20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

математична естафета між учнями 6 і 7 класу

Про матеріал
Мета проведення: сприяти розвитку культурних та комунікативних компетентностей учнів; стимулювати інтерес і зацікавленість до вивчення математики та до підтримки особистої спортивної підготовки на достатньому рівні.
Перегляд файлу

Математична естафета

Між учнями 6-7 класів

Мета  проведення:  сприяти  розвитку  культурних  та  комунікативних    компетентностей   учнів;  стимулювати  інтерес  і  зацікавленість  до  вивчення  математики  та  до  підтримки  особистої  спортивної  підготовки  на  достатньому  рівні.

 

Учитель:

 Добрий  день,  шановні  уболівальники  та  гості  Математичної  естафети!  Ми  раді  привітати  вас на турнірі під назвою « Математичній естафета» , який проводиться між учнями 6-х та 7-х класів  і  сподіваємось,  що  сьогоднішній  турнір  буде  цікавим  і  вам,  і  учасникам,  і  в  пам`яті  вашій  залишаться  лише  приємні  спогади  про  сьогоднішній  день.

Правила гри: Естафета складається з шести конкурсів, за кожний з яких команди набирають певну кількість балів (оголошується відразу після конкурсу). Виграє команда, яка набере найбільшу сукупну кількість балів.

Всі ви знаєте прислів’я « Сила є – розуму не потрібно». Так от сьогодні ми подивимось чи так це насправді. Чи може все ж таки мати розумну голову на плечах не завадить.

Учитель: Отже, зараз попрошу кожній команді придумати назву та обрати капітана.

І конкурс капітанів

Учитель:

Безумовно  обличчям  команди  є  її  капітан.  І  тому  перший  наш  конкурс – це  конкурс  капітанів.  Підійдіть  будь  ласка,  капітани  команд!  Для  цього  конкурсу,  як  і  для  всіх  інших  конкурсів,  вам  знадобляться  треноване  тіло  й  розумна  голова.  Конкурс  полягає  в  тому,  що   протягом  1  хвилини,виконуючи присідання  як  можливо  більше  разів, треба   дати  правильні  відповіді  на  найбільшу  кількість  питань.  Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Завдання для першої команди

1. 7 * 8 ( 56 )

2. Градусна міра розгорнутого кута ? ( 180 градусів)

3. 50 % від 10? ( 5 )

4. Кут більше 0градусів, але менше 90 градусів ? ( гострий )

5. 3² ( 9 )

6. Промінь, який ділить кут навпіл? ( бісектриса )

7. Результат ділення? ( частка )

8. Трикутник з рівними сторонами? ( рівносторонній )

9. 1 – ⅓  ? ( ⅔ )

10. Два рівні між собою відношення? ( пропорція )

Завдання для другої команди

1. 9 * 6 ( 54 )

2. Градусна міра прямого кута ? ( 90)

3. 50 % від 20? ( 10 )

4. Кут більше 90 градусів, але менше 180 градусів ? ( тупий )

5. 4² ( 16 )

6. Як знайти площу прямокутника?

7. Результат множення? ( добуток )

8. Дріб, в якого чисельник більше ніж знаменник? (неправильний)

9. 1 –  ⅜ ( ⅝ )

10. Скільки метрів в одному кілометрі? ( 1000)

 

Учитель. Шановне журі, оголосіть результати першого конкурсу

 

ІІ Конкурс „Скороход ”

Учитель. Для  цього  конкурсу  мені  потрібні  три  учасника від кожної команди. Кожен  учасник  виконує  один  рядок  у  прикладі  на  множення, але щоб його написати, треба на одній нозі доскакати до дошки. (учасники шикуються в одну шеренгу)  Результати  конкурсу  оцінюються  так:  правильність -  5, 3, 1 бали;  швидкість – 3, 2, 1 бали.

423 * 2 352 * 38 243 * 54

 

Учитель. Шановне журі, оголосіть результати конкурсу

 

ІІІ конкурс „ Несправний телефон”

Учитель. Всім   відомо,  що  математика  розвиває  логічне  мислення,  зорову  і  слухову  пам`ять.  Зараз  ми  з  вами  проведемо  своєрідний  тест  на  якість  запам`ятовування.  Всі  ви  знаєте  дитячу  гру  у  „несправний  телефон”.  Для  цього  конкурсу  знадобляться  5  учасників  від  кожної  команди.  Гравці  стають  по  одному   у  шеренгу  на  відстані  1,5 метри  один  від  одного.  Перший  гравець  читає  запропоноване  математичне  твердження  і  передає  те,  що  запам`ятав  наступному  гравцю.  Останній  гравець  записує  те,  що  почув  і  передає  у  журі.  Конкурс  оцінюється  так:  швидкість -3, 2, 1 бали;  правильність -  5, 3, 1 бал.

Текст для виконання завдання: Від перестановки доданків сума не міняється.

Учитель. Шановне журі, оголосіть результати конкурсу

 

ІV конкурс „ Доріжка”

Учитель. Кожен  вчитель  математики  нашої  школи  знає,  що  будь яка  контрольна  робота  з  математики  для  наших  дітей  це  не  тільки  перевірка  знань,  навичок  та  вмінь  з  області  математики,  а  ще  й  іспит  на  кмітливість  та  винахідливість  у  майстерності  передати  шпаргалку  або  списати.  Тож  для  наступного  конкурсу  мені  потрібні  кмітливі та спортивні гравці (по  1  від  кожної  команди ).  Вам  необхідно  виконати  наступне:  подолати  „доріжку  перешкод”,  а  саме:  з тенісною ракеткою з м'ячиком в руці якомога швидше підійти до парти  , на якій лежать завдання з прикладами , які треба обчислити зручним способом, взяти один приклад і повернутися  до команди  на присядках після чого можна виконувати завдання.  Конкурс  оцінюється  так:  швидкість -3, 2, 1 бали;  правильність -  5, 3, 1 бал.

Учитель. Шановне журі, оголосіть результати конкурсу

 

V конкурс „Стрибунці”

Учитель. Кажуть  „вище  голови  не  підстрибнеш”.  Але  коли  за  для  перемоги  рідної  команди  потрібно,  то  підстрибнеш  і  „вище  даху”.  Тож  наступний  конкурс  називається  ніжно  і  лагідно: „стрибунці”. Кожному  члену  вашої  команди  по  черзі  необхідно  на присядках підійти до дошки,  підстрибнути  і  зірвати  одну  з  записок ( тільки  одну).  Із  цих  папірців  команда  повинна  скласти  повний  текст  задачі  і  розв`язати  її  правильно  і  швидко.  Оформляти  рішення  не  потрібно,  напишіть  одне  число  -  відповідь.

Задача для першої команди: На  педагогічну  раду  зібрались  40  суворих  вчительок.  0,5  від  усіх  вчительок  почали  по  черзі  лаяти  одного  дуже  сумного  шестикласника.  Кожна  четверта  з  решти  намагалася   підтримати  бідолашного  учня.  А  всі  інші  просто  сиділи  мовчки.  Скільки  суворих  вчительок  не  знайшли  слів   ні  для   лайки  ні  для  підтримки?

            Відповідь:  15

Задача для другої команди. Наш  друг  Микитка  їсть  гидку  макаронину  довжиною  60  км.  В  перший  день  він  з'їв  п’яту  частину  всієї  макаронини,  в  другий  - четверту  частину  всієї  макаронини.  Скільки  кілометрів  гидкої  макаронини  з’їв  Микитка  за  два  дні?

            Відповідь:  27

Учитель. Шановне журі, оголосіть результати конкурсу

 

VI. Конкурс для вболівальників

Учитель. Я буду зачитувати запитання, вболівальники якої команди першими будуть знати відповідь піднімають мають руку і дають відповідь, якщо відповідь неправильна, право відповіді надається вболівальникам другої команди. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал і йде до загального рахунку команді за яку вболіваєте.

 

1.На дереві сиділа зграйка горобців, стрілець вистрилів - один упав. Скільки залишилось горобців? (Один, той, що впав)

2. В яку бочку не можна налити води? (У повну)

3. Як написати "м'ясо без кісток", щоб було чотири букви? (язик)

4. На небі одна, на землі немає, у баби дві, у дівки нема. ( літера Б)

5. Що важче: пуд пір'я чи пуд заліза? (однаково)

6.Коли ми дивимось на цифру "два", а кажемо "десять"?

(Коли годинникова стрілка показує десять хвилин.)

7. Жило триста котів і один чоловік. Скільки було там ніг? (Дві, бо у кота – лапи)

8. Сорок п'ят і сорок п'ят - скільки буде? (вісімдесят п'ят)

9. Коли людина в кімнаті буває без голови? (Коли виставить голову у вікно)

10. Що не може збільшити лупа в трикутнику? (кути)

Учитель. Шановне журі, просимо підбити загальні підсумки нашої естафети.

 

Ми вітаємо всіх

Хто в гостi завiтав,

Хто всi свої сили,

Умiння й знання

Умiло показав.

Той нагороди вартий,

Подяк, усiх чеснот.

Тож часу ми не гаймо

І переможцiв привiтаймо.

 

 

 

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку