будуємо гараж для машин. |
Узагальнювати об’єкти по одній, двох або трьох властивостях з урахуванням наявності або відсутності однієї з них. |
1 |
|
6 |
Конструювання фігури людини. Чоловік (професія) Конструювання фігури людини. Жінка (професія) |
Відновлювання ряда деталей за певним принципом, знаходить зайве. Запом’ятовувати, утримувати та виконувати інструкцію. Складання з частин різної конфігурації ціле. |
1 |
|
7 |
Конструювання стійких будівель. Моделювання стійких будівель
|
Знаходити відповідну деталь за детальним описом. |
1 |
|
8 |
Моделювання домашніх тварин за схемою: кішка, собака. Моделюємо домашніх тварин за схемою: корова, вівця, кінь. Моделювання домашніх тварин за схемою: курчата, курка, півень Спорудження загонів для тварин. |
Створювати конструкції за зразком та картинкою. |
1 |
|
9 |
Моделювання дерева за схемою: ялинка, берізка, сосна, дуб Моделювання новорічної ялинки Моделювання новорічної іграшки Конструювання казкового будиночку |
Створювати за зразком істоти, використовуючи власну уяву. |
1 |
|
10 |
Знайомство з Лего мозаїкою. Вільна ігрова діяльність Складання мозаїки за схемою (квітка, дерево) |
Ознайомити з різними видами конструювання, а саме мозаїкою. |
1 |
|
11 |
Складання мозаїки за схемою (будинок) Складання мозаїки за схемою (метелик) Складання мозаїки за схемою (тварини) |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
12 |
Подарунок для мами . складання мозаїки за схемою (серце) Конструювання для мами: квітка об’ємний |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
13 |
Моделювання образів букв і цифр Конструювання потрібних речей: ваза, серветниця Конструювання потрібних речей: підсвічник. |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
14 |
Конструювання кулі одного кольору Конструювання кулі двох і більше кольорів Конструювання мостів |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
15 |
Конструювання космічних кораблів Конструювання літака Конструювання вертольота |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
16 |
Конструювання кораблика Конструювання пристані. Обігрування виробів |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
17 |
Конструювання військової техніки: джип Конструювання військової техніки: гармати |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
18 |
Зоопарк. Моделюємо диких тварин |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. |
1 |
|
19 |
Вільна ігрова діяльність дитини з конструктором. Підсумковий урок |
Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву. Підвести підсумки навичок конструкторської діяльності |
1 |
|