ЛПР№3 "Діагностика дефектів штукатурки, визначення причини їх виникнення і методів щодо їх усунення"

Про матеріал
Лабораторно-практична робота №3 з спецтехнології за проесією "Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків". Включає: теоретичні відомості; зміст роботи; звіт про виконання роботи.
Перегляд файлу

Лабораторно-практична робота №3

Тема роботи: Діагностика дефектів штукатурки, визначення причини їх виникнення і визначення методів щодо їх усунення. 

Мета уроку: 

дидактична: формування в учнів практичних професійних навичок з

діагностики дефектів штукатурки,  причини їх виникнення , роботи з мультимедійними слайдами, інструктивними матеріалами; розвиваюча: розвиток інтелектуальних умінь у майбутніх фахівців:

аналітичних, конструктивних; виховна: виховання почуття відповідальності, культури праці та

дотримання правил з безпеки життєдіяльності під час виконання вправ;   виховання інтересу до обраної професії, відповідальне ставлення до виконання завдань. Учні повинні знати:

• види дефектів штукатурки,

причини що викликали дефекти;

   способи усунення дефектів штукатурки; • необхідний інструмент для виконання робіт.

Учні повинні вміти:

   правильно організувати своє робоче місце;

   дотримуватись вимог техніки безпеки  під час користування інструментами;

   самостійно працювати з інструкційно-технологічними картками;

   діагностувати найпоширеніші дефекти штукатурки;

визначати причини виникнення дефектів; запропонувати рішення проблем.

Обладнання:  зубило, щітка металева, макловиця, молоток, шпатель,   розчин, дидактичні матеріали, інструкційні картки для виконання практичної  роботи; ММС «Дефекти штукатурки», комп’ютер.   

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок; ЛПР. Методи проведення

словесний: розповідь, пояснення; наочний: демонстрація  слайдів, презентаціїї;  практичний: практична робота учнів по виконанню завдання.

Форма проведення: фронтальна.

Міжпредметні зв’язки: виробниче навчання  відповідно до професії за темою: «Первинний інструктаж на робочому місці», «Матеріалознавство».

Хід уроку.

І. Інструктаж з охорони праці ІІ. Теоретичні відомості.

Дефекти штукатурки та їх усунення

(розповідь викладача з використанням мультимедійних слайдів) Штукатурка - це затверділий шар розчину нанесений на поверхню.

Основними дефектами штукатурки є : 

      тріщини,

      механічні пошкодження,

      відшарування,

      дутики,

      груба фактура

-Тріщини бувають великі і малі,вони виникають на поверхні штукатурки при використанні жирних або погано перемішаних розчинів при нанесенні грубих шарів які не встигли висохнути. Щоб усунути цей дефект необхідно розшити тріщини,приготовити якісний розчин,відбити штукатурку яка погано тримається,змочити поверхню та заштукатурити її в рівень з виконаною поверхнею

-Механічні пошкодження виникають при недотриманні послідовності виконання будівельних робіт. Щоб усунути цей дефект необхідно будівельні роботи виконувати послідовно. 

Дутики утворюються при використанні в штукатурному розчині недостатньо погашеного вапна.Малі не погашенні грудочки вапна потрапляють в розчин та продовжують гаситись,під час гасіння вапна збільшуються в об*ємі чим порушується штукатурний шар і утворює на поверхні горбочок,який через деякий час відпадає і на цьому місці утворюється раковина всередині якої помітна грудочка вапна. Щоб усунути цей дефект необхідно приготувати якісний розчин,це місце штукатурки вибити,змочити поверхню,та оштукатурити в рівень з виконаною штукатуркою.

 Відшарування виникає в окремих місцях або на великих ділянках поверхні,при вологих або не достатньо підготовлених поверхнях,та використання пісних розчинів. Щоб усунути цей дефект необхідно підготовити якісний розчин,відбити стару штукатурку,рясно змочити водою та оштукатурити в рівень з сталою штукатуркою. 

Груба фактура (шороховатість) утворюється на поверхні від слідів терки або від використання крупного піску. Щоб усунути цей дефект необхідно шороховатість змочити водою і ще раз затерти теркою.

ІІІ. Зміст роботи.

Організаційний момент: розділити учнів на 5 бригад.

  Завдання  учням.         

1.     Ознайомитись з основними теоретичними відомостями до роботи.

2.     Кожній бригаді запропонувати 1 дефект ( витягають назви дефекту, записані на картках).

3.     Визначити за зразками види дефектів штукатурки.

3.     Визначити причини виникнення цих дефектів.

4.     Запропонувати шляхи усунення дефектів.

5.     Підібрати необхідний інструмент для виконання робіт.

6.     Усунути дефект штукатурки, дотримуючись вимог техніки безпеки.  (учні виконують ремонт штукатурки відповідно до завдання.)

 

Примітка. Учні аналізують усі види дефектів (5шт.). А виправляють тільки один.                 

7.     Оформити звіт про виконання ЛПР роботи.

8.Дати відповідь на запитання. Запитання до роботи.

1.     Від чого з’являються щілини на поверхні і як їх усунути?

2.     Які інструменти ви  використаєте для усунення тріщин?

3.     Яка причина виникнення дутиків?

4.     Як усунути дутики?

5.     Від чого на поверхні штукатурки можуть виникнути механічні пошкодження? Як їх усунути?

6.     Чому від поверхонь відшаровується штукатурки?

7.     Як усунути дефект відшарування штукатурки? Запропонуйте ваші дії.

 

9.Зробити висновок.

 

Д/З: §6.14. підр.Т. Остапченко. Завершити роботу. Зробити звіт про роботу.

 

 

Інструкція до ЛПР №3

Тема роботи: Діагностика дефектів штукатурки, визначення причини їх            виникнення і визначення методів щодо їх усунення.

Мета роботи:  формування в учнів практичних професійних навичок з діагностики дефектів штукатурки,  причини їх виникнення та усунення , роботи з мультимедійними слайдами, інструктивними матеріалами КМЗ: зубило, щітка металева, макловиця, молоток, шпатель,   розчин, дидактичні матеріали, інструкційні картки для виконання практичної  роботи; ММС «Дефекти штукатурки», комп’ютер.   контрольновимірювальний інструмент.

                                                                                      Зміст роботи.

Організаційний момент: розділити учнів на 5 бригад.

  Завдання  учням.         

4.     Ознайомитись з основними теоретичними відомостями до роботи.

5.     Кожній бригаді запропонувати 1 дефект ( витягають назви дефекту, записані на картках).

6.     Визначити за зразками види дефектів штукатурки.

7.     Визначити причини виникнення цих дефектів.

8.     Запропонувати шляхи усунення дефектів.

9.     Підібрати необхідний інструмент для виконання робіт.

10. Усунути дефект штукатурки, дотримуючись вимог техніки безпеки.  (учні виконують ремонт штукатурки відповідно до завдання.)

 

Примітка. Учні аналізують усі види дефектів (5шт.). А виправляють тільки один.                 

7. Оформити звіт про виконання ЛПР роботи.

8.Дати відповідь на запитання. Запитання до роботи.

1.     Від чого з’являються щілини на поверхні і як їх усунути?

2.     Які інструменти ви  використаєте для усунення тріщин?

3.     Яка причина виникнення дутиків?

4.     Як усунути дутики?

5.     Від чого на поверхні штукатурки можуть виникнути механічні пошкодження? Як їх усунути?

6.     Чому від поверхонь відшаровується штукатурки?

7.     Як усунути дефект відшарування штукатурки? Запропонуйте ваші дії.

 

9.Зробити висновок.

 

Д/З: §6.14. підр.Т. Остапченко. Завершити роботу. Зробити звіт про роботу.

 

 

pdf
Додано
4 червня 2019
Переглядів
1579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку