23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Математична квест-кімната «Врятуй класного керівника»

Про матеріал
Матеріал містить детальну інструкцію, як зі звичайної класної кімнати створити цікаву квест-кімнату з мінімальними витратами. Її можна проводити як позакласний захід, а також під час тижнів математики у школі. Буде корисною для вчителя математики і класного керівника. Дана квест-кімната була запропонована учням 9го класу, а також вчителям математики у вчительському таборі «Контора Пі». І діти, й дорослі були в захваті!
Перегляд файлу

Математична квест-кімната «Врятуй класного керівника»

 

Вступ

Сьогодні все більшої популярності серед молоді набувають квест-кімнати. Квест-кімната  це гра, учасники якої повинні спільно виконати низку завдань у замкнутому просторі для того, щоб за відведений час знайти вихід з кімнати або якісь приховані речі. Завданнями можуть бути різного роду головоломки, шифри, загадки з підказками тощо. Ця гра допомагає згуртувати колектив, розвиває уважність, критичне мислення, вміння нестандартно використовувати навколишні предмети,  рішучість у екстремальних умовах.

Вікова категорія: учні 9го класу.

Діючі особи: адміністратор, класний керівник, гравці (рекомендована кількість – 13), помічник, який відповідатиме на телефонний дзвінок.

Примітка. Якщо клас великий, можна розділити учнів на групи, створити ідентичні квест-кімнати і влаштувати змагання, хто швидше впорається.

Адміністратор – людина, яка створює квест-кімнату і слідкує за часом її проходження. Він знає розміщення всіх завдань та відповіді до них та може допомогти гравцям за потреби.  Можна задіяти учнів у якості адміністраторів.

Матеріали для адміністратора: завдання (див. Додаток А), бланк відповідей (Додаток Б), відповіді до завдань (Додаток В), ручки та аркуші в клітинку (по кількості учасників), скотч, ножиці, магніти 2 шт, книги 5 шт, серед них збірник творів І. Нечуя-Левицького, в якому є «Кайдашева сім’я», мобільний телефон зі сканером qr кодів, ключ від кабінету в целофані, ємність з водою.

Початок гри

Адміністратор зачиняє класного керівника у якому-небудь кабінеті школи.

Учні залишають на партах свої щоденники та виходять з класу, в якому буде створена квест-кімната.

Адміністратор готує квест-кімнату:

  1.               Завдання 1 розрізати по пунктирних лініях і кожне запитання покласти в окремий щоденник, бланк для відповідей розрізати по пунктирній лінії, склеїти в одну смужку та прикріпити на дошку магнітом.
  2.               Поставити на полицю книги, в книгу Нечуя-Левицького на сторінку твору «Кайдашева сім’я» покласти завдання 2. Можна використовувати будь-яку іншу книгу, яка містить твори шкільної програми.
  3.               Під будь-яке підвіконня приклеїти скотчем завдання 3.
  4.               Під 4ту парту на 2му ряді приклеїти скотчем завдання 4.
  5.               У будь-яку ємність з водою (непрозорий стакан, відро тощо) покласти в целофані ключ від кабінету, в якому зачинений класний керівник.
  6.               Завдання 5 прикріпити на дошку магнітом.

Хід гри

Адміністратор зачитує учасникам легенду і правила поведінки.

Легенда: Учням одного класу дуже сподобався ваш класний керівник і вони вирішили забрати його собі. Класний керівник встигла залишити підказки, який клас її схопив і де її тримають. Вам потрібно знайти ключ, розшифрувати назву класу і врятувати свого класного керівника.

Правила поведінки в квест-кімнаті

1. Фізична сила в цій грі не потрібна.

2. Все необхідне знаходиться всередині вашої класної кімнати, не потрібно відкривати вікна або шукати в коридорі.

3. Всі підказки знаходяться в межах вашої видимості, не потрібно ставати на стілець або парту.

4. Якщо виникли труднощі – можна попросити підказку у адміністратора.

5. Дана квест-кімната передбачає використання мобільних телефонів.

6. На проходження квесту дається 40 хвилин.

7. Перше завдання ви знайдете в своїх щоденниках!

 

Проходження квест-кімнати

1. Учні шукають в щоденниках фрагменти завдання 1. В кутку на кожному аркуші з питанням є символ. Необхідно знайти йому відповідний в бланку відповідей на дошці і вписати цифру-відповідь (перший символ співпадає з першим символом в бланку, всі наступні – знаки Зодіаку). В результаті має вийти номер телефону (скоригуйте завдання 1, щоб отримати необхідний вам номер телефону).

2. Адміністратор перевіряє правильність отриманого номера, гравці телефонують. Помічник поза межами квест-кімнати знімає слухавку і говорить наступну підказку: «Ви добре виконали перше завдання, молодці! А тепер трохи відпочиньте і почитайте «Кайдашеву сім’ю». Прослухавши, учні повинні знайти книгу Нечуя-Левицького і на сторінці цього твору завдання 2.

3. У завданні 2 потрібно побудувати точки в системі координат і з'єднати їх послідовно. Вийде малюнок вікна з підвіконням. Завдання 3 необхідно шукати там.

4. Завдання 3 перекласти з англійської, розв’язати систему рівнянь. Вийде два розв’язки. Від’ємний розв’язок не задовольняє змісту, тому обирають додатній – номер ряду і місця, де шукати наступну підказку.

5. Завдання 4 – розшифрувати qr код. Якщо жоден з дітей не має сканера qr кодів, адміністратор пропонує свій. Діти розгадують загадку – мусять шукати наступний предмет у воді.

6. Звернути увагу на шифр, який залишився на дошці. Для того, щоб розгадати шифр, потрібно знайти початок ламаної лінії. Отримують назву кабінету, в якому закритий класний керівник.

7. Знайти кабінет та відчинити класного керівника.

8. Якщо час, відведений на проходження квест-кімнати закінчився, а учні не врятували класного керівника, вони програли.


Додаток 1

Завдання 1 (змініть окремі питання так, щоб вийшов потрібний Вам номер телефону)

Замість і розставте знаки дій, щоб утворилася правильна рівність:

3 1 2 3 = 5

 

Відповідь (знак, який в ):_______

ПІРАМІДА                – 8

ПАРАЛЕЛЕПІПЕД – 13

КУБ             ­­– ?

 

Відповідь:_________

Знайти залежність та заповнити невідомий сектор:

 

 

 

Відповідь:_________

 

Чому дорівнює добуток всіх чисел?

Відповідь:________

 

Спростити вираз:

Відповідь:________

 

Я задумав число, додав до нього 3, помножив суму на 2, добуток розділив на 3 і відняв від результату 4. Вийшло число 4. Яке число я задумав?

Відповідь:_________

 

Заповнити пропуск:  36, 1, 25, 1, 16, 1, …, 1.

Відповідь:_________

В одній родині 2 батька і 2 сина. Скільки всього людей?

Відповідь:_________

 

Скільки гострих кутів на малюнку?

 

 

 

 

 

 

Відповідь:_________

+ = 10

· + = 12

· - · =

=?

 

Відповідь:_________

Чому дорівнює сума коренів рівняння

Відповідь:_________

 

Знайти кількість цілих розв’язків нерівності: 

Відповідь:_________

 

Знайти довжину відрізка АВ   А(2;1),   В(2;-2)

Відповідь:_________

 

Завдання 2

итавудубоП в йіндо іметсис танидроок ісв ипург кочот.

икчоТ в йінжок іпург итандє’з онводілсоп.

1)

2)   

3)   

4)    

 

Завдання 3

The next hint is waiting for you on the row and place:

 

Завдання 4

 

 

 

 

 

 

 

 


Завдання 5 (сполучіть літери послідовними відрізками, щоб зашифрувати речення)

Наприклад:

 

Відповідь: Ваш учитель закрыт в первом Б классе


Додаток Б

Бланк відповідей до завдання 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток В

Відповіді до завдань

Завдання 1

+

3

8

0

9

9

9

3

6

1

1

7

3

 

Голосова підказка: Книга І.Нечуя-Левицького на полиці

Завдання 2: Побудувати в одній системі координат всі групи точок. Точки в кожній групі з’єднати послідовно.

  

Підказка під підвіконням

Завдання 3. Наступну підказку ви знайдете на ряді і місці. Відповіддю до системи рівнянь буде пара (2;4), тобто 2й ряд і 4е місце. Від'ємна пара чисел не підходить.

Завдання 4. «То, что вы ищете, находится во мне. В четырехугольном сосуде я четырехугольна, в круглом - кругла. От того, что я так уступчива, я сильнее всего и нужнее всего. У меня одно имя, но много обликов». (Вода) Знайти ключ у ємності з водою.

Завдання 5. Знайти початок ламаної лінії. «Ваш учитель закрыт в первом Б классе».

docx
Додано
3 квітня
Переглядів
263
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку