2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Презентація "рівняння"

Про матеріал
презентація "Рівняння. Властивості рівнянь" . пояснення нового матеріалу з прикладами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рівняння. Основні властивості рівнянь. 6 кл. Дзьоба І. О.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Повторюємо: Коефіцієнт це …………2а +4а=6а коефіцієнт ?-0,5в- 1в= -1,5в коефіцієнт?Подібні доданки це ………5а+4в+7а-9в, подібні доданки?х-6,7у+4х-0,5у, подібні доданки?Коли перед дужками стоїть знак мінус ……. -(4,5а +7с-1,2в)=Коли перед дужками стоїть знак плюс ……. (5с-6,3к+5,5р)=

Номер слайду 4

Рівняння- це рівність, що містить невідоме, значення якого треба знайти. Приклад: 7а-2=12 Корінь рівняння- це значення змінної,за якогорівняння перетворюється в правильну числову рівність. Коренем рівняння 7а-2=12 є число 2, бо 7*2-2=12 Розв язати рівняння означає знайти всі його корені або встановити, що рівняння розі язків не має.

Номер слайду 5

Властивості рівнянь. До обох частин рівняння можно додати (або відняти) одне й те саме число, то рівність не зміниться. №1415 1) 9х – 16 = 2;(додамо до обох частин 16) 2) 4 – 2у =24;(віднімимо від обох частин 4)9х -16+16 = 2+16;(сума протилежних чисе =0) 4 – 4 - 2у=24 – 4;9х=18; - 2у =20;х =18:9; у = 20:(-2);Х=2. у= -10;Відповідь:2. Відповідь:-10 Розв язати самостійно № 1416(1) №1415(6)

Номер слайду 6

Доданок можно переносити з однієї частини рівняння в іншу, змінюючи знак доданка на протилежний.№1415(7)5х +4=3х – 12;( переносимо доданки з однієї частини рівняння в іншу змінюючи знак на протилежний)5х – 3х =-12 -4;( в лівій частині рівняння збираємо невідомі доданки в правій частині відомі доданки)-2х = - 16; Х=-16:(-2); Х=8. Відповідь: х=8;Розв язати самостійно №1415(8,10,11,12)

Номер слайду 7

Властивості рівнянь. Якщо обидві частини рівності помножити або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля, то рівність не зміниться№1417(4)23х + 5 = 3 + 79х;( спільний знаменник 9)23х + 5 = 3 + 79х *9;23х* 9 + 5 *9 = 3*9 + 79х *9;(скорочуємо 3 і 9;9 і9)2х*3 +45=27+7х;6х +45=27+7х;6х – 7х= 27-45;-х=-18;Х=18. Відповідь:18. розв язати самостійно №1417(5),№1416(3) 

Номер слайду 8

№1417 1) 0,8х +1= 1,7х + 0,1;(помножимо обидві частини рівняння на 10) 0,8х*10 +1*10 =1,7х *10+ 0,1 *10; 8х+10=17х+1;(переносимо відомі в одну частину рівняння невідомі в іншу) 8х-17х= 1-10; -9х=-9; х= 1. Відповідь: 1.розв язати самостійно №1417(2,3)

Номер слайду 9

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 березня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку