Календарно-тематичне планування окремо з геометрії для 10 класу , предмет "Математика", рівень стандарту (2 години на тиждень)
Геометрія (рівень стандарту), 10Б клас
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою (на 1,5 годи) |
за планом |
|||
|
ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВАЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС 9 КЛАСУ |
|
4 |
вхідна |
|
ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ 17 годин |
17 |
22 |
2 |
|
ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ 17 годин |
17 |
22 |
2 |
|
КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ 10 годин |
10 |
14 |
1 |
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
|
8 |
1 |
|
РЕЗЕРВ |
7 |
|
|
Усього |
51 |
70 |
6+вхідна |
(I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 год на тиждень, всього-51 год)
№ уроку |
Дата план |
Дата факт |
Теми уроку |
Примітки |
||||
І семестр |
||||||||
|
|
|
Повторення. Розв’язування трикутників. Правильні многокутники |
|
||||
|
|
|
Повторення. Координати та вектори на площині |
|
||||
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
||||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ(17+6=23год) Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознакамивзаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.
|
||||||||
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Основні поняття і аксіоми стереометрії. Наслідки з аксіом стереометрії |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Взаємне розміщення прямих у просторі. Ознака паралельності двох прямих |
|
||||
|
|
|
Ознака мимобіжних прямих |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||||
|
|
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Вступ до стереометрії» |
|
||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №1. Теоретичний залік |
|
||||
|
|
|
Паралельність прямої і площини. Ознака паралельності прямої та площини |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Паралельність площин |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Паралельне проектування. |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||||
|
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №2. Теоретичний залік |
|
||||
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17+5=22год) Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
||||||||
|
|
|
Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів між прямими. Перпендикулярність прямих у просторі |
|
||||
|
|
|
Перпендикулярність прямої та площини |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Перпендикуляр і похила до площини. Відстань від точки до площини. |
|
||||
|
|
|
Теорема про три перпендикуляри |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Кут між прямою та площиною |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Теоретичний залік. |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||||
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Перпендикулярність прямої та площини у просторі» |
|
||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи № 3. Двогранний кут. Кут між площинами |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||||
|
|
|
Перпендикулярні площини. Ознака перпендикулярності двох площин |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Площа ортогональної проекції многокутника |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота |
|
||||
|
|
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Перпендикулярність площин у просторі» |
|
||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи № 4. Теоретичний залік |
|
||||
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ(10+4=14год) Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів |
||||||||
|
|
|
Декартові координати точки в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точками. Координати середини відрізка |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Вектори у просторі. Колінеарні вектори. Рівні вектори. Модуль вектора у просторі |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||||
|
|
|
Додавання та віднімання векторів |
|
||||
|
|
|
Множення вектора на число |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота . |
|
||||
|
|
|
Скалярний добуток векторів |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||
|
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Координати і вектори у просторі» |
|
||||
|
|
|
Аналіз контрольної роботи № 5.э Розв’язування задач і вправ |
|
||||
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (8год) |
||||||||
|
|
|
Паралельність прямих і площин у просторі. |
|
||||
|
|
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
||||
|
|
|
Вимірювання відстаней у просторі. Вимірювання кутів у просторі. |
|
||||
|
|
|
Координати і вектори у просторі |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік №6 |
|
||||
|
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи № 6. Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||
|
|
|
Підсумковий урок |
|
||||