Вправи з використання балансувальної дошки у логопедичній роботі

Про матеріал
Вправи спрямовані на розвиток моторного планування, концентрації уваги, слухомовленнєвої пам'яті та мовлення за допомогою балансувальної дошки Ф. Більгоу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 «Вправи з використання балансульвальної дошки Ф. Більгоу у лопедичній роботі»

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель-логопед

Коробейнікова Тетяна Сергіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запоріжжя, 2022

Комплекс вправ, спрямований на розвиток мовлення за допомогою балансувальної дошки Ф. Більгоу та м’ячиків, мішечків. 

Усі вправи зі словами та реченнями виконуємо після того, як дитина навчилася виконувати базові вправи на балансирі з мішечком та м’ячиком

(триматися на дошці, ловити та підкидати мішечок, м’ячик і т. д.).

 

ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

CКЛАДОВА БУДОВА МОВЛЕННЯ

Вправа 1. Дитина стоїть на балансирі, руки перед собою, підкидування вгору м’ячика двома руками та промовляння відкритих складів «ра», «ро», «ру», «ри» або зворотніх складів «ам», «ом», оп».

Вправа 2. Дитина стоїть на балансирі, руки перед собою, їй потрібно перекладати мішечок (м’ячик) з однієї руки в іншу (стежити за ним очима), назвати слово по складах, починаючи з І типу складової структури слова за А. К. Марковою (вода; ва-та; но-та; ми-ло та ін.), потім можна запропонувати слова іншої складової структури.

Вправа 3. Дитина стоїть на балансирі, її потрібно підкидати один мішечок вгору правою (лівою) рукою і стежити за ним очима називаючи слово по складах (вода; ва-та; но-та; ми-ло; ба-на-ни; по-ма-да; ло па-та та ін.).

СЛОВА

-                     автоматизація звука ([Л] та ін.) у словах: вправа 1.  Дитина стоїть на балансирі. Логопед говорить дитині: повторюй за мною слова: лапа, ложка, лопата, молоко, пила. Дитина повторює кожне слово та підкидує двома руками мішечок вгору та ловить; - диференціація звуків: вправа 2. Дитина стоїть на балансирі. Логопед говорить дитині: тобі потрібно послухати слово, яке я назву, визначити, який звук у цьому слові Ш або Ж (С або

З та ін.) та кинути у відповідну корзинку м’ячик;

-                     розвиток слухової уваги і пам’яті: вправа 3. Дитина стоїть на балансирі. Логопед говорить дитині: запам’ятай на слух (5) 10 слів. У дитини руки перед собою, вона підкидає м’яч вгору і ловить, промовляючи слова, які запам’ятала; - розвиток зорової пам’яті: вправа 4. Дитина стоїть на балансирі. Логопед говорить дитині: запам’ятай 5 картинок, які я покажу. Потім картинки перевертаються. А дитина називає слова, які запам’ятала і кидає логопеду мішечок (м’ячик), логопед кидає мішечок назад.

Дитина називає друге слово і т. д; - збагачення словникового запасу: вправа 5 . Дитина стоїть на дошці (балансирі) кидає м’яч через центр логопеду, промовляючи назви фруктів (овочів, тварин, птахів).

 

РЕЧЕННЯ

-   формування фрази з трьох слів і більше;

-   автоматизація звуку (Ш та ін.) у реченні;

-   розвиток запам’ятовування і відтворення речень.

Вправа 1. Дитина стоїть на балансирі. Логопед говорить дитині: запам’ятай речення «Аня їсть кашу». У дитини руки перед собою, вона перекладає мішечок (м’ячик) з однієї руки в іншу, промовляючи речення.  Потім ускладнюємо «Аня їсть смачну кашу».

Вправа 2. Дитина стоїть на балансирі. Логопед говорить дитині: запам’ятай речення «Мама купила банани». У дитини руки перед собою, вона відбиває м’яч від підлоги, промовляючи речення по слову. 

Вправа 3. Дитина стоїть на балансирі. Логопед говорить дитині: запам’ятай речення «Ваня йде додому». У дитини руки перед собою, вона підкидає м’яч вгору і ловить, промовляючи речення.

 

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
9 січня 2022
Переглядів
1211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку