Математичні моделі. Метод спроб і помилок.

Про матеріал
Самостійна робота для учнів 5 класу, які навчаються за програмою "Росток". Робота містить 2 варіанта , 4 різних видів завдань різного рівня складності.
Перегляд файлу

Самостійна робота з теми: «Математичні моделі»

 

1 варіант

 

1. Користуючись розподільною властивістю множення спрости вираз і знайди його значення:

а) 2х + 6 + 9х + 8 + х , якщо х = 4;

 

б) 31n + 5n  – n  + 5 + 19n – 2 , якщо n = 5.

 

2. Запиши математичною мовою умову задачі:

а) добуток суми чисел а і 5 та різниці чисел х та 2;

 

б) сума добутку чисел 4 і 3 та частки чисел 10 і 2.

 

3. Побудуй математичну модель задач:

а) периметр прямокутника дорівнює 70 м, а його довжина більша від ширини на 1 м;

 

б) двоцифрове число більше від суми своїх цифр в 2 рази.

 

4. Знайди методом спроб і помилок значення виразу:

а) (х – 5)х = 35;

 

б) (х  - 1)(х  - 4) = 4. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота з теми: «Математичні моделі»

 

2 варіант

 

1. Користуючись розподільною властивістю множення спрости вираз і знайди його значення:

а) 15 + 3y + 4 + 5y – 2y , якщо у = 7;

 

б) 25а + 6 – 4а + 10 – 7а , якщо а = 5.

 

2. Запиши математичною мовою умову задачі:

а) частка різниці чисел а і 5 та суми чисел х та 2;

 

б) різниця частки чисел 150 і 3 та добутку чисел 7 та 6.

 

3. Побудуй математичну модель задач:

а) периметр прямокутника дорівнює 40 м, а його ширина менша від довжини на 4 м;

 

б) двоцифрове число менше  від добутку своїх цифр в 3 рази.

 

4. Знайди методом спроб і помилок значення виразу:

а) (х + 2)х = 35;

 

б) (х + 4)(х - 1) = 50. 

 

 

 

 

doc
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
1132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку