Календарне планування за програмою "Лего - конструювання " для дітей з інтелектуальними порушеннями 2 клас

Про матеріал

календарне планування для корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями , складене на основі програми З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ» ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ Автор: Лапін А.В., 2018р.Під час роботи увага акцентувалася на сильних сторонах дитини. Матеріал буде корисним як вчителям-дефектологам, так і психологам.

Перегляд файлу

 

ПЕРЕВІРЕНО

заступник директора

з НВР  КГ№46

                     Ірина Лапіна

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

директор КГ №46

          Інна Семюк

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування занять з корекції розвитку

2 клас

ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ

«ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»

ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 

ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

(адаптована)

 вчителя-дефектолога

Коріняки Валентини Василівни

з Татаріновим Романом Олександровичем

       Календарне планування складено на основі  комплекту навчальних  програм з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними (автор Лапін А.В.) – Київ,2018

Затверджено  Міністерством освіти і науки України 24.06.2014р. № 750

 

  Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр (1 години)

Тема

Корекційна складова

Год.

Дата проведення

1

Знайомство з конструктором. Спонтанна гра дітей.

Дослідники деталей Лего (форма і розміри). Види скріплення деталей Лего різної форми.

Збірка прямої змійки з одного і більше кольорів

Вчити знаходити та співвідносити відповідні деталі за зразком. Вчити будувати (викладати) фігури (малюнки) за зразком

1

 

2

Дослідники деталей Лего

Конструюємо парканчики різної висоти з одного і більше кольорів.

Конструюємо парканчики,вузькі та широкі ворота

Вчитися відновлювати пропущений елемент, спираючись на зразок. Віддзеркалювати рухи вчителя чи учня, знаходити та називати невідповідності у виробі.

1

 

3

 Конструюємо будинок

Конструювання драбинки та сходів різної висоти

Конструювання за задумом: будиночок і парканчик

Вчимося виконувати дії за поданими інструкціями. Виявляє в об’єктах різноманітні властивості, називає їх, адекватно позначає словом їх відсутністю.

1

 

4

Конструюємо меблі: стіл, стілець, книжкова шафа з дверцятами.

Конструюємо меблі: диван, ліжко, крісло.

Абстрагує і утримує в пам’яті одночасно           одну, дві чи три властивості.

1

 

5

Будуємо місто. Обігрування будівель.

Конструювання легкового автомобіля.

Конструювання вантажного автомобіля.

Будуємо гараж для машин.

Узагальнювати об’єкти по одній, двох або трьох властивостях з урахуванням наявності або відсутності однієї з них.

1

 

6

Конструювання фігури людини. Чоловік (професія)

Конструювання фігури людини. Жінка (професія)

Відновлювання ряда деталей за певним принципом, знаходить зайве. Запом’ятовувати, утримувати та виконувати інструкцію.

Складання з частин різної конфігурації ціле.

1

 

7

Конструювання стійких будівель.

Моделювання стійких будівель

 

Знаходити відповідну деталь за детальним описом.

1

 

8

Моделювання домашніх тварин за схемою: кішка, собака. Моделюємо домашніх тварин за схемою: корова, вівця, кінь. Моделювання домашніх тварин за схемою: курчата, курка, півень

Спорудження загонів для тварин.

Створювати  конструкції за зразком та картинкою.

1

 

9

Моделювання дерева за схемою: ялинка, берізка, сосна, дуб Моделювання новорічної ялинки

Моделювання новорічної іграшки Конструювання казкового будиночку

Створювати за зразком істоти, використовуючи власну уяву.

1

 

10

Знайомство з Лего мозаїкою. Вільна ігрова діяльність Складання мозаїки за схемою (квітка, дерево)

Ознайомити з різними видами конструювання, а саме мозаїкою.

1

 

11

Складання мозаїки за схемою (будинок)

Складання мозаїки за схемою (метелик) Складання мозаїки за схемою (тварини)

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

12

Подарунок для мами . складання мозаїки за схемою (серце) Конструювання для мами: квітка об’ємний

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

13

Моделювання образів букв і цифр Конструювання потрібних речей: ваза, серветниця Конструювання потрібних речей: підсвічник.

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

14

Конструювання кулі одного кольору Конструювання кулі двох і більше кольорів Конструювання мостів

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

15

Конструювання космічних кораблів Конструювання літака Конструювання вертольота

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

16

Конструювання кораблика Конструювання пристані. Обігрування виробів

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

17

Конструювання військової техніки: джип Конструювання військової техніки: гармати

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

18

Зоопарк. Моделюємо диких тварин

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

1

 

19

Вільна ігрова діяльність дитини з конструктором. Підсумковий урок

Розвивати дрібну моторику рук. Вчити самостійно виконувати завдання за зразком. Збагатити уяву.

Підвести підсумки навичок конструкторської діяльності

1

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
8 січня 2022
Переглядів
1419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку