Математична гра "Хто найрозумніший?" для учнів 5-х класів

Про матеріал
Конспект до математичної гри "Хто найрозумніший?" для учнів 5-их класів із завданнями та роздатковим матеріалом
Перегляд файлу

КЗ «Вінницький ліцей №36»

 

 

 

 

 

Методична розробка

ігрового проекту

«Хто найрозумніший?»

для учнів 5 класів

 

 

 

Розробила вчитель математики

Заводовська Л.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вінниця-2022

 

Тема: «Хто найрозумніший?»

Мета: формувати ключові  компетентності:

Спілкування державною мовою: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас ділитися власними ідеями, думками, коментувати та оцінювати власну діяльність і діяльність інших;

Математична компетентність: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного потенціалу держави, успішного вивчення інших дисциплін; застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для виконання технологічних завдань у різних сферах діяльності, розуміти, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічних проблем.

Інформаційно-цифрова компетентність: діяти за алгоритмом та складати алгоритми; усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач.

Ініціативність і підприємливість: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення.

Уміння вчитися впродовж життя: допитливість, прагнення пізнавати нове, експериментувати, відвага і терплячість.

Соціальна та громадянська компетентності: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи; працювати самостійно та в команді з іншими на результат, досягати компромісу.

 

План заходу

У проведенні заходу беруть участь учні 5 класів (окремо для кожної паралелі). Від кожного класу підібрана команда з 10 учнів.

Організаційний момент

Учасники команд ознайомлюються з правилами проведення заходу та отримують завдання. Тривалість квесту15 хвилин.

  1.               Конкурсна частина.

Станція 1. «Гра слів»

До кожної літери слова «Обсерваторія» потрібно дібрати математичний термін.

Станція 2. «Знайди зайвого»

 

Прочитайте слова, знайдіть зайве слово. Якою загальною назвою можна назвати решту слів.

метр

кілометр

кілограм

сантиметр

міліметр

тонна

центнер

кілограм

грам

літр

додавання

віднімання

дрібнення

множення

ділення

сума

множник

різниця

частка

добуток

Міри довжини

Міри ваги

Арифметичні дії

Результати арифметичних дій

 

Станція 3 «Хто шукає, той знаходить»

Продовжіть ряд, допишіть одне слово, яке підходить за змістом.

1.

Доба, година, хвилина…

2.

Тонна, кілограм, грам…

3.

Лінійка, косинець, циркуль…

4.

Гострий, тупий, прямий….

5.

Арифметика, інформатика, алгебра…

6.

Клавіатура, мікрофон, миша…

 

Станція 4

 «Гімнастика для розуму»

1. Що важче: кілограм заліза чи кілограм вати? (Однаково)

2. Семеро чекали на восьмого чотирнадцять хвилин. Скільки хвилин чекав кожен окремо? (14хвилин)

3. Яке каміння в морі? (мокре)

4. Скільки пар ніг у коня? (дві пари)

5. Як збільшити число 66 не виконуючи ніяких дій? (перевернути)

6. Під яким кущем ховається заєць від дощу? (під мокрим)

 

 

 

Станція 5 «УСНИЙ РАХУНОК»

 

I

II

ІІІ

6 + 9

7 + 8

9 + 5

2 · 9

3 · 4

5 · 6

20 – 3

20 – 4

20 – 5

54 : 9

49 : 7

48 : 6

13 – 5

12 – 7

11 – 4

50 · 5

 9 · 30

40 · 7

42 + 8

53 + 7

15 + 5

160 : 2

240 : 6

180 : 3

50 + 60

50 + 70

50 + 80

14 · 5

13 · 3

15 · 7

 

 

 

docx
Додано
23 травня 2022
Переглядів
1034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку