Тема:
як одна i3 форм гуртковоТ роботи з
i3 складових процесу
може стати попередження мовленневих порушень засобами
Автори с.
3i слове ним рухливоТ д ос ф розвиток мовлення дЈтей.
У суч впливу
лого и Taki педагоги, як:
BepoHika Смердова, авторка програми з
My Ha noropl,1TMiKa e 0AHieF0 3 4)0PM
![]() |
![]() |
![]() |
TepMiH «norOPVlTMiKa» cl<naaaeTbcfi 3 ABOX qaCTVIH - «noro» (BiA.rp.-Bl,1X BaHHfl npaBl,1flbHOro MOBneHH9) i « Ka» (Bi rp. - PiBHOMiPHV11h, p03MipeHMb4).
'.4fi,)
Музич повинна виконуватися обов'язково з с, [ђ/вико ис анням pyxiB моторики або pyxiB, у
поеднання з
?
Музич рухи виконуемо у до
о на як з музичного pyxiB до 3MicTY Приклад 1
так i
Важливим е i характеру i темпу музики.
Нумо BCi вставайте
Bci на пальчики ставайте
Гарно спинку випрямляйте
А тепер як ведмежата мот малята
Ручки в 6ik ви
2 Як ведмедики
Пострибайте як зайчата
Стриб стриб стриб мот
А тепер
Не вп—е нас
Музи на гра також мае за 3MicT0M поеднувати и с во, яке промовляеться, або слухаеться. Приклад 1 |
|||||||||||||||
|
|
|
![]() |
Подол порушень мовлення в мае величезне значення в пода о дитини. Мовлення можуть бути причиною розвитку та х як пам'ять, мислення, уява, а також
сформувати комплекс що виражаеться в труднощах Своечасне усунення мовленневих порушень допоможе труднощам в навичками читання i письма.
Перед працюють з стотть завдання пошуку ефективних мовленневих порушень, збереження i
здоров'я для мовленневими навичками.
Тому саме являе собою один i3 засобвп мовленневих порушень у BikY, я ии використовувати як елемент музичного занятт а оя з
•льно рму гуртко Т роботи