Математична гра "Життєва математика"

Про матеріал

Математична гра "Життєва математика" позакласних захід для учнів старших класів. Мета: прищеплювати любов до математики, виробляти вміння використовувати здобуті теоритичні знання на практиці; розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як науки, творчу активність, вміння щвидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.

Перегляд файлу

Математична гра « Життєва математика»

Позакласний захід з математики для учнів    старших  класів

 

Мета: прищеплювати любов до математики, виробляти  вміння використовувати здобуті  теоретичні знання на практиці;

розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.

 

Обладнання: 2 мотузки ,  2 лінійки, 2 набори масок: вовка, капусти, кози

 

Ведучий представляє  команди, зокрема кожного із учасників команди, акцентує увагу на досягненнях з математики на олімпіадах, конкурсах.

З кожного класу 6 учасників.

 І тур. Назва команди.Девіз.  Привітання. 5  балів

Ведучий. Кожна команда по черзі представляє назву команди, девіз, привітання , емблему, капітана

DSC_0524.JPG

 ІІ тур. Шикування Командна гра «1, 2, ой не можу…».

 

Ведучий.У конкурсі беруть участь усі члени команди. Всі гравці стоять. Команди грають по черзі і називають по поряд­ку всі натуральні числа від одиниці до  50, але числа, кратні трьом, і числа, які містять цифру «3», заміняють словосполученням «ой не можу». Якщо ж хтось із гравців збився, то він вибуває із гри . При цьому відлік починається заново. Кількість учасників , які залишилися відповідає кількості отриманих балів за цей конкурс.

DSC_0521.JPG

 

ІІІ тур. «Зіпсований телефон»  5 балів

Ведучий. До  наступного конкурсу учасникам команд потрібно трішки підготуватися, проговоривши скоромовку: «Хитру сороку спіймати моро­ка, а на сорок сорок — сорок морок». Отож, умови конкурсу, учасники команди переказують один одному твердження пошепки

 «Сума квадратів діагоналей паралелограма дорівнює сумі квадратів сторін», останній учасник переказує це твердження ведучому .

DSC_0528.JPG

ІV тур. «Пантоміма»5 балів

Ведучий. Один учасник команди показує властивість за допомогою міміки і жестів, а інші учасники цієї команди відгадують дану властивість. Завдання учасники показують по черзі

1. Завдання першій команді  : «Основна властивість пропорції»

2. . Завдання другій команді: « Основна властивість дробу»

 

DSC_0543.JPGDSC_0551.JPG

 

 

V тур. «Перевізник» 5 балів

Ведучий. Двоє учасників кожної команди це перевізники, з допомогою рук роблять стільчик. Їм потрібно розв’язати  і продемонструвати логічну задачу « Коза, вовк, капуста». А саме перенести з одного уявного берега річки на інший вовка, козу і капусту., при умові, що вовка не можна залишати  з козою, бо вовк з’їсть козу і козу не можна залишати з капустою, бо коза з’їсть капусту.

Враховується час і правильність виконання умов задачі . Команди розпочинають одночасно.

DSC_0559.JPG

 VІ тур. «Прямий кут» 5 балів

Ведучий.За допомогою мотузки довжиною 120 см і лінійки потрібно зобразити кут 900

Команди розпочинають одночасно.

DSC_0568.JPG

 

DSC_0569.JPG

 

 

 

VІІ тур. «Збери слова» 6 балів

 

Ведучий. Правила наступні:  я зачитую запитання,  учасники І команди відгадують і вибудовують слово з літер, які  в них на футболках. Слово складаємо зліва направо. На це їм дається 1 хвилина. 6 балів оцінюється Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.

Запитання для першої команди;

  1. Око автомобіля. (фара)
  2. В електриків є нуль і є …. (фаза)
  3. Як називають воду в газоподібному стані? (пара)
  4. М'ясо, після механічної обробки? (фарш)
  5. В жінок - це прикраса та помітний аксесуар, у чоловіків – засіб  захисту унікального інструменту людини, який  відповідає за утворення звуку?  (шарф)
  6. Найкраще місце відпочинку в спекотну пору року, де зелені насадження  забезпечують зниження температури повітря через  випаровування вологи та захищають від  шуму? (парк)

 

 

 

 

 

 

DSC_0580.JPG

 

Ведучий Ознайомтеся з літерами. Час пішов!

Запитання для  другої  команди;

  1. Як називають звук, що чутно в небі після блискавки? (Грім)
  2. Дрібні краплі води, що утворились на поверхні Землі і предметах в результаті конденсації. (Роса).
  3. З нього ліплять бабу. (сніг)
  4. В ньому шукають голку магнітом. (сіно)
  5. Урочиста пісня, яка вихваляє та прославляє кого-небудь або що-небудь (первісно божество)? (гімн)
  6. І літературний твір, і чоловіче ім'я вчителя математики нашої школи (Рома)
  7. DSC_0585.JPG

 

 

 

VІІ тур. «Математика в моєму житті » конкурс капітанів 5 балів

Ведучий. Кожний з капітанів по черзі  за 2 хв. має презентувати  есе

« Математика в моєму житті »

DSC_0566.JPG

Підведення підсумків гри. Нагородження учасників

DSC_0616.JPGс

 

docx
Додано
3 січня 2019
Переглядів
1419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку