Тема: Числа 1-6. Рівності на додавання і віднімання.
Мета. Вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6, повторити й закріпити вивчений матеріал, формувати навички лічби, складати і записувати рівності; розвивати мислення.
Обладнання: набори геометричного матеріалу, предметні малюнки.
Хід уроку:
I. Організаційний момент.
1. Привітання.
2. Девіз уроку.
3. Налаштування.
Наш ведмедик як завжди розповідає всім учням лісової школи, що ви вже
знаєте багато математичних термінів і вмієте рахувати. Лисичка-хитрунка і
цього разу не повірила йому і вирішила сама в цьому переконатися.
Доведемо їй, які ми розумні, кмітливі.
II. Актуалізація опорних знань учнів.
1. Усна лічба. (Виставлені предметні малюнки).
2.
3. Гра «Оплески».
Чи істинні твердження (тобто правильні)
4. Як можна утворити число 4, 5.
III. Вивчення нового матеріалу.
IV. Фізкультхвилинка. (Про лисичку)
V. Робота з підручником. (с.42).
Завдання №1.
VI. Робота в зошиті (с.44).
Завдання №1 (демонстрація на дошці)
Завдання №2
5 4
4 1 3 1
3 2 2 2
2 3 1 3
1 4
VII. Робота з підручником.
Завдання №2 – перелічіть елементи множини при об’єднанні.
Завдання №3 – перелічіть елементи при вилучені частини.
VIII. Фізкультхвилинка для очей.
IX. Робота в зошиті.
Завдання №3 – скласти рівності.
Другий малюнок
X.Робота з підручником
Завдання №4.
XI. Розв’язування веселих задач.
1. Каже мати квочка:
«В мене два синочки
І чотири дочки».
Скільки ж діточок у квочки? (6).
2. У садок до годівниці
Прилетіли три синиці.
Потім сіли ще три птиці.
Скільки птиць на годівниці? (6)
XII. Рефлексія.
Лисичка-хитрунка дякує вам за урок. Ви її переконали, які ви розумні дітки. Ви молодці!