Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Математика ( 4 год/ тиждень) за підручником - Математика 3 клас, К,В,Ардобацька, - Київ, "Либідь" 2013 р.
І семестр
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання в класі |
Дата |
Домашнє завдання |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
||
|
Тема: Арифметичні дії з цілими числами в межах 100 (18 год). |
|
|
|
|
||
1. |
Утворення і запис круглих десятків. Пряма і зворотна лічба десятками. 10 – лічильна одиниця. Пряма. Промінь. Відрізок. |
Ст. 4, № 1 – 5, 8 |
|
Ст. 4, № 6,7 |
Розвиток: - слухового структурного сприймання, аналітичного мислення. |
||
2. |
Утворення і запис чисел першої сотні. Десятковий склад числа, розкладання числа на десятки і одиниці та складання з десятків та одиниць. |
Ст. 5. № 1 – 4, |
|
Ст. 5, № 5, |
Розвиток пам’яті на основі відтворення складу чисел в межах 10. |
||
3. |
Пряма і зворотна лічба одиницями в межах 100. Лічба від заданого числа. |
Ст. 6, № 1 – 4(1), 6 |
|
Ст. 6, № 4(2), 5 |
Формування цілісного сприймання множини, кількості, цифри. |
||
4. |
Число і цифра. Місце цифри в числі. Порівняння сусідніх чисел у числовому ряду. Відрізок. Креслення відрізків за заданими розмірами. |
Ст. 7. № 1 – 4, 7 |
|
Ст. 7, № 5,6 |
Формування аналітичного сприймання чисел, поняття про двоцифрове число. |
||
5. |
Порівняння чисел у межах 100. Знаки <, >, =. |
Ст. 8, № 1 – 5, 8 |
|
Ст. 8, № 6, 7 |
Розвиток усіх компонентів мисленнєвої діяльності здійснюється в процесі розв’язання прикладів. |
||
6. |
Число і цифра. Одно- та двоцифрові числа. Найбільші та найменші одно- та двоцифрові числа. 100 – трицифрове число. |
Ст. 9, № 1 – 7, 10 |
|
Ст.9, № 8, 9. |
Формування цілеспрямованої діяльності на основі розв’язання прикладів, задач. |
||
7. |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд ( повторення). Пряма, крива, відрізок. |
Ст.10 , № 1 –4(1). |
|
Ст.10, №4(2). |
Формування просторового сприймання числового ряду. |
||
8. |
Продовження попередньої теми. Креслення відрізків. |
Ст. 10, № 5 -7 |
|
Дидактичний матеріал |
Розвиток осмисленої пам’яті. |
||
9. |
Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд (повторення). |
Ст. 11, № 1 – 5. |
|
Ст. 11, № 6(1). |
Розвиток аналітичного мислення. |
||
10. |
Продовження попередньої теми. Самостійна робота. |
Ст. 11, № 6(2), 7 |
|
Ст. 11, № 8,9. |
Формування просторового сприймання форми предметів. |
||
11. |
Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.
|
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
Розвиток довільної уваги здійснюється в процесі запису і розв’язування прикладів. |
12. |
Контрольна робота. Тема: « Додавання і віднімання в межах 20.» |
|
|
|
|
13. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. |
Дидактичний матеріал. |
|
Дидактичний матеріал |
Розвиток обсягу пам’яті. |
14. |
Додавання круглих десятків. Перетин прямих ліній. Точка перетину. |
Ст. 12, № 1 – 4, 6 |
|
Ст. 12 , № 5 |
Розвиток обсягу пам’яті на основі відтворення структури задачі, умови. |
15. |
Віднімання круглих десятків. |
Ст. 13, № 1 -4(І-ІІ ст.), 5(1) . |
|
Ст. 13, № 4(ІІІ –IV ст.),5(2). |
Розвиток наочно – образного мислення. |
16. |
Креслення відрізка, коротшого за даний. |
Ст. 13, № 6, 7. |
|
Дидактичний матеріал |
|
17. |
Одиниця довжини - метр. Позначення. 1м = 100см, 1м = 10дм |
Ст. 14, № 1 - 3(І,ІІІст..) |
|
Ст. 14 – правило вивчити,№ 3(ІІ,IV ст.) |
|
18. |
Продовження попередньої теми. |
Ст. 14, № 4, 5(1), 6(І,ІІІ ст.) |
|
Ст..14 – правило вивчити, № 5(2), 6(ІІ, IV ст.) |
Розвиток вибірковості сприймання на основі короткого запису задачі. |
|
Тема: «Додавання до одноцифрового числа круглих десятків. віднімання від двоцифрового числа круглих десятків ( |
|
|
|
|
19. |
Додавання круглих десятків і одноцифрового числа. Назви компонентів і результату дії додавання. |
Ст. 15, № 1 - 5. |
|
Ст. 15 – правило вивчити, № 6- 8. |
|
20. |
Віднімання від двоцифрового числа одиниць. Назви компонентів і результату дії віднімання. |
Ст. 16, № 1-4(1) |
|
Ст. 16, № 4(2) - 6 |
Формування навички адекватного зіставлення словосполучень з відповідними діями. |
21. |
Додавання та віднімання чисел у межах 100. Креслення відрізків однакової довжини. |
Ст. 17, № 1 - 5 |
|
Ст. 17, № 6-8 |
|
22. |
Додавання одно- та двоцифрового чисел, коли сума одиниць менша 10. Переставна властивість дії додавання. |
Ст. 18,№ 1 – 3, 5 |
|
Ст. 18, № 6, 7 |
|
23. |
Додавання дво – та одноцифрового чисел, коли сума одиниць дорівнює 10. Креслення відрізків однакової довжини, довшого, коротшого за даний . |
Ст. 19, № 1-3 |
|
Ст. 19, № 4, 5 |
|
24. |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Креслення відрізків. |
Ст. 20,№ 1 – 3, 5(1) |
|
Ст. 20, № 5(2) |
Розвиток зв’язного мовлення, його граматичної складової. |
25. |
Продовження попередньої теми |
Ст. 20, № 4, 5(3) |
|
Ст. 20, № 6 |
Розвиток уваги – концентрації, стійкості. |
26. |
Додавання і віднімання чисел у межах 100. |
Ст. 21, № 1 – 3(1) |
|
Ст. 21, № 3(2) - 5. |
Розвиток слухового сприймання. |
27. |
Час. Одиниця часу - хвилина. Позначення: 1 год=60 хв. Визначення часу з точністю до 30 хв |
Ст. 22, № 1-4 |
|
Ст. 22, № 5 |
|
28. |
|
Ст. 19, № 1,3 - 5 |
|
Ст. 19, № 6, 7. |
Формування самооцінки на основі перевірки виконаного завдання. |
|
Тема : Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд ( 8 год ). |
|
|
|
|
30. |
Додавання числа частинами. Розкладання на доданки. |
Ст. 20 – правило № 1 - 5 |
|
Ст. 20 – правило вивчити, № 6,7. |
Розвиток аналітичного мислення. |
31. |
Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 21, № 1 -5 |
|
Ст. 21, № 6 |
Розвиток слухового сприймання |
32. |
Віднімання чисел частинами. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 22 – правило, № 1 - 4 |
. |
Ст. 22 – правило вивчити, № 5, 6 |
Розвиток уваги – концентрації, стійкості. |
33. |
Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 23, № 1 - 3 |
|
Ст. 23, № 5 |
|
34. |
Повторення і закріплення вивченого. Ламана. |
Ст. 24 – правило, № 1 - 5 |
|
Ст. 24, № 6 |
Формування супроводжуючого мовлення. |
35. |
Прийоми додавання ( віднімання) одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
Ст. 25, № 1 - 3 |
|
Ст. 25, № 4 |
|
36. |
Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 26, № 1 - 5 |
|
Ст. 26, № 6, 7 |
Розвиток цілісного сприймання двоцифрового числа. |
37. |
Повторення та закріплення вивченого. Самостійна робота. |
Ст. 27, № 1 - 6 |
|
Ст. 27, № 7, 8 |
|
|
Тема: Геометричний матеріал ( 17 год ). |
|
|
|
|
38. |
Відрізок. Вимірювання і креслення відрізків. |
Ст. 28, № 1 - 4 |
|
Ст. 29, № 7, 8 |
Розвиток осмисленої пам’яті. |
39. |
Вимірювання відрізків, позначення буквами. |
Ст. 30, № 1 - 4 |
|
Ст. 30, № 5, 6 |
|
40. |
Порівняння відрізків за довжиною. |
Ст. 31, № 1, № 4 - 6 |
|
Ст. 31, № 3, 8 |
Розвиток супроводжуючого і зв’язного мовлення. |
41. |
Повторення та закріплення вивченого. |
Ст. 32, № 1 - 4 |
|
Ст. 32, № 5, 6 |
|
42. |
Кути. Види кутів. Елементи кутів. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 33, № 1 - 5 |
|
Ст. 33, № 6 - 7 |
Формування просторового сприймання |
43. |
Повторення і закріплення вивченого. Креслення прямого кута. |
Ст. 34, № 1 - 4 |
|
Ст. 34, № 5 - 6 |
|
44. |
Порівняння кутів. Позначення вершин кутів буквами. |
Роздатковий матеріал |
|
Роздатковий матеріал |
Розвиток окоміру, збагачення словника новими поняттями. |
45. |
Узагальнення та систематизація знань. |
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
|
46. |
Міри довжини. Міліметр. |
Ст. 35, № 1 - 9 |
|
Ст. 35, № 7, 8 |
|
47. |
Трикутник. Виділення трикутників серед інших фігур. |
Ст. 36, № 1 - 4 |
|
Ст. 36, № 5, 6 |
Розвиток обсягу пам’яті на основі відтворення назв геометричних фігур, їх диференціація. |
48. |
Прямий кут. Креслярський кутник. |
Ст. 37, № 1 - 4 |
|
Ст. 38, № 1 - 3 |
|
49. |
Аналіз кутів. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 38 – 39, № 5 -3 |
|
Ст. 39, № 4, 5 |
Розвиток мислення здійснюється в процесі аналізу фігур за схемою. |
50. |
Розв’язування прикладів і задач. Креслення кутів і трикутників. |
Ст. 40, № 1 - 3 |
|
Ст. 40, № 4, 5 |
|
51. |
Повторення і закріплення вивченого. |
Ст. 41, № 1 - 5 |
|
Ст. 41, № 6, 7 |
|
52. |
Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
Ст. 42, № 1 - 4 |
|
Ст. 42, № 7, 8 |
Розвиток узагальнення в процесі розв’язку. |
53. |
Контрольна робота. Тема: « Відрізок, кути, трикутник». |
|
|
|
|
54. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого. |
Роздатковий матеріал |
|
Роздатковий матеріал |
Формування самооцінки на основі перевірки розв’язку |
|
Тема: Повторення (10 год). |
|
|
|
|
55. |
Десятковий склад двоцифрових чисел. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 43, № 1 - 5 |
|
Ст. 43, № 6, 7 |
|
56. |
Вимірювання і креслення відрізків. Порівняння довжин. |
Ст. 44, № 1 - 5 |
|
Ст. 44, № 6, 7 |
Розвиток обсягу і точності пам’яті. |
57. |
Розв’язування прикладів і задач. Назви компонентів додавання/ віднімання. |
Ст. 45, № 1 - 4 |
|
Ст. 45, № 5, 6(1) |
|
58. |
Розв’язування прикладів і задач. Розпізнавання кутів у фігурах. |
Ст. 46, № 1, 2(1), 3 |
|
Ст. 46, № 2(2), 4 |
Розвиток уваги, її властивостей. |
59. |
Додавання і віднімання частинами. |
Ст. 47, № ! - 3 |
|
Ст. 47, № 4, 5 |
|
60. |
Узагальнення і систематизація знань. |
Ст. 48, № 1 – 4(1) |
|
Ст. 48, № 4(2), 5 |
|
61. |
Продовження попередньої теми. |
Ст. 49, № 1 - 4 |
|
Ст. 49, № 5, 6 |
Розвиток плануючого мовлення. |
62. |
Продовження попередньої теми. |
Ст. 50, № 1 - 3 |
|
Ст. 50, № 4, 5 |
|
63. |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Нумерація в межах 100 ( 15 год ). |
|
|
|
|
1. |
Узагальнення та систематизація знань. |
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
|
2. |
Лічба десятками. Запис десятків. |
Ст. 51- 52, №1 - 6 |
|
Ст. 52, № 7,8 |
Розвиток обсягу пам’яті на основі лічби в межах 100. |
3. |
Порівняння десятків в межах 100. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 53, № 1 - 5 |
|
Ст. 53, № 7 |
|
4. |
Десятки і одиниці в складі чисел в межах 100. Утворення нового десятка. |
Ст. 54, № 1 - 5 |
|
Ст. 54, № 6 |
Розвиток аналітичного сприймання числового ряду в межах 100. |
5. |
Таблиця чисел сотні. |
Ст. 55, № 1 - 3 |
|
Ст. 55, № 4 |
|
6. |
Міри часу. Рік, пори року, місяці. |
Ст. 56, № 1 - 3 |
|
Ст. 56, № 4 |
|
7. |
Пряма і зворотна лічба в межах 100 по одному, по 10, однаковими групами. |
Ст. 56, № 5 - 6 |
|
Ст. 56, № 7 |
Розвиток просторового сприймання на основі визначення числа в числовому ряді. |
8. |
Порядкові числівники. Порівняння чисел. Дециметр. |
Ст. 57, № 1 - 5 |
|
Ст. 57, № 6 |
|
9. |
Продовження попередньої теми. |
Ст. 57, № 7 - 8 |
|
|
|
10. |
Міри довжини. Перетворення мір довжини. |
Ст. 58, № 1 - 3 |
|
Ст. 58 – табл. вивч., № 4 |
Розвиток осмисленої пам’яті на основі відтворення назв мір довжини. |
11. |
Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 58, № 5 - 6 |
|
Ст. 58, № 7 |
Формування аналітичної діяльності на основі аналізу чисел. |
12. |
Повторення та закріплення вивченого. Розв’язування прикладів і задач. |
Роздатковий матеріал |
|
Роздатковий матеріал. |
Розвиток структурності сприймання. |
13. |
Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
|
14. |
Контрольна робота. Тема: « Нумерація в межах 100». |
|
|
|
|
15. |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого. |
Роздатковий матеріал |
|
Роздатковий матеріал |
|
|
Тема : Додавання і віднімання в межах 100 ( 34 год ). |
|
|
|
|
16. |
Запис чисел в межах 100. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 79, № 1 - 4 |
|
Ст. 79, № 6 |
Розвиток обсягу і точності пам’яті в процесі запам’ятовування та відтворення. |
17. |
Утворення наступного числа способом додавання 1 до попереднього числа. |
Ст. 80, № 1 – 2( 1,3 стовпч.), № 4( І стовпч.) |
|
Ст. 80, № 5, 6 |
Розвиток просторового сприймання числового ряду. |
18. |
Додавання та віднімання в межах 100. Розв’язання прикладів та задач. |
Ст. 81, № 1 – 2, № 3 ( 1, 4 стовпч.) |
|
Ст. 81, № 4 |
|
19. |
Продовження попередньої теми. |
Ст. 81. № 5, 6 |
|
Ст. 82, № 1 |
Розвиток просторового сприймання двоцифрового числа. |
20. |
Нумерація в межах 100. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 82, № 3 – 4, № 7 |
|
Ст. 83, № 1 |
|
21. |
Продовження попередньої теми. Лічба круглими десятками. |
Ст. 83, № 2 - 4 |
|
Ст. 83,№ 6 |
Розвиток аналітичного сприймання множини на основі лічби круглими десятками. |
22. |
Запис чисел в межах 100. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 84, № 1 – 3 |
|
Ст. 84, № 5 |
|
23. |
Креслення відрізків. Розв’язування прикладів і задач. |
Дидактичний матеріал |
|
Ст. 84, № 6, 7 |
Розвиток концентрації уваги. |
24. |
Визначення кількості десятків у круглих числах в межах 100. |
Ст. 85, № 1 - 4 |
|
Ст. 85, № 5 |
|
25. |
Запис чисел в межах 100. Додавання і віднімання круглих десятків. Розв’язування задач. |
Ст. 86, № 1 - 4 |
|
Ст. 86, № 5 |
Узагальнення здійснюється в процесі розв’язання прикладів виду : 40 + 20, 4 дес. + 5 дес. |
26. |
Розв’язування прикладів і задач. Повторення і перетворення мір довжини. |
Роздатковий матеріал |
|
Ст. 86, № 6, 7 |
|
27. |
Продовження попередньої теми. Самостійна робота. |
Ст. 87, № 1 - 3 |
|
Ст. 87, № 5, 6 |
Розвиток супроводжуючого мовлення. |
28. |
Порівняння круглих десятків. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 88, № 2-4 (усно), № 5 |
|
Ст. 88, № 6 |
|
29. |
Додавання і віднімання в межах 100. Креслення ламаної. |
Ст. 89, № 1 – 2, № 8 |
|
Ст. 89, № 3 |
|
30. |
Продовження попередньої теми. Креслення трикутників. |
Ст. 89, № 4, 6; роздатковий матеріал |
|
Ст. 89, № 7 |
Розвиток уваги, її властивостей. |
31. |
Узагальнення та систематизація знань. |
Дидактичний матеріал. |
|
Дидактичний матеріал. |
|
32. |
Переставний закон додавання. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 90 – правило, № 1 - 4 |
|
Ст. 90 – правило вивч., № 5 |
Розвиток мовлення здійснюється в процесі міркування і пояснення, розв’язання |
33. |
Використання переставного закону додавання при розв’язуванні прикладів. Задачі. |
Ст. 91, № 1. № 3-4, № 7 - усно |
|
Ст. 91, № 5 ( І стовпч.), № 6 |
|
34. |
Двоцифрові числа. Запис на слух чисел за десятками та одиницями. Усне додавання двоцифрових чисел. |
Ст. 92, № 1 - 3 |
|
Ст. 92, № 4. 5 |
Розвиток абстрактно – логічного мислення |
35. |
Продовження попередньої теми. Закріплення усного додавання двоцифрових чисел. |
Ст. 93, № 1 – 3, 5 |
|
Ст. 93, № 7, 8 |
|
36. |
Математичний диктант. Розв’язування прикладів і задач. Ознайомлення з письмовим додаванням. |
Ст. 94, № 1 – 3, 6 |
|
Ст. 94, № 4 ( І, 2 стовпч.), № 5 |
Розвиток обсягу пам’яті |
37. |
Повторення і закріплення вивченого. |
Ст. 95, № 1 – 3 (1-2 стовпч.) |
|
Ст.95, № 4( 1-2 стовпч.) |
|
38. |
Узагальнення та систематизація знань . Довжина ламаної. |
Ст. 95, № 5, 6, 8 |
|
Ст. 95, № 7 |
Формування аналітичної діяльності |
39. |
Лічба круглими десятками. Усне віднімання двоцифрових чисел. |
Ст. 96, № 1 - 4 |
|
Ст. 96, № 5 |
|
40. |
Порівняння двоцифрових чисел. Приклади і дадачі. |
Ст. 97, № 1, 2( 1 стовпч.), № 4 |
|
Ст. 97, № 6( 1, 3 стовпч.), № 7 |
Розвиток структурності сприймання. |
41. |
Повторення і закріплення вивченого. Лічба в межах 100. |
Ст. 98, № 1 – 3, 8 |
|
Ст. 98, № 5, 6 |
|
42. |
Узагальнення та систематизація знань. Самостійна робота. |
Ст. 99, № 1 - 4 |
|
Ст. 99, № 5, 6 |
Розвиток зорового та тактильного сприймання. |
43. |
Порівняння круглих десятків. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 100, № 1 – 3, № 5 |
|
Ст. 100, № 6, 7 |
|
44. |
Продовження попередньої теми. Порівняння виразів. |
Ст. 101, № 1, 2 |
|
Ст. 101, № 3 |
|
45. |
Узагальнення та систематизація знань. |
Ст. 101, № 4 - 6 |
|
Ст. 101, № 7 |
Формування самооцінки |
46. |
Повторення та закріплення вивченого. |
Ст. 102, № 1 – 3( 1,2 стовпч.) |
|
Ст. 102, № 4, 5 |
|
47. |
Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач. |
Ст. 103, № 1 - 2 |
|
Ст. 103, № 3 |
Розвиток структурності сприймання. |
48. |
Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
Ст. 103, № 5, 6( 3 стовпч.), 7 |
|
Дидактичний матеріал. |
|
49. |
Контрольна робота. Тема : «Додавання і віднімання в межах 100.» |
|
|
|
|
50. |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого. |
Роздатковий матеріал |
|
Роздатковий матеріал |
Формування самооцінки |
|
Тема: Міри вартості ( 5 год ). |
|
|
|
|
51. |
Монети. Розрізнення монет за їх зовнішніми ознаками. |
Ст. 104, № 1 – 6( 1 стовпч.) |
|
Ст.104, № 6( 2 стовпч.), № 7 |
Розвиток зорового та тактильного сприймання мір за їх зовнішніми ознаками. |
52. |
Паперові гроші. Визначення вартості. |
Ст. 105, № 1 - 4 |
|
Ст. 105, № 5 |
|
53. |
Співвідношення між одиницями вартості. |
Ст. 104 – таблиця, № 1 - 4 |
|
Ст. 104 – табл. вивч., № 5 - 6 |
Формування узагальнюючих понять –« ціна, вартість, сума» |
54. |
Повторення та закріплення вивченого. Диференціація понять « монета» - « копійка». |
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
|
55. |
Узагальнення та систематизація знань. |
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
|
|
Тема: Міри часу ( 5 год ). |
|
|
|
|
56. |
Повторення та закріплення пір року. Місяці. Календар. |
Ст. 107, № 1 - 6 |
|
Ст. 108, № 1 – 2(1,2 стовпч.) |
Формування зв’язного мовлення |
57. |
Узагальнення та систематизація знань. Тиждень, дні тижня. Календар. |
Ст. 108, № 3 - 6 |
|
Ст. 108, № 7, 8 |
Розвиток осмисленої пам’яті на основі відтворення подій |
58. |
Годинник. Будова годинника. Одиниці часу |
Ст. 109 – таблиця, № 1 - 4 |
|
Ст. 109 – табл. вивч., № 5, 6 |
|
59. |
Визначення часу за годинником. Порівняння одиниць часу. |
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
Розвиток довільної уваги в процесі визначення часу. |
60. |
Узагальнення та систематизація знань. |
Роздатковий матеріал |
|
Роздатковий матеріал |
|
|
Тема: Коло ( лінія ). ( 3 год ). |
|
|
|
|
61. |
Практичне розрізнення кола і круга. Центр круга, радіус ( розміщення циркуля ). |
Ст. 110, № 1 – 3( ІІІ стовпч.) |
|
Ст. 110. № 4, ст. 111, № 1 |
Розвиток просторового сприймання. |
62. |
Креслення кола за допомогою циркуля. |
Ст. 111, № 2 - 4 |
|
Ст. 111, № 5, 6 |
|
63. |
Узагальнення та систематизація знань. |
Дидактичний матеріал |
|
Дидактичний матеріал |
|
|
Тема: Повторення ( |
|
|
|
|
64. |
Повторення і закріплення вивченого. Підготовка до підсумкової контрольної роботи. |
Ст. 131, № 1 - 6 |
|
Ст. 131, № 7, 8 |
|
65. |
Підсумкова контрольна робота за рік. |
|
|
|
|
66. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань. |
Ст. 132, № 1, 3 - 5 |
|
Ст. 132, № 6, 7 |
|
67. |
|
|
|
|
|
68. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|