Планування з математики для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.

Математика ( 4 год/ тиждень) за підручником - Математика 3 клас, К,В,Ардобацька, - Київ, "Либідь" 2013 р.

Перегляд файлу

 

                                                                          І  семестр

 

 

 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Завдання в класі

Дата

Домашнє завдання

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

 

Тема: Арифметичні дії з цілими числами в межах 100 (18 год).

 

 

 

 

1.

Утворення і запис круглих десятків. Пряма і зворотна лічба десятками. 10 – лічильна одиниця. Пряма. Промінь. Відрізок.

Ст. 4, № 1 – 5, 8

 

Ст. 4, № 6,7

Розвиток: - слухового структурного сприймання, аналітичного мислення.

2.         

Утворення  і запис чисел першої сотні. Десятковий склад числа, розкладання числа на десятки і одиниці та  складання з десятків  та одиниць.

Ст. 5. № 1 – 4,

 

Ст. 5, № 5,

Розвиток пам’яті на основі відтворення складу чисел в межах 10.

3.

Пряма і зворотна лічба одиницями в межах 100. Лічба  від заданого числа.

Ст. 6, № 1 – 4(1), 6

 

Ст. 6, № 4(2), 5

Формування цілісного сприймання множини, кількості, цифри.

4.

Число і цифра. Місце цифри в числі. Порівняння сусідніх чисел у числовому ряду. Відрізок. Креслення відрізків за  заданими розмірами.

Ст. 7. № 1 – 4, 7

 

Ст.  7, № 5,6

Формування аналітичного сприймання чисел, поняття про двоцифрове число.

5.

Порівняння чисел у межах 100. Знаки <, >, =.

Ст. 8, № 1 – 5, 8

 

Ст. 8, № 6, 7

Розвиток усіх компонентів мисленнєвої діяльності здійснюється в процесі розв’язання прикладів.

6.

Число і цифра. Одно- та двоцифрові числа. Найбільші та найменші одно-  та двоцифрові  числа. 100 – трицифрове число.

Ст. 9, № 1 – 7, 10

 

Ст.9, № 8, 9.

Формування цілеспрямованої діяльності на основі розв’язання прикладів, задач.

7.

Додавання та віднімання  в межах 20 без  переходу через  розряд ( повторення). Пряма, крива, відрізок.

Ст.10 , № 1 –4(1).

 

Ст.10, №4(2).

Формування просторового сприймання числового ряду.

8.  

Продовження попередньої теми. Креслення відрізків.

Ст. 10, № 5 -7

 

Дидактичний матеріал

Розвиток осмисленої пам’яті.

9.

Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд  (повторення).

Ст. 11, № 1 – 5.

 

Ст. 11, № 6(1).

Розвиток  аналітичного мислення.

10.

Продовження  попередньої теми. Самостійна робота.

Ст. 11, № 6(2), 7

 

Ст. 11, № 8,9.

Формування просторового сприймання форми предметів.

11.

Узагальнення та систематизація знань. Підготовка  до  контрольної   роботи.  

 

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

Розвиток довільної уваги здійснюється в процесі запису і розв’язування прикладів.

12.

Контрольна робота. Тема: « Додавання і віднімання в межах 20.»

 

 

 

 

13.

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань.

Дидактичний матеріал.

 

Дидактичний матеріал

Розвиток обсягу пам’яті.

14.

Додавання круглих десятків. Перетин прямих ліній. Точка перетину.

Ст. 12, № 1 – 4, 6

 

Ст. 12 , № 5

Розвиток обсягу пам’яті на основі відтворення структури задачі, умови.

15.

Віднімання круглих десятків.

Ст. 13, № 1 -4(І-ІІ ст.), 5(1) .

 

Ст. 13, № 4(ІІІ –IV ст.),5(2).

Розвиток наочно – образного мислення.

16.

Креслення відрізка, коротшого за даний.

Ст. 13, № 6, 7.

 

Дидактичний матеріал

 

17.

Одиниця довжини - метр. Позначення. 1м = 100см, 1м = 10дм

Ст.  14, № 1 -  3(І,ІІІст..)

 

Ст.  14 – правило вивчити,№ 3(ІІ,IV ст.)

 

18.

Продовження попередньої теми.

Ст. 14, №  4, 5(1), 6(І,ІІІ ст.)

 

Ст..14 – правило вивчити, № 5(2), 6(ІІ, IV ст.)

Розвиток вибірковості сприймання на основі короткого запису задачі.

 

Тема: «Додавання до одноцифрового числа круглих десятків. віднімання від двоцифрового  числа круглих десятків ( 

 

 

 

 

19.

Додавання круглих десятків і одноцифрового числа. Назви компонентів і результату дії додавання.

Ст. 15, № 1 - 5.

 

Ст. 15 – правило  вивчити,   № 6- 8.

 

20.

Віднімання від  двоцифрового числа одиниць. Назви  компонентів і результату дії віднімання.

Ст. 16, № 1-4(1)

 

Ст. 16,  № 4(2) - 6

Формування навички адекватного зіставлення словосполучень з відповідними діями.

21.

Додавання та віднімання  чисел у межах  100. Креслення відрізків  однакової довжини.

Ст. 17, № 1 - 5

 

Ст. 17, № 6-8

 

22.

Додавання одно-  та  двоцифрового чисел, коли сума одиниць менша 10. Переставна властивість дії додавання.

Ст. 18,№ 1 – 3, 5

 

Ст. 18, № 6, 7

 

23.

Додавання дво – та одноцифрового  чисел, коли сума  одиниць  дорівнює 10. Креслення відрізків однакової довжини, довшого, коротшого за даний  .

Ст. 19, № 1-3

 

Ст. 19, № 4, 5

 

24.

Віднімання одноцифрового числа  від двоцифрового. Креслення  відрізків.

Ст. 20,№ 1 – 3, 5(1)

 

Ст. 20, № 5(2)

Розвиток зв’язного мовлення, його граматичної складової.

25.

Продовження попередньої теми

Ст. 20, № 4, 5(3)

 

Ст. 20, № 6

Розвиток уваги – концентрації, стійкості.

26.

Додавання і віднімання чисел у межах 100.

Ст. 21, № 1 – 3(1)

 

Ст. 21, № 3(2) - 5.

Розвиток слухового сприймання.

27.

Час. Одиниця часу  - хвилина. Позначення:  1 год=60 хв.  Визначення часу з точністю до 30 хв   

Ст. 22, № 1-4

 

Ст. 22, № 5

 

28.

 

Ст. 19, № 1,3 - 5

 

Ст. 19, № 6, 7.

Формування самооцінки на основі перевірки виконаного завдання.

 

Тема : Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд ( 8 год ).

 

 

 

 

30.

Додавання числа частинами. Розкладання на доданки.

Ст. 20 – правило № 1 - 5

 

Ст. 20 – правило вивчити, № 6,7.

Розвиток аналітичного мислення.

31.

Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 21, № 1 -5

 

Ст. 21, № 6

Розвиток слухового сприймання

32.

Віднімання чисел частинами. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 22 – правило, № 1 - 4

.

Ст. 22 – правило вивчити, № 5, 6

Розвиток уваги – концентрації, стійкості.

33.

Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 23, № 1 - 3

 

Ст. 23, № 5

 

34.

Повторення і закріплення вивченого. Ламана.

Ст. 24 – правило, № 1 - 5

 

Ст. 24, № 6

Формування супроводжуючого мовлення.

35.

Прийоми додавання ( віднімання) одноцифрових чисел з переходом через десяток.

Ст. 25, № 1 - 3

 

Ст. 25, № 4

 

36.

Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 26, № 1 - 5

 

Ст. 26, № 6, 7

Розвиток цілісного сприймання двоцифрового числа.

37.

Повторення та закріплення вивченого. Самостійна робота.

Ст. 27, № 1 - 6

 

Ст. 27, № 7, 8

 

 

Тема: Геометричний матеріал ( 17 год ).

 

 

 

 

38.

Відрізок. Вимірювання і креслення відрізків.

Ст. 28, № 1 - 4

 

Ст. 29, № 7, 8

Розвиток осмисленої пам’яті.

39.

Вимірювання відрізків, позначення буквами.

Ст. 30, № 1 - 4

 

Ст.  30, № 5, 6

 

40.

 Порівняння відрізків за довжиною.

Ст. 31, № 1, № 4 - 6

 

Ст. 31, № 3, 8

Розвиток супроводжуючого і зв’язного мовлення.

41.

Повторення та закріплення вивченого.

Ст. 32, № 1 - 4

 

Ст. 32, № 5, 6

 

42.

Кути. Види кутів. Елементи кутів. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 33, № 1 - 5

 

Ст. 33, № 6 - 7

Формування просторового сприймання

43.

Повторення і закріплення вивченого. Креслення прямого кута.

Ст. 34, № 1 - 4

 

Ст. 34, № 5 - 6

 

44.

Порівняння кутів. Позначення вершин кутів буквами.

Роздатковий матеріал

 

Роздатковий матеріал

Розвиток окоміру, збагачення словника новими поняттями.

45.

Узагальнення та систематизація знань.

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

 

46.

Міри довжини. Міліметр.

Ст. 35, № 1 - 9

 

Ст. 35, № 7, 8

 

47.

Трикутник. Виділення трикутників серед інших фігур.

Ст. 36, № 1 - 4

 

Ст. 36, № 5, 6

Розвиток обсягу пам’яті на основі відтворення назв геометричних фігур, їх диференціація.

48.

Прямий кут. Креслярський кутник.

Ст. 37, № 1 - 4

 

Ст. 38, № 1 - 3

 

49.

Аналіз кутів. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 38 – 39, № 5 -3

 

Ст. 39, № 4, 5

Розвиток мислення здійснюється в процесі аналізу фігур за схемою.

50.

Розв’язування прикладів і задач. Креслення кутів і трикутників.

Ст. 40, № 1 - 3

 

Ст. 40, № 4, 5

 

51.

Повторення і закріплення вивченого.

Ст. 41, № 1 - 5

 

Ст. 41, № 6, 7

 

52.

Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

Ст. 42, № 1 - 4

 

Ст. 42, № 7, 8

Розвиток узагальнення в процесі розв’язку.

53.

Контрольна робота. Тема: « Відрізок, кути, трикутник».

 

 

 

 

54.

Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивченого.

Роздатковий матеріал

 

Роздатковий матеріал

Формування самооцінки на основі перевірки розв’язку

 

Тема: Повторення (10 год).

 

 

 

 

55.

Десятковий склад двоцифрових чисел. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 43, № 1 - 5

 

Ст. 43, № 6, 7

 

56.

Вимірювання і креслення відрізків. Порівняння довжин.

 Ст. 44, № 1 - 5

 

Ст. 44, № 6, 7

Розвиток обсягу і точності пам’яті.

57.

Розв’язування прикладів і задач. Назви компонентів додавання/ віднімання.

Ст. 45, № 1 - 4

 

Ст. 45, № 5, 6(1)

 

58.

Розв’язування прикладів і задач. Розпізнавання кутів у фігурах.

Ст. 46, № 1, 2(1), 3

 

Ст. 46, № 2(2), 4

Розвиток уваги, її властивостей.

59.

Додавання і віднімання частинами.

Ст. 47, № ! - 3

 

Ст. 47, № 4, 5

 

60.

Узагальнення і систематизація знань.

Ст. 48, № 1 – 4(1)

 

Ст. 48, № 4(2), 5

 

61.

Продовження попередньої теми.

Ст. 49, № 1 - 4

 

Ст. 49, № 5, 6

Розвиток плануючого мовлення.

62.

Продовження попередньої теми.

Ст. 50, № 1 - 3

 

Ст. 50, № 4, 5

 

63.

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Нумерація в межах 100 ( 15 год ).

 

 

 

 

1.

Узагальнення та систематизація знань.

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

 

2.

Лічба десятками. Запис десятків.

Ст. 51- 52, №1 - 6

 

Ст. 52, № 7,8

Розвиток обсягу пам’яті на основі лічби в межах 100.

3.

Порівняння десятків в межах 100. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 53, № 1 - 5

 

Ст. 53, № 7

 

4.

Десятки і одиниці в складі чисел в межах 100. Утворення нового десятка.

Ст. 54, № 1 - 5

 

Ст. 54, № 6

Розвиток аналітичного сприймання числового ряду в межах 100.

5.

Таблиця чисел сотні.

Ст. 55, № 1 - 3

 

Ст. 55, № 4

 

6.

Міри часу. Рік, пори року, місяці.

Ст. 56, № 1 - 3

 

Ст. 56, № 4

 

7.

Пряма і зворотна лічба в межах 100 по одному, по 10, однаковими групами.

Ст. 56, № 5 - 6

 

Ст. 56, № 7

Розвиток просторового сприймання на основі визначення числа в числовому ряді.

8.

Порядкові числівники. Порівняння чисел. Дециметр.

Ст. 57, № 1 - 5

 

Ст. 57, № 6

 

9.

Продовження попередньої теми.

Ст. 57, № 7 - 8

 

 

 

10.

Міри довжини. Перетворення мір довжини.

Ст. 58, № 1 - 3

 

Ст. 58 – табл. вивч., № 4

Розвиток осмисленої пам’яті на основі відтворення назв мір довжини.

11.

Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 58, № 5 - 6

 

Ст. 58, № 7

Формування аналітичної діяльності на основі аналізу чисел.

12.

Повторення та закріплення вивченого. Розв’язування прикладів і задач.

Роздатковий матеріал

 

Роздатковий матеріал.

Розвиток структурності сприймання.

13.

 Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

 

14.

Контрольна робота. Тема: « Нумерація в межах 100».

 

 

 

 

15.

Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого.

Роздатковий матеріал

 

Роздатковий матеріал

 

 

Тема : Додавання і віднімання в межах 100 ( 34 год ).

 

 

 

 

16.

Запис чисел в межах 100. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 79, № 1 - 4

 

Ст. 79, № 6

Розвиток обсягу і точності пам’яті в процесі запам’ятовування та відтворення.

17.

Утворення наступного числа способом додавання 1 до попереднього числа.

Ст. 80, № 1 – 2( 1,3 стовпч.), № 4( І стовпч.)

 

Ст. 80, № 5, 6

Розвиток просторового сприймання числового ряду.

18.

Додавання та віднімання в межах 100. Розв’язання прикладів та задач.

Ст. 81, № 1 – 2, № 3 ( 1, 4 стовпч.)

 

Ст. 81, № 4

 

19.

Продовження попередньої теми.

Ст. 81. № 5, 6

 

Ст. 82, № 1

Розвиток просторового сприймання двоцифрового числа.

20.

Нумерація в межах 100. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 82, № 3 – 4, № 7

 

Ст. 83, № 1

 

21.

Продовження попередньої теми. Лічба круглими десятками.

Ст. 83, № 2 - 4

 

Ст. 83,№ 6

Розвиток аналітичного сприймання множини на основі лічби круглими десятками.

22.

Запис чисел в межах 100. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 84, № 1 – 3

 

Ст. 84, № 5

 

23.

Креслення відрізків. Розв’язування прикладів і задач.

Дидактичний матеріал

 

Ст. 84, № 6, 7

Розвиток концентрації уваги.

24.

Визначення кількості десятків у круглих числах в межах 100.

Ст. 85, № 1 - 4

 

Ст. 85, № 5

 

25.

Запис чисел в межах 100. Додавання і віднімання круглих десятків. Розв’язування задач.

Ст. 86, № 1 - 4

 

Ст. 86, № 5

Узагальнення здійснюється в процесі розв’язання прикладів виду : 40 + 20, 4 дес. + 5 дес.

26.

Розв’язування прикладів і задач. Повторення і перетворення мір довжини.

Роздатковий матеріал

 

Ст. 86, № 6, 7

 

27.

Продовження попередньої теми. Самостійна робота.

Ст. 87, № 1 - 3

 

Ст. 87, № 5, 6

Розвиток супроводжуючого мовлення.

28.

Порівняння круглих десятків. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 88, № 2-4 (усно), № 5

 

Ст. 88, № 6

 

29.

Додавання і віднімання в межах 100. Креслення ламаної.

Ст. 89, № 1 – 2, № 8

 

Ст. 89, № 3

 

30.

Продовження попередньої теми. Креслення трикутників.

Ст. 89, № 4, 6; роздатковий матеріал

 

Ст. 89, № 7

Розвиток уваги, її властивостей.

31.

Узагальнення та систематизація знань.

Дидактичний матеріал.

 

Дидактичний матеріал.

 

32.

Переставний закон додавання. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 90 – правило, № 1 - 4

 

Ст. 90 – правило вивч., № 5

Розвиток мовлення здійснюється в процесі міркування і пояснення, розв’язання

33.

Використання переставного закону додавання при розв’язуванні прикладів. Задачі.

Ст. 91, № 1.   № 3-4, № 7 - усно  

 

Ст. 91, № 5 ( І стовпч.), № 6

 

34.

Двоцифрові числа. Запис на слух чисел за десятками та одиницями. Усне додавання двоцифрових чисел.

Ст. 92, № 1 - 3

 

Ст. 92, № 4. 5

Розвиток абстрактно – логічного мислення

35.

Продовження попередньої теми. Закріплення усного додавання двоцифрових чисел.

Ст. 93, № 1 – 3, 5

 

Ст. 93, № 7, 8

 

36.

Математичний диктант. Розв’язування прикладів і задач. Ознайомлення з письмовим додаванням.

Ст. 94, № 1 – 3, 6

 

Ст. 94, № 4 ( І, 2 стовпч.), № 5

Розвиток обсягу пам’яті

37.

Повторення і закріплення вивченого.

Ст. 95, № 1 – 3 (1-2 стовпч.)

 

Ст.95, № 4( 1-2 стовпч.)

 

38.

Узагальнення та систематизація знань . Довжина ламаної.

Ст. 95, № 5, 6, 8

 

Ст. 95, № 7

Формування аналітичної діяльності

39.

Лічба круглими десятками. Усне віднімання двоцифрових чисел.

Ст. 96, № 1 - 4

 

Ст. 96, № 5

 

40.

Порівняння двоцифрових чисел. Приклади і дадачі.

Ст. 97, № 1, 2( 1 стовпч.), № 4

 

Ст. 97, № 6( 1, 3 стовпч.), № 7

Розвиток структурності сприймання.

41.

Повторення і закріплення вивченого. Лічба в межах 100.

Ст. 98, № 1 – 3, 8

 

Ст. 98, № 5, 6

 

42.

Узагальнення та систематизація знань. Самостійна робота.

Ст. 99, № 1 - 4

 

Ст. 99, № 5, 6

Розвиток зорового та тактильного сприймання.

43.

Порівняння круглих десятків. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 100, № 1 – 3, № 5

 

Ст. 100, № 6, 7

 

44.

Продовження попередньої теми. Порівняння виразів.

Ст. 101, № 1, 2

 

Ст. 101, № 3

 

45.

Узагальнення та систематизація знань.

Ст. 101, № 4 - 6

 

Ст. 101, № 7

Формування самооцінки

46.

Повторення та закріплення вивченого.

Ст. 102, № 1 – 3( 1,2 стовпч.)

 

Ст. 102, № 4, 5

 

47.

Продовження попередньої теми. Розв’язування прикладів і задач.

Ст. 103, № 1 - 2

 

Ст. 103, № 3

Розвиток структурності сприймання.

48.

Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

Ст. 103, № 5, 6( 3 стовпч.), 7

 

Дидактичний матеріал.

 

49.

Контрольна робота. Тема : «Додавання і віднімання в межах 100.»

 

 

 

 

50.

Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого.

Роздатковий матеріал

 

Роздатковий матеріал

Формування самооцінки

 

Тема: Міри вартості ( 5 год ).

 

 

 

 

51.

Монети. Розрізнення монет за їх зовнішніми ознаками.

Ст. 104, № 1 – 6( 1 стовпч.)

 

Ст.104, № 6( 2 стовпч.), № 7

Розвиток зорового та тактильного сприймання мір за їх зовнішніми ознаками.

52.

Паперові гроші. Визначення вартості.

Ст. 105, № 1 - 4

 

Ст. 105, № 5

 

53.

Співвідношення між одиницями вартості.

Ст. 104 – таблиця, № 1 - 4

 

Ст. 104 – табл. вивч., № 5 - 6

Формування узагальнюючих понять –« ціна, вартість, сума»

54.

Повторення та закріплення вивченого. Диференціація понять « монета» - « копійка».

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

 

55.

Узагальнення та систематизація знань.

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

 

 

Тема: Міри часу ( 5 год ).

 

 

 

 

56.

Повторення та закріплення пір року. Місяці.  Календар.

Ст. 107, № 1 - 6

 

Ст. 108, № 1 – 2(1,2 стовпч.)

Формування зв’язного мовлення

57.

Узагальнення та систематизація знань. Тиждень, дні тижня. Календар.

Ст. 108, № 3 - 6

 

Ст. 108, № 7, 8

Розвиток осмисленої пам’яті на основі відтворення подій

58.

Годинник. Будова годинника. Одиниці  часу

Ст. 109 – таблиця, № 1 - 4

 

Ст. 109 – табл. вивч., № 5, 6

 

59.

Визначення часу за годинником. Порівняння одиниць часу.

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

Розвиток довільної уваги в процесі визначення часу.

60.

Узагальнення та систематизація знань.

Роздатковий матеріал

 

Роздатковий матеріал

 

 

Тема: Коло ( лінія ). ( 3 год ).

 

 

 

 

61.

Практичне розрізнення кола і круга. Центр круга, радіус ( розміщення циркуля ).

Ст. 110, № 1 – 3( ІІІ стовпч.)

 

Ст. 110. № 4, ст. 111, № 1

Розвиток просторового сприймання.

62.

Креслення кола за допомогою циркуля.

Ст. 111, № 2 - 4

 

Ст. 111, № 5, 6

 

63.

Узагальнення та систематизація знань.

Дидактичний матеріал

 

Дидактичний матеріал

 

 

Тема: Повторення (

 

 

 

 

64.

Повторення і закріплення вивченого. Підготовка до підсумкової контрольної роботи.

Ст. 131, № 1 - 6

 

Ст. 131, № 7, 8

 

65.

Підсумкова контрольна робота за рік.

 

 

 

 

66.

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань.

Ст. 132, № 1, 3 - 5

 

Ст. 132, № 6, 7

 

67.

 

 

 

 

 

68.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дон Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чепик Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
2 липня 2018
Переглядів
5099
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку