11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

ЛЮБОВ ДО КРАСИ ТВОРИТЬ ДИВА (Спілкування з красою підносить людину)

Про матеріал

Закріплювати поняття краси; вчити слухати уважно текст і робити висновки з прочитаного; розширювати словниковий запас учнів; виховувати прагнення стати кращим, благороднішим.

Перегляд файлу

Тема:   ЛЮБОВ ДО КРАСИ ТВОРИТЬ ДИВА

               (Спілкування з красою підносить людину) (3 години)

Мета: Закріплювати поняття краси; вчити слухати уважно текст і робити висновки з прочитаного; розширювати словниковий запас учнів;  виховувати прагнення стати кращим, благороднішим.

Хід уроку:

  1.                    Оргмомент.
  2.                    Актуалізація знань.

– На попередньому уоці ми читали з вами оповідання «Діти Сонця». Від чого Левеня відчувало особливу радість? (Від краси, яку дарувало йому Сонечко).

– Чому саме Левенятку дарувало Сонечко красу? (Воно любило цю красу і насолоджувалося нею).

– Тема уроку: «Любов до краси творить дива» і ми сробуємо з вами підтвердити, або спростувати це твердження.

  1.                    Бесіда за темою уроку.

  Красу можна полюбити.

Все красиве подобається відразу. Тому красиве полюбити легко, некрасиве  дуже важко, потворне полюбити не можна (до нього можна тільки звикнути).

   Порівняти: що легше полюбити: сонце чи дощ, доброту або злість ...

 Люблячи красу, люди прагнуть жити серед краси.

Людина завжди хоче наблизитися до того, що вона любить, і бути поряд з ним. Якщо людині подобається краса, то вона буде всюди шукати її і намагатися жити разом з красою.

Полюбивши красу рухів у танцях, людина прагне потрапити на концерти, має готовність сама подовгу вчитися гарно танцювати, хоче бути поряд з тим що їй так сильно подобається.

        Любов до краси і спілкування з нею перетворюють людину.

Люблячи красу і спілкуючись із нею, людина сама стає кращою і красивішою. Любов сильно змінює людину, вона, щоб досягти чогось улюбленого, легко стає працьовитою, сильною, сміливою. Поруч з улюбленою красою людина змінюється на краще.

Людина з красивим серцем подобається, і, спілкуючись з нею, ви намагаєтеся бути хорошими і добрими, а поруч з поганою людиною бути хорошим зовсім не хочеться. У красивий сонячний день настрій хороший, але в день похмурий, дощовий, настрій легко псується і тоді легко стати примхливим і шкідливим ...

  1. Читання вчителем оповідання «Любов сильніша за страх»

 

Любов сильніша за страх

Один закоханий юнак забрався на дерево, щоб ближче побачити свою кохану дівчину і поговорити з нею. Дівчина жила на п'ятому поверсі, і, щоб слова були тихими і лагідними, юнакові довелося забратися мало не на саму верхівку дерева. А коли, поспілкувавшись з коханою, він спустився вниз, то біля дерева його зустрів здивований друг.

Як ти зміг так високо залізти? запитав юнака його друг.

Я хотів бути ближче до краси моєї коханої, відповів юнак.

Невже тобі не було страшно?

Ні, я люблю, а любов до краси і прагнення до неї, завжди сильніші від страху перед труднощами.

  1.                    Обговорення прочитаного:

– Чому вчинив юнак сміливий і незвичайний вчинок? (Бо в нього була любов до краси дівчини).

– Що ж допомагало юнакові бути сміливим і, не злякавшись труднощів і небезпек, лізти так високо? (Любов до краси дає сильне устремління, змінює людину і творить чудеса).

Що, насамперед, потрібно людині, щоб вона змогла подолати перешкоди і не боялася небезпек? (Потрібно побачити красу та полюбити її).

6.         Постановлення проблеми:

Двом людям захотілося піти в далекі гори та піднятися на них. Один любить красу гір, про них весь час думає і мріє.  Інший йде просто так, від нічого робити.

Хто раніше дійде і кому легше подолати всі труднощі  дорогою?

 

Висновок: Чим сильніша любов до краси, тим сміливішою і сильнішою стає людина, і тоді говорять, що любов створила диво і поміняла людину.

 

        7. Читання вчителем оповідання «Як краса серце Дракона вразила»

Як краса серце Дракона вразила

У далекій країні в одного кровожерливого і вогнедишного Дракона дуже часто свербіла спина, а почухати її своїми короткими лапами він ніяк не міг.  Вирішив він полетіти до людей і викрасти хлопчика з дівчинкою, щоб вони чесали йому спину щовечора гострими палицями.

Наступного дня до Дракона на коні прискакала людина.

І тут Дракон, побачивши перед собою вершника зовсім без зброї, не витримав і голосно засміявся,. Від його сміху затремтіли навіть дерева.

Це що, ти прискакав битися зі мною одними руками? Ха-ха-ха,  надривався від сміху Дракон.  Ой, тримайте мене, дерева, а то я зараз від сміху куди-небудь упаду.

Дракон сміявся, схопившись за своє черево кігтистими лапами, і ніяк не міг зупинитися. А коли він все-таки насміявся і зміг заспокоїтися, то заревів на весь ліс:

Та чи знаєш ти, чоловіче, що я таких, як ти, одним пальцем, раз і готово… Та варто мені дмухнути вогнем і ціле військо згорить.

А я зовсім не боюся тебе і все одно буду битися з тобою, відповів чоловік. Нехай я краще загину, ніж залишуся жити без своїх дітей.

О, виходить, це твоїх дітей я викрав вчора, проревів Дракон і почав лякати людину, видихаючи з пащі вогонь. Але ачоловік анітрохи не злякався, а навпаки, почав хапати камені і кидати їх у Дракона.

Дракон, раптом, відчув сміливість і духовну красу цієї людини. Він захопився силою її любові. Адже чоловік так любила своїх дітей, що готовий був битися голими руками і навіть загинути.

Ти мені подобаєшся, людино. У тебе гарне, безстрашне і любляче серце. Мені сподобалася його краса. Забирай своїх дітей і йди, а я вже якось об дерева буду спину чухати.

Коли чоловік привіз своїх дітей в село, всі дуже здивувалися.

 

            

 

О чудо, невже ти переміг величезного Дракона без зброї, голими руками? - запитували його люди.

Ні, відповів чоловік, не руками, а серцем. Його краса підкорила Дракона.

        8. Бесіда по прочитаному:

Чому Дракон не став вбивати людину? (Він захопився і був підкорений красою самовідданого серця).

Чи може краса підкорювати?

Чи красиво вчинив Дракон, коли не став нищити батька дітей?

Чи можна назвати дивом те, як змінила Дракона краса серця?

Яким може стати Дракон, котрий покохав красу? (Кращим, добрішим)

Яка якість Дракона вам сподобалося? (Він умів захоплюватися красою людини і цінувати її)

  1. Підсумок уроку.

Любов до прекрасного - запорука неприйняття всього потворного.

Людині, якій подобаються гарні вірші, перестають подобатися дражнилки. А некрасиві віршики їй будуть неприємними ...

Людині, яка полюбила прекрасне, стає особливо неприємним і огидним всяке неподобство.

Треба уміти вчасно убезпечитися від неподобства. Неподобство заразне, звикаючись з ним, людина нівечиться.

  1. Малювання сім’ї.

А тепер, діти, намалюйте  своїх батьків, сім’ю, яка дуже красива від пануючої в ній любові.

 

  1. Дом. завд.:

Намалюйте, будь ласка, малюнок до оповідання, яке ви прослухали.

Використовуючи кольори і їх відтінки, покажіть зміну в драконові після того, як він захопився красою батькової любові.

 

doc
Додано
7 липня 2018
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку