Тема: « Звук [с]»
Мета: Уточнити і закріпити вимову звука[с] в складах, словах, реченнях; вчити визначати наявність заданого звука в слові, ділити слова на склади; коригувати вимову звуків; розвивати артикуляційну моторику, дрібну моторику рук, дихання, слухову увагу та фонематичний слух; корегувати вимову дітей; виховувати звукову структуру мовлення.
Обладнання: предметні малюнки, рахівні палички.
Хід заняття.
І. Організаційний момент.
Вітання з дітьми, налаштування їх на співпрацю.
Розвиток дрібної моторики.
Вправи: «Замочок», «Гребінець», «Пружинка».
Розвиток артикуляційної моторики.
Артикуляційні вправи «Посмішка», «Парканчик», «Голочка», «Гойдалка».
Розвиток дихання.
Гра «Футбол».
ІІ. Основна частина.
-Відтворення правильної артикуляції звука [с] за наслідуванням.
- Повторення складів із звуком[с].
- Повторення слів із звуком [с].
- Називання малюнків.
- Поділ слів на склади.
Фізхвилинка
ІV. Узагальнення та систематизація знань.
-Гра «Хто більше?» (Придумати слова із звуком [с])