Математичне кафе "Множення і ділення на 100"

Про матеріал

Удосконалювати навички учнів у множенні й діленні на 100; поглиблювати вміння аналізувати задачі вивчених видів; формувати навички побудови геометричних фігур за заданими параметрами та знаходження периметру;

закріплювати знання таблиці множення;

розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять;

виховувати любов до математики, працелюбність.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема.   Множення й  ділення  на  100. Розв'язування  задач

Мета: удосконалювати  навички  учнів у  множенні  й  діленні  на 100; поглиблювати вміння  аналізувати задачі вивчених видів;                             формувати  навички побудови геометричних фігур  за                                                                                                                     заданими  параметрами  та  знаходження  периметру;

закріплювати знання таблиці множення;

розвивати  логічне  мислення, увагу,  пам'ять;

виховувати любов  до  математики,  працелюбність.

Обладнання:  правила  уроку; назва «Математичне  кафе»;  меню;           картки  для  самостійної  роботи;

Тип уроку: урок – кафе

Девіз уроку:

«Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом» 
 

Хід  уроку

І. Організаційний  момент

Пролунав гучний дзвінок -

Час почати наш урок.

Слушні вушка все почують,

Руки вправно попрацюють,

Очі ясні все побачать -

Не страшна мені задача!

До ладу все буде в нас -                                                                            

Ми - старанний, дружний клас!

 

Сьогодні  я  запрошую  вас  відвідати  один  дорогий  заклад.  Спробуйте  здогадатися  куди  саме  ми  завітаємо.  Це  не  театр,  не  кіно,  в цьому  закладі   можна  потанцювати,  послухати  приємну  музику,  поспівати  в караоке,  і …смачненько  поїсти.

Так,  це  дитяче   кафе. Але  кафе  у  нас  незвичайне, а «математичне».   Я обіцяю приємного проведення часу.  Тому ми зараз об'єднаємо зусилля для кращого засвоєння матеріалу. Я розраховую на активну роботу і сподіваюсь, що дружба і партнерство допоможе нам у цьому. Ви будете у захваті від наших ексклюзивних страв. Смачного!

Отже, працюємо під девізом «Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом»

І ще нам треба валюта,  за   яку  ми  можете  придбати страву   із  нашого   меню.

  • Увага
  • Взаємодопомога
  • Дисципліна
  • Швидкість

Гарного вам апетиту у навчанні і успіхів у вивченні математики!

ІІ. Актуалізація  опорних  знань

Кожен заклад харчування має меню. Є воно і у нас на уроці.

Отже,  меню нашого уроку. 

  • Асорті класичне (Усний рахунок)
  • Напій «Квітковий» (Каліграфічна хвилинка)
  • Салат «Новинка»
  • Бутерброд «Числовий» (Робота в групах)
  • Коктейль «Цікавинка»
  • Фірмова страва (Задачі)
  • Печиво «Геометричне»
  • Десерт
  • Сюрприз (Рефлексія)

Розпочнемо наш урок з усного рахунку - «Асорті класичне». Якщо ви обчислите вирази, то дізнаєтесь режим роботи нашого кафе. 

63:9+2           24:8·3

64:8+7           45:5·6+1

Отже, кафе працює з 09 години 15 хв до 09  год 55 хв.

ІІІ. Каліграфічна хвилинка

Відкрийте зошити. Давайте зазначимо дату відвідування кафе та вид роботи.

Зошит швидко розкривайте,                                                                                                                                                       

Ручку правильно тримайте,                                              

За осанкою всі стежте,                                                    

З чистотою всі дружіть,                                          

На « відмінно» напишіть.                                               

 Виконаємо каліграфічну хвилинку, посмакуємо напоєм «Квітковий».

  Увага на квіти-цифри!

- Знайдіть суму чисел. Що вийшло? Як ви гадаєте, чому саме це число?

- Збільшіть це число у десять разів.

 

IV. Оголошення  теми  і  мети  уроку

Салат «Новинка»

Як  затишно  в  математичному  кафе.  Закажемо  основне блюдо.  А  основне  блюдо - це  наші  міцні  знання.

Отже,  сьогодні  ми  з  вами    продовжимо дізнаватися, який результат добутку чисел при множення на 100, закріпимо  ще  й  ділення на  100  і знайдемо простий спосіб обчислення таких прикладів.  А ще ви дізнаєтесь, як  ці знання знадобляться  нам у повсякденному житті.

Технологія «Два, чотири, всі разом»

  1. Щоб помножити число на 100, треба приписати два нулі.
  2.  Щоб число, яке закінчується нулями, поділити на 100, треба відкинути два нулі.

V. Сприймання та осмислення нового матеріалу Робота в парах

На  скільки  гарно  ви  засвоїли  «основне  блюдо» - перевіримо 

Попрацюємо в парах і спробуємо наступну страву - бутерброд  «Числовий».

80 10:100          100 5:10                  60-100:100

900:10:10            100 7:10                  100 + 100 0

4 100 + 60         

VI. Фізкультхвилинка 
А зараз запрошую всіх до арт – холу – розважитися.

 

Ці веселі звуки пісні

Кличуть відпочити нас.

Фізхвилинку пропонують

Нам зробити у цей час.

VII. Колективна робота з підручником

Фірмова страва

Робота над задачею 757 сторінка 120

VIII. Розвиток математичних знань

Коктейль «Цікавинка»

А чи знаєте ви діти, що …

Млинець  шириною у 250 см спекли на Масляну у місті Іванків Київської області

Найбільший яблучний пиріг вагою 246 кг спекли  на Закарпатті

Коровай вагою у 320 кг спекли на Сорочинському ярмарку

Паска висотою 180 см була спечена кулінарами Донецької області.

То скільки це буде у метрах і см?

 

Печиво «Геометричне»

Діти, довжина подвіря кафе 50 м, а ширина – на 20 м менша. Знайди периметр.

 

Мезим - шлунку добре з ним!

 Показати предмети, без яких не обійтися на уроках математики

Ластик, циркуль, підручник, зошит в клітинку, ручка, лінійка

 

IX. Робота в групах

Гра «Десерт»

І  нарешті,   як  хазяйка  кафе,  дозвольте  пригостить  вас  десертом.

Група «Желе»

Встав  пропущені   знаки:

8        4      2   =   3 4

8         4      2    =  4

Група «Морозиво»

Розшифруй  вислів,  закресливши   зайві  букви:

Маотоеоомоаоотиокоаоо     -    цшаршишцшшяш  внаввуввкв

Як  ви  його  розумієте?

X. Рефлексія

Ось і уроку кінець!

Хто працював, той молодець!

Що сподобалось вам, поділіться.

Що важким було, пожаліться.

 

Щоб  піти  з  кафе,  нам  потрібно   розрахуватися 

Закінчіть речення:

  • Сьогодні я дізнався...
  • Було цікаво...
  • Було складно...
  • Я зрозумів, що...
  • Тепер я можу...
  • У мене вийшло...
  • Мене здивувало...
  • Мені захотілося...

XI. Оцінювання

Я задоволена роботою таких учнів - …

Добре попрацювали на уроці та отримали високий результат - …

XII. Домашнє завдання

Сторінка 119-120 № 756 Задача 753

 

 (Елементи методики «Ейдетики»)

 

– Уявіть собі! Ви –  художник-чарівник. Візьміть пензлик до рук, виберіть фарбу і помандруємо приміщенням школи, класом і писатимемо, де захочемо. Напишіть букву «м» на дверях спортивної зали, букву «о» – на майданчику спортивному, букву «л» – на вхідних дверях, букву «о» – на дверях класу, букву «д» – на вікні, букву «ц» – на стелі, букву «і» – на дошці. Закрийте очі і пройдіть ще раз уявним шляхом та зберіть букви докупи. Яке слово вийшло? (Молодці)

 

Гра «Щедра скриня»

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 липня 2018
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку