Календарно-тематичне планування. Математика. Геометрія. 10 клас. Рівень стандарту. 2 години на тиждень

Про матеріал

Календарно-тематичне планування окремо з геометрії для 10 класу , предмет "Математика", рівень стандарту (2 години на тиждень)

Перегляд файлу

 Геометрія (рівень стандарту), 10Б клас 

 

Тема

Кількість годин

Контрольні роботи

за програмою

(на 1,5 годи)

за планом

  1.  

ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВАЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС 9 КЛАСУ

 

4

вхідна

  1.  

ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ 17 годин

17

22

2

  1.  

ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ 17 годин

17

22

     2

  1.  

КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ 10 годин

10

14

     1

  1.  

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

 

8

    1

  1.  

РЕЗЕРВ

7

 

 

Усього

51

70

6+вхідна

 

 (I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 год на тиждень, всього-51 год)

№ уроку

Дата

план

Дата

факт

Теми уроку

Примітки

І семестр

  1.  

 

 

Повторення. Розв’язування трикутників. Правильні многокутники

 

  1.  

 

 

Повторення. Координати та вектори на площині

 

  1.  

 

 

Діагностична контрольна робота

 

Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ(17+6=23год)

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознакамивзаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

 

  1.  

 

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Основні поняття і аксіоми стереометрії. Наслідки з аксіом стереометрії

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Взаємне розміщення прямих у просторі. Ознака паралельності двох прямих

 

  1.  

 

 

Ознака мимобіжних прямих

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 1 за темою:  «Вступ до стереометрії»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи №1. Теоретичний залік

 

  1.  

 

 

Паралельність прямої і площини. Ознака паралельності прямої та площини

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Паралельність площин

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Паралельне проектування.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 2 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи №2. Теоретичний залік

 

Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17+5=22год)

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

  1.  

 

 

Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів між прямими. Перпендикулярність прямих у просторі

 

  1.  

 

 

Перпендикулярність прямої та площини

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Перпендикуляр і похила до площини. Відстань від точки до площини.

 

  1.  

 

 

Теорема про три перпендикуляри

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Кут між прямою та площиною

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Теоретичний залік.

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 3 за темою: «Перпендикулярність прямої та площини у просторі»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи № 3. Двогранний кут. Кут між площинами

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Перпендикулярні площини. Ознака перпендикулярності двох площин

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Площа ортогональної проекції многокутника

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 4 за темою: «Перпендикулярність площин у просторі»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи № 4. Теоретичний залік

 

Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ(10+4=14год)

Учень/учениця:

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів

  1.  

 

 

Декартові координати точки в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точ­ками. Координати середини від­різка

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Вектори у просторі. Колінеарні вектори. Рівні вектори. Модуль вектора у просторі

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

 

Додавання та віднімання векторів

 

  1.  

 

 

Множення вектора на число

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота .

 

  1.  

 

 

Скалярний добуток векторів

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

Контрольна робота № 5 за темою: «Координати і вектори у просторі»

 

  1.  

 

 

Аналіз контрольної роботи № 5.э Розв’язування задач і вправ

 

ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (8год)

  1.  

 

 

Паралельність прямих і площин у просторі.

 

  1.  

 

 

Перпендикулярність прямої і площини

 

  1.  

 

 

Вимірювання відстаней у просторі. Вимірювання кутів у просторі.

 

  1.  

 

 

Координати і вектори у просторі

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Підсумкова контрольна робота за рік №6

 

  1.  

 

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи № 6. Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
5 січня 2023
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку