Математична вікторина " Я люблю Україну і математику"

Про матеріал

Математична вікторина " Я люблю Україну і математику"

Мета вікторини: розвивати логічне мислення учнів, уміння орієнтуватися

в нестандартних ситуаціях, формувати навички як індивідуальної діяльності, так і роботи у команді.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Я люблю Україну і математику

 

C:\Users\admin\Pictures\1312651700.gif

 

 

                                                                                      

 

Мета вікторини: розвивати логічне мислення учнів, уміння орієнтуватися

                                в нестандартних ситуаціях, розвивати інтерес до математики;

                               формувати навички як індивідуальної діяльності, так і роботи

                                 у команді.

 

У  вікторині беруть участь 2 команди по 8 учасників, два ведучих. Вікторина

складається із чотирьох турів.

 

 

Хід вікторини

Вчитель: Сьогодні ви зможете показати не тільки знання вивченого матеріалу,

                  але й уміння міркувати , зіставляти, знаходити вихід із складних  

                   ситуацій. Нехай під час вікторини пануватимуть кмітливість,

                   наполегливість, впевненість, довіра та повага один до одного.

                  Усі ці складові допоможуть вам отримати допомогу.

 

1-й ведучий

Любіть Україну, як сонце любіть,

Як вітер ,і трави, і води,

В годину щасливу і в радості мить,

Любіть у годину негоди!..

 

2-й ведучий

Любіть Україну у сні й наяву,

Вишневу свою Україну,

 Красу її вічну живу і нову,

 І мову її солов’їну.

 

1-й ведучий

І сувора, й соловїна

Математика – країна.

Праця тут іде завзята,

Вмій лиш спритно рахувати.

Наук у сіті є багато,

Їх навіть важко полічить,

Та нам їх треба добре знати,

Щоб Всесвітом оволодіть!

 

2- й ведучий

Добрий день, дорогі друзі!

1-й ведучий

Добрий день. Ця чудова фраза зближує нас одразу.

 

2-й ведучий

Сьогодні, вважаємо, якраз буде вчасно,

Щоб у всіх був  чудовий настрій.

 

1-й ведучий

Упоравшись з ділом, хіба не варто

Зустрітися з піснею чи навіть із жартом.

 

2-й ведучий

До різних ми наук охочі,

Нехай ведуть нас до вершин.

Т а зараз ми сказати хочемо:

Наш математиці уклін.

 

1-й ведучий

Хто каже  − числа безсловесні?

Вони ідуть назустріч веснам.

В далекій тундрі та аулі

Їхню мову всюди чути.

 

 

2-й ведучий

Звучать вони, як пісня слави,

Як  велич нашої держави,

В них мрія серця ожива.

У них дерзань палкі слова.

 

1-й ведучий

То тріпочуть, як листочки,

То шикуються в рядочки.

Вони – в перегуку гудків,

У роботі річок і полів.

 

 2-й ведучий

Дарма, що цифри без прикрас,

Вони – змагання наші й сила.

У титанічний гордий час ̶

 До щастя зоряного крила!

1-й ведучий

Дорогі друзі,  ми розпочинаємо вікторину Я люблю Україну і математику”.

2-й ведучий

У вікторині беруть участь дві команди. 

Конкурс Знайомство

1-й ведучий

Я оголошую початок вікторини.

2-й ведучий

У першому турі Бліцопитування     кожній команді пропонується

 5 запитань .

 

І тур    Бліцопитування

Для  1-ої команди.

 

  1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10  руках? (50 пальців)
  2. Лікар призначив хворому 5 уколів, по уколу через півгодини.

Скільки потрібно часу, щоб зробити всі уколи? (2 години)

  1. У колесі 10 спиць. Скільки проміжків між ними? (10)
  2. Горіли 17 свічок. Три погасло.Скільки свічок залишилоя?  (3 свічки)
  3. Звичайно місяць закінчується 30-м або 31-м числом.  У якому місяці

є 28-е число?  (У кожному)

 

 

Для  2-ої команди.

  1. Яке число ділиться без остачі на всі числа? (0)
  2. Трійка коней (одна упряжка) пробігла за годину 24 км. Скільки

кілометрів за цей час пробіг кожен кінь? (24 км)

  1. Дерево має довжину 2 м та ще половину своєї довжини. Чому дорівнює

його довжина?  (4 м)

  1. У коробці лежать 15 білих, червоних і синіх кульок, причому білих у 7

раз більше, ніж червоних.Скільки у коробці синіх кульок?       (7)

5.Скільки є кролів і скільки гусей, якщо у них всього 4 голови і 10 ніг?

    (1 кріль і 3 гусей).

 

 

ІІ тур

 

2.1 Конкурс “Художників

 

Запрошуємо до дошки по черзі двох учнів, які найкраще малюють. Максимальний бал – 3.

  • Малюємо одночасно лівою і правою рукою на дошці крейдою. Ліва рука – коло. Права рука – квадрат.
  •     Намалювати із зав’язаними очима квітку, використовуючи математичні фігури: коло і трикутник.

 

2.2 Конкурс Розминка

На дошці записані прислів’я. Завдання кожної команди ̶ пояснити їх значення.

1 команда.    1. Хто знання має,той мур зламає.

                       2. Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

 

2 команда.       1. Хто хоче багато знати, тому треба мало спати.

                         2.Наука в ліс не веде, а з лісу виведе.

 

                 ІІІ тур

 

3.1. Перевірка кмітливості

Закреслити всі 9 кіл чотирма прямими, не відриваючи олівця від паперу.

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

3.2.   Гра   Сходинки

«Словесний».

 Тривалість - 3 хв.

 На задану літеру записати математичні терміни або поняття. Наприклад, на літеру М – мінус,  множина. Учасник заробляє таку кількість балів, скільки слів він записав. Вибуває учень, у якого найменше слів.

П – прямокутник, площа, периметр, перпендикуляр, пропорція, …

К – квадрат, куб, координата, коло, конус, …

Р - різниця,  рівнобедрений, рівність, рівносторонній, ….

Д – дріб, додати, ділення, доданок, дорівнює, добуток, …

В – відняти, величина, відоме, висота, ….

С – сума, сім, сімнадцять, сектор, …

ІV  тур

4.1. Розгадати кросворди.

4.2. Математичні смішинки.

 

 

Підсумок вікторини та визначення переможців.

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку