Математична регата для учнів 5класів

Про матеріал

Математична регата - це щорічний міський конкурс для учнів 5-х класів, який проводиться з метою ознайомлення учнів з цікавим світом математики та можливістью визначення обдарованих дітей, які б хотіли займатися математикою та брати участь в олімпіадах та різноманітних конкурсах.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відділ освіти Конотопської міської ради. МІСЬКИЙ КОНКУРС«МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»для учнів 5 класів 13 квітня 2018 Координатор конкурсу – Наталія Валеріївна Антоненко

Номер слайду 2

ОСНОВНІ ПРАВИЛА КОНКУРСУ «МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»У математичній регаті беруть участь шкільні команди учнів однієї паралелі. У складі кожної команди 5 осіб. Змагання проводиться в чотири раунди. Кожен раунд – колективне письмове розв’язання трьох завдань, кожне з яких оформлюється на окремому аркуші та здається журі на перевірку. Використання математичної літератури або калькуляторів заборонено. Мобільні телефони мають бути вимкнені.

Номер слайду 3

ОСНОВНІ ПРАВИЛА КОНКУРСУ «МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»Проведенням регати керує група координаторів з учителів та учнів, які також входять у склад журі. Перевірка розв’язків здійснюється журі після закінчення кожного раунду. Координатор турніру пояснює хід розв’язання задач учням одночасно з паралельною перевіркою даних задач комісією журі. Підсумки перевірки оголошуються тільки після закінчення пояснень.

Номер слайду 4

ОСНОВНІ ПРАВИЛА КОНКУРСУ «МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»6. Команди-переможці та призери регати визначаються сумарною кількістю балів, набраних кожною командою в усіх раундах. Нагородження переможців та призерів відбувається відразу після підбиття підсумків регати.

Номер слайду 5

І РАУНДМатематика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості. Н. Вінер6 балів

Номер слайду 6

У першому будинку Великого мурашника жили 2 мурашки, у другому – 15 мурашок, у третьому – 28 мурашок. Мурашки поселяються за певним правилом. Яке це правило? Скільки мурашок живе у п'ятому будинку? Який номер будинку, де живуть 80 мурашок?АРИФМЕТИКа. Послідовності

Номер слайду 7

АРИФМЕТИКа{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}№ БУДИНКУІІІІІІІVVVІVІІКількість МУРАШОК215284154678013 Послідовності

Номер слайду 8

Знайдіть площу прямокутної ділянки, якщо господар обходить її за 6 хвилин зі швидкістю 21 м/хв. Відомо, що ширина ділянки 30 м. ГЕОМе. ТрІя. Задачі на рух

Номер слайду 9

ГЕОМе. ТрІя. Периметр прямокутної ділянки дорівнює6∙21=126 (м).2) Довжина прямокутної ділянки 126−2∙30:2=126−60:2=33 м.3) Площа прямокутної ділянки 33∙30=990 (м2). Відповідь: 990 (м2). 

Номер слайду 10

Подана рівність, як бачите, неправильна, оскільки виходить, що 6−4=9. Перекладіть один сірник так, аби рівність стала правильною. логіка. Пазли із сірників

Номер слайду 11

ЛОГІКа. Перекладіть один сірник так, аби рівність стала правильною. Пазли із сірників

Номер слайду 12

Відділ освіти Конотопської міської ради. МІСЬКИЙ КОНКУРС«МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»для учнів 5 класів 13 квітня 2018

Номер слайду 13

ІІ РАУНДНайкращий спосіб вивчити що-небудь – це відкрити самому. Д. Пойа7 балів

Номер слайду 14

І поверх – з двома дітками та друга з трьома. ІІ поверх – втричі менше мешканців, аніж на першому. ІІІ поверх – стільки людей, скільки на першому і на четвертому разом. IV поверх – дід та баба, чотири подружки та мама з трьома дітками. V поверх – бабуся й дідусь з онуками. Відгадайте, скільки мешканців живе у будинку? Арифметика. Логічні міркування

Номер слайду 15

Арифметика. Логічні міркуванняІ поверх −1+1+2+1+1+3=9 ІІ поверх −3 І𝑉 поверх −1+1+4+1+3=10 ІІІ поверх −9+10=19 Дах−1+1+5=7 Усього−9+3+19+10+7=48 

Номер слайду 16

ГЕОМе. ТрІя. Відділи колобків один від одного, намалювавши всередині великого квадрата два менші квадрати. Задачі на частини

Номер слайду 17

ГЕОМе. ТрІя. Відділи колобків один від одного, намалювавши всередині великого квадрата два менші квадрати.

Номер слайду 18

Застосувати правило, яке загадали ліворуч, до чисел, що є праворуч. Записати правильні відповіді. САМ3, 1=91 САМ2, 5=425 САМ7, 4=4916 САМ8, 2= … САМ6, 7= … САМ3, 0= …  Числові головоломки. ЛОГІКа

Номер слайду 19

Застосувати правило, яке загадали ліворуч, до чисел, що є праворуч. Записати правильні відповіді. ЛОГІКа. САМ3, 1=91 САМ2, 5=425 САМ7, 4=4916 САМ8, 2=644 САМ6, 7=3649 САМ3, 0=90  

Номер слайду 20

Відділ освіти Конотопської міської ради. МІСЬКИЙ КОНКУРС«МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»для учнів 5 класів 13 квітня 2018

Номер слайду 21

ІІІ РАУНДНе все на світі просто, але єЯкась закономірність саме в тому,Що істина раптово постаєКрізь ліс ускладнень, в самому простому. Віталій Коротич8 балів

Номер слайду 22

АРИФМЕТИКа. Постав між цифрами знаки арифметичних дій і дужки так, щоб виконувалася рівність 5 5 5 5 5 = 11

Номер слайду 23

АРИФМЕТИКа. Постав між цифрами знаки арифметичних дій і дужки так, щоб виконувалася рівність 5 5 5 5 5 = 11𝟓×𝟓+𝟓:𝟓+𝟓=𝟏𝟏 

Номер слайду 24

Поділити квадрат 6×6 на прямокутники,кожний з яких буде складатися з певної кількісті квадратів. {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}  4  2  2   5    3    4   64   2    4 ГЕОМе. ТрІя. Розрізання фігур

Номер слайду 25

Поділити квадрат 6×6 на прямокутники,кожний з яких буде складатися з певної кількісті квадратів. {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}  4  2  2   5    3    4   64   2    4 ГЕОМе. ТрІя

Номер слайду 26

У класі 33 дитини. 16 з них мають по сестричці, 20 дітей мають по братику. Оля, Олег, Данилко й Катруся не мають ані братика, ані сестричку. Скільки дітей у класі мають братика, і сестричку?ЛОГІКа. Круги Ейлера

Номер слайду 27

Увага! Задачу можна розв'язати трьома способами.І СПОСІБ1) 𝟑𝟑−𝟒=𝟐𝟗 д − не одинаки;2) 𝟐𝟎+𝟏𝟔=𝟑𝟔 д−мають братика чи сестричку. 3) 𝟑𝟔−𝟐𝟗=𝟕 (д)−мають і братика, і сестричку.ІІ СПОСІБ1) 𝟑𝟑−𝟒=𝟐𝟗 д−не одинаки;2) 𝟐𝟗−𝟏𝟔=𝟏𝟑 д−мають лише братика. 3) 𝟐𝟎−𝟏𝟑=𝟕 д−мають і братика, і сестричку.ІІІ СПОСІБ(𝟐𝟎+𝟏𝟔+𝟒)−𝟑𝟑=𝟐𝟗 д. Відповідь: 7 дітей. ЛОГІКа

Номер слайду 28

Відділ освіти Конотопської міської ради. МІСЬКИЙ КОНКУРС«МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»для учнів 5 класів 13 квітня 2018

Номер слайду 29

ІV РАУНДХто в дитинстві займається математикою, той розвиває увагу, тренує мозок, волю, виховує в собі наполегливість і завзятість у досягненні мети. А. Марушкевич9 балів

Номер слайду 30

Якщо: 13 бублик+ 15 лимон+27 капуста=булка.  1) 25 томат+ 14 ріпа+15 трава=…  2) 12 кава+ 12 ніколи+14 урок + 25 лимон=… 3) 25 пенал+ 27 речення+13 рік + 12 вата=… 4) 13 тільки+ 12 стебло+13 чай + 25 кокос=… Задачі на частини. АРИФМЕТИКа

Номер слайду 31

Арифметика. Якщо: 13 бублик+ 15 лимон+27 капуста=булка.  1) 25 томат+ 14 ріпа+15 трава=торт 2) 12 кава+ 12 ніколи+14 урок + 25 лимон=канікули 3) 25 пенал+ 27 речення+13 рік + 12 вата=перерва 4) 13 тільки+ 12 стебло+13 чай + 25 кокос=тістечко 

Номер слайду 32

Геометрія. На рисунку зображено чотири фігури, складені з однакових кругів. Скільки знадобиться кругів для складання десятої фігури за вказаним правилом?1234

Номер слайду 33

Геометрія. На рисунку зображено чотири фігури, складені з однакових кругів. Скільки знадобиться кругів для складання десятої фігури за вказаним правилом?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}№ Фігури 12345678910 Кількість кругів у ряду, що додається-2345678910 Усього 13610152128364555

Номер слайду 34

логіка. Хтось має 12 пінт вина (пінта – міра об’єму) та хоче відлити його половину, але в нього немає посудини місткістю 6 пінт, а є лише посудини місткістю 8 і 5 пінт. Як відлити вина в посудину місткістю 8 пінт?Задачі на переливання8 пінт5 пінт12 пінт

Номер слайду 35

Задачі на переливання8 пінт5 пінт12 пінт. ЛОГІКа{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ПОСУДИНА № 1№ 2№ 3№ 4№ 5№ 6№ 712 пінт44991168 пінт83308665 пінт 050335

Номер слайду 36

Відділ освіти Конотопської міської ради. МІСЬКИЙ КОНКУРС«МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА»для учнів 5 класів 13 квітня 2018

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Вітаємо учасників конкурсу. МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА

Номер слайду 39

Вітаємо переможців, призерів та учасників конкурсу. МАТЕМАТИЧНА РЕГАТА

pptx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку