Логоритміка, як форма гурткової роботи в ЗДО.

Про матеріал
Логоритміка, як форма гурткової роботи в ЗДО. Теорія і практика з логоритміка.
Перегляд файлу

imageimageimageТема: imageяк одна i3 форм гуртковоТ роботи з

imageimageimageimageimageimageimageimageimagei3 складових процесу

може стати попередження мовленневих порушень imageзасобами

                                                                                       Автори                     с.

image3i слове ним рухливоТ д ос ф розвиток мовлення дЈтей.

imageУ суч    впливу image лого и    Taki педагоги, як:

image          BepoHika Смердова, авторка програми з                                    image

        image My           Ha noropl,1TMiKa e 0AHieF0 3 4)0PM

image image image

imageimageimageHeTpaa uiVIHoro BIIJIVIBY Ha MOBnel-lHeBVlV1 P03BVlTOK AVITVIHVI, ABJ19e C060\0 KOMnneKC image BnpaB n06YAOBaHl/lX Ha 3B'93KY pyxiB, i3 CJIOBOM Ta MY31-4KOFO.

TepMiH «norOPVlTMiKa» cl<naaaeTbcfi 3 ABOX qaCTVIH - «noro» (BiA.rp.-Bl,1X BaHHfl npaBl,1flbHOro MOBneHH9) i « Ka» (Bi rp. - PiBHOMiPHV11h, p03MipeHMb4).

'.4fi,) image

Музич повинна виконуватися обов'язково з с, [ђ/вико ис анням pyxiB моторики або image pyxiB, у

image поеднання з

Приклад 1 Приклад 2 Приклад З

image

Риту(чна вправа теж потребуе

? image

       Музич                     рухи виконуемо у             до


о на як з музичного pyxiB до 3MicTY Приклад 1

так i

Важливим е i характеру i темпу музики.

Нумо          BCi вставайте

Bci на пальчики ставайте

Гарно спинку випрямляйте

А тепер як ведмежата мот малята

Ручки в 6ik ви


2 Як ведмедики

Пострибайте як зайчата

Стриб стриб стриб мот

А тепер

Не вп—е нас

Музи на гра також мае за 3MicT0M поеднувати и с во, яке промовляеться, або слухаеться.

    Приклад 1    image Приклад 2

image

image

image

image

Маю image

Паравозик в мене е Чух чух ту ту ту

Маю два image      image image image image image

В них кермо е i сигнал Круть верть 6i 6i 6i

А який веселий м'ячик

Аж до imageimage  image image   imageimage з нами скачить

Стриб скок стриб стриб скок

image

image

image

imageimageimageimageimageimage

 

image

imageО

image

Подол порушень мовлення в мае величезне значення в пода о дитини. Мовлення можуть бути причиною image розвитку та х як пам'ять, мислення, уява, а також imageсформувати комплекс що виражаеться в труднощах Своечасне усунення мовленневих порушень допоможе труднощам в навичками читання i письма.

Перед працюють з стотть завдання пошуку ефективних мовленневих порушень, збереження i


здоров'я      для мовленневими навичками.

Тому саме являе собою один i3 засобвп мовленневих порушень у BikY, я ии використовувати як елемент музичного занятт а оя з

•льно рму гуртко Т роботи

pdf
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Інші матеріали
Інкл
Додано
22 січня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку