Номер слайду 2
Мозковий штурм + Метод «Дискусія». (Лоза К. О).- Як на вашу думку, що таке людина? - Які поняття включає це слово?«Чи може людина бути особистістю, не поважаючи індивідуальність інших?»Усі висловлені пропозиції записуються на фліп-чарті і вчитель підсумовує відповіді учнів:І- й етап: учні об,єднуються у чотири підгрупи, кожна з яких отримує ватман, де записано одне з понять: «індивід», «організм» «індивідуальність», «Я», а також конверт із картками, що містять написи (голова, голос, вага, завоювання симпатій, зовнішність, зріст, ноги, почерк, приналежність до роду людського, руки, реальне уявлення про себе, самоповага, серце, система кровообігу, система травлення, хода, якою хоче бути, якою хоче здаватися оточуючим, homo sapiens).ІІ –й етап: Далі вчитель пропонує кожній групі вибрати і приклеїти на ватмані картки, які підходять до даного поняття, розкривають його суть. Після закінчення роботи представник із кожної групи (спікер) робить презентацію плаката, пояснюючи, чому обрали саме ці картки.1 група. Індивід. Homo sapiens, приналежність до роду людського.2 група. Організм. Голова, руки, ноги, серце, система кровообігу, система травлення.3 група. Індивідуальність. Зріст, вага, голос, почерк, хода, зовнішність, темперамент, характер.4 група. «Я»Реальне уявлення про себе, самоповага. Завоювання симпатій. Якою хоче бути, якою хоче здаватися оточуючим, саморозвиток, самовдосконалення. Результат – це «пізнання самого себе.»Запитання для обговорення в загальному колі:- Чи легко було виконувати вам це завдання? Чому? Htt ps://drive.google.com/file/d/1 O0 Sw