Логопедичне заняття в дошкільній групі « Звук [с]»

Про матеріал
Логопедичне заняття, що спрямоване на подолання порушення звуковимови звука «С» у дитини 5 років.
Перегляд файлу

Тема: « Звук [с]»

Мета:   Уточнити і закріпити вимову звука[с] в складах, словах, реченнях; вчити визначати наявність заданого звука в слові, ділити слова на склади; коригувати вимову звуків; розвивати артикуляційну моторику, дрібну моторику рук, дихання, слухову увагу та фонематичний слух; корегувати вимову дітей; виховувати звукову структуру мовлення.

Обладнання:  предметні малюнки, рахівні палички.

 

Хід заняття.

І. Організаційний момент.

 Вітання з дітьми,  налаштування  їх на співпрацю.

Розвиток дрібної моторики.

Вправи: «Замочок», «Гребінець», «Пружинка».

Розвиток артикуляційної моторики.

Артикуляційні вправи «Посмішка», «Парканчик», «Голочка», «Гойдалка».

Розвиток дихання.

Гра «Футбол».

ІІ. Основна частина.

-Відтворення правильної артикуляції звука [с] за наслідуванням.

- Повторення складів із звуком[с].

- Повторення слів із звуком  [с].

- Називання малюнків.

- Поділ слів на склади.

Фізхвилинка

  • Повторення чистомовок із звуком [с]
  • Повторення скоромовок із звукум [с]
  • Гра «Чи є звук [с] в слові?»

 

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

-Гра «Хто більше?» (Придумати слова із звуком [с])

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
16 лютого
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку