"Мандруємо Житомирщиною"

Про матеріал
Мета : створити позитивний настрій в групі, розвивати групову взаємодію, почуття єдності, налаштувати дітей на роботу, зняти напруження. закріпити знання, уміння, навички одержані учнями на уроках:математики,української мови, літератури, географії. Поглиблювати навички учнів самостійно виконувати домашні завдання, сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу. Розвивати зорову та слухову пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення; Корекційна мета: сприяти розвитку пізнавальних можливостей, уваги, пам'яті, мислення, мовлення,фонематичного слуху розумової та творчої діяльності, збагачувати словниковий запас; пізнавального інтересу зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки;.
Перегляд файлу

                               Коростишівська спеціальна школа

                                                          2020рік

Відкрита самопідготовка в 6 класі на тему: « Подорожуємо Житомирщиною»

                                                                                             Підготувала і провела:

                                                                                     Латиніна Вікторія Вадимівна

                                                                                               Вихователь 6 класу

 

Конспект самопідготовки « Подорожуємо Житомирщиною»

Мета :  створити позитивний настрій в групі, розвивати групову взаємодію, почуття єдності, налаштувати дітей на роботу, зняти напруження.

закріпити знання, уміння, навички одержані учнями на уроках:математики,української мови, літератури, географії. Поглиблювати навички учнів самостійно виконувати домашні завдання, сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу. Розвивати зорову та слухову пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення;

Корекційна мета: сприяти розвитку пізнавальних можливостей, уваги, пам'яті, мислення, мовлення,фонематичного слуху розумової та творчої діяльності, збагачувати словниковий запас; пізнавального інтересу зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки;.

Виховувати: самостійність, охайність, дисциплінованість.

1. I. Вступна частина (3-5 хвилин)

Організаційний момент – підготовча частина

Санітарно-гігієнічні умови класу. Підготовка робочого місця.

Памятка ЯК СЛІД ПРАЦЮВАТИ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ

1. Підготуй усе необхідне до роботи.

 2. Прибери з робочого місця все зайве.

 3. Навчальні посібники розклади по порядку виконання завдань.

4. Розпочавши роботу, не поспішай!

 5. Не працюй до повної втоми.

6. Під час роботи не жуй, не пий.

 7. Не відволікайся під час роботи.

8. Якщо щось не виходить, то не хвилюйся, а заспокойся і продовжуй працювати.

Інтерактивна частина .(корекційне, інформаційно-пізнавальне спілкуванняю)

А заняття в нас сьогодні незвичайне і дуже цікаве.

Що це в мене в руках? (Глобус)

— Глобус — це модель нашої планети Земля. На ньому багато блакитного кольору — це моря й океани. А ось ці різнокольорові «латочки» позначають різні держави. І серед них є найрідніший для нас клаптик суші — це наша держава.

— Діти, як називається наша держава? (Україна)

  • Хто може знайти на глобусі і показати кордони нашої держави?

Україна — це наша земля, рідний край.

А ще Україна — це наша Батьківщина

У кожного з нас одна єдина Батьківщина. Перш за все, це те місце, де ми народилися і виросли. Для нас такою Батьківщиною є - Україна.

Я щаслива від того, що народилася і живу саме в Україні. Я люблю рідну землю за її неосяжні, красиві і безмежні простори.(відео про Україну)

До України входить 24 області. Ми з вами проживаємо в Житомирській області. До Житомирської області входить чотири райони: Житомирський район, Бердичівський район, Коростенський район, Новоград-Волинський район.

Сьогодні ми зробимо віртуальну подорож-прогулянку по місцях Житомирської області , завітаємо до  ваших районів та районних центрів, де ви проживаєте.

Подорожувати ми з вами теж будемо на віртуальному транспорті. А на якому?

 програємо в гру « Хто я?» картка з малюнком повітряної кулі.

Зробимо з вами вправу на мовленнєве дихання.

«Повітряна кулька» – надути щоки. Повільно і плавно випускати повітря через губи, витягнуті трубочкою.

Мета:розвиток комунікативних навичок , логічне мислення,довільну увагу.

Постановка мети і мотиваційної діяльності учнів

Подорожуючи,з міста в місто ми будемо виконувати дом.завд. з математики,укр..мови.,літератури, географії. -1.40хв

 Отже. Дом. Завд. В нас таке:

математика –задача 92(з підручника)- -20хв

укр.. мова- Впр43 ( рід іменник.).- 20 хв

література – вірш напам’ять,- 30хв

географія.- моя батьківщина-край,де я живу.-по 5хв -3 презентації=15хв

2 фізкультхвилинки –по 3хв

Підсумок -9 хв.

Перша наша зупинка -– Житомирська область.

В нашому класі навчаються діти з різних місць житомирської області, зокрема з міста Житомир – це Кравченко Богдан та Войцехівський Максим.

Хлопці зможуть презентувати своє місто лише після того,як ми виконаємо дом.завд. з математики.

Для виконання дом. Завд з математики згадаємо табличку множення.

(тренажери таблиці множення,сайт youtube.com/watch?v=sBPsLSDhQJY&t=7s&ab_channel=Ed-Des)

(кожній дитині роздана ПАМ’ЯТка, ЯК ПОТРІБНО РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ)

 

Пам’ятка

ПАМ’ЯТАЙ, ЯК ПОТРІБНО РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ

1. Прочитай уважно умову задачі. Подумай.

2. Прочитай повторно. Виділи істотне для розв’язування.

3. Коротко запиши умову або виконай графічне зображення.

 4. Подумай: що потрібно знати, щоб відповісти на запитання задачі; що вже відомо з умови задачі; а що необхідно знайти.

 5. Склади план розв’язання задачі (усно).

6. Розв’яжи задачу і перевір розв’язання.

Самостійна робота дітей.

Індивідуальна робота з дітьми, які зазнають труднощі у навчанні..(зошити- тренажери з математики.)

Рефлексія

Оцініть свою виконану роботу за допомогою смайликів

Смайлик смайлик грусть, грустный смайлик, лицо, компьютерные обои png |  PNGEgg– є труднощі,

Смайлики в комментариях на сайте Драйв2. — Сообщество «Опросы» на DRIVE2– (багато незрозумілого).

 

ᐈ Смайлы эмоций фото, рисунки смайлик эмоции | скачать на Depositphotos®– не помиляється той, хто не працює (9 б)

 

задумчивый смайлик на прозрачном фоне - Создать мем - Meme-arsenal.com– доки не намучишся, доти не научишся. (7 б.)

Смайлики картинки гиф анимации: Книги скачать– ти не плач і не журися, краще в книжку подивися. (4б)

 

Презентують учні,які перші виконали завдання і проживають в Житомирі (Богдан, Максим)

Презентація, та розповідь дітей.

Жито́мирська о́бласть — область на півночі України. Створена 22 вересня 1937 року з західних районів Київської області.

 

Адміністративним центром є м. Житомир. До неї входять 5 міст обласного значення (Бердичів, Житомир, Коростень, Малин, Новоград-Волинський),

7 міст районного значення

(Андрушівка, Баранівка, Коростишів, Овруч, Олевськ, Радомишль, Чуднів),

43 селища міського типу;

1619 сільських населених пунктів.

Презентація «Житомир»(в додатку)

Фізкультхвилинка.

«А,ти лети,лети у далекі світи» _https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%96%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F

 Летимо до Новоград-Волинського .

Друга зупинка Новоград-Волинський. Тут проживають наші учні Колосовський Дмитро, Русецька Софія.

Дом завд. З української мови.- Впр43.

Рід іменників.(.тренажер) https://www.youtube.com/watch?v=ZJMtuyolzg8&ab_channel=Ed-Des

ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ВПРАВИ НЕ ЗАБУДЬ:

1. Уважно прочитати вимоги до неї.

 2. Знайти і повторити правило, що допоможе виконати її.

3. Прочитати і виконати завдання, що наведено у підручнику.

4. Писати, диктуючи сам собі.

5. Перевірити записане за підручником.

6. Виправити помилки.

Самостійна робота учнів.

Індивідуальна робота з дітьми,які зазнають труднощі в зошитах – тренажерах з письма.

Перевірка домашнього завдання з математики.

  • Оцініть свою виконану роботу за допомогою смайликів

Отже, давайте переглянемо презентацію про Новоград-Волинський.

Презентують Колосовський Дмитро, Русецька Софія)

Фізкультхвилинка-гра на увагу і швидкість.

Руханка «Голова,плечі,коліна,пальці»

Подорожуємо до смт Брусилів.

Щоб познайомитись з містом, де проживає Поступальський Дмитро смт Брусилів,треба виконати завдання з літературного читання.

  1. Дихальні вправи.
  2. Чистомовка.

«Са-са-са…»

  1. (робота в парах)-  по відповідям на картках знайти правильну

Бліц-турнір Біографія Т.Г.Шевченко:

  • Назвіть дату народження Т.Г.Шевченко. (9 березня 1814 рік – народження Шевченка в селі Моринці на Київщині).
  • Де провів дитинство Шевченко. (у рідному селі Кирилівці)
     
  • До чого змалечку Тарас проявляв свою цікавість?

(поезії та малювання)

  • Де Тарас потайки вчився грамоті?

(У 8 років Тарас пішов на роботу до дяка, де потайки вчився грамоті.)

-Скільки років було Т.Шевченку, коли його звільнили від кріпацтва.

(У 24 роки Шевченка звільнили з кріпацтва).

  • В якому році Тарас Шевченко повертається з заслання. Йому заборонено постійно перебувати в Україні.

1857)

  • Дата смерті Т.Г.Шевченко

(10 березня 1861 року Тарас Шевченко помер).

  • Де похований Т.Г.Шевченко.

(на Чернечій горі біля міста Канева)

Самостійна робота учнів.

Т..Г.Шевченко «Світає…)(відео художнього читання вірша)

Укр. Літ.- вірш напамять «Світає…(за мнемотехнічною таблицею)

Індивідуальна робота (відео «Читаємо по складах»)

Перевірка.вивченого напам’ять вірша.

Розповідь Поступальського Д.про Брусилів.(презентація)

мнемотехнічна таблиця («Дивлюся…світає…»)

https://www.ircentr.space/wp-content/uploads/2020/04/mnemo3.jpg

 

III. Підведення підсумків роботи (3-5 хвилин).

Наша віртуальна подорож-прогулянка закінчилась. Ми не тільки виконали завдання з математики, української мови та літератури,а також,з географії , побувавши у містах, де ви проживаєте.

Ви сьогодні гарно старались:працювали старанно, виконували охайно письмові роботи,швидко вивчили напам’ять вірш. А,також,віртуально завітали до своїх домівок, розповіли своїм друзям –однокласникам про них.

Вам сподобалось наша самопідготовка? Чому?

Ви б хотіли, здійснювати такі віртуальні прогулянки по цікавим місцям України?

У нашій Україні є дуже багато красивих і визначних місць, які цікаві не лише в нашій країні, а й за кордоном. Тому на наступних заняттях ми обов’язково будемо подорожувати,щоб краще дізнатись та вивчити нашу країну. Кожен, хто є українце м повинен знати все про свою державу. Знання – це найбільший скарб людини.

Якою ми зробимо нашу Батьківщину, такою вона і буде. А ось рідній Україні зараз дуже потрібні наші сили і наші знання, бо поставити її на ноги зможемо тільки ми. Отож, цей скарб бережіть і використовуйте його в житті.

 

1

 

docx
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку