Урок " Числа 1- 6. Рівності на додавання і віднімання"

Про матеріал
Актуалізувати знання учнів у засвоєнні складу числа 6, повторити й закріпити вивчений матеріал, формувати навички лічби, складати і записувати рівності; розвивати мислення.
Перегляд файлу

Тема: Числа 1-6. Рівності на додавання і віднімання.

Мета. Вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6, повторити й закріпити вивчений матеріал, формувати навички лічби, складати і записувати рівності; розвивати мислення.

Обладнання: набори геометричного матеріалу, предметні малюнки.

 

Хід уроку:

I. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Девіз уроку.

3. Налаштування.

Наш ведмедик як завжди розповідає всім учням лісової школи, що ви вже

знаєте багато математичних термінів і вмієте рахувати. Лисичка-хитрунка і

цього разу не повірила йому і вирішила сама в цьому переконатися.

Доведемо їй, які ми розумні, кмітливі.

 

II. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Усна лічба. (Виставлені предметні малюнки).

  • Скільки казкових героїв ви бачите на дошці?
  • Яким стоїть чиполіно?
  • А олень?
  • Назвіть сусідів качечки?
  • Хто стоїть ліворуч від оленя?
  • Хто стоїть праворуч від пінгвіна?
  • Хто стоїть між пінгвіном і чиполіно?

2.

  • Назвіть наступне число для числа 6,8,9.
  • Назвіть попереднє число для числа 7,3,2,6.
  • Як одержати наступне число?
  • Як одержати попереднє число?
  • Назвіть «сусідів» числа 2,8,5.
  • Назвіть числа, які більше 6 і менше 8, більші 5 і менші 9.

3. Гра «Оплески».

Чи істинні твердження (тобто правильні)

  • Число 86? (так)
  • Число 45 (так)
  • Число 6=4 (ні)
  • Число 710 (так)
  • Число 38 (ні)

4. Як можна утворити число 4, 5.

 

III. Вивчення нового матеріалу.

  • Сьогодні ми продовжуємо закріплювати числа від 1 до 6. Складати рівності на «+» та «-». Покладіть 5 чотирикутників і 1 трикутник. (Об’єднайте пальчиком). Перелічіть елементи множини, яку одержали при об’єднанні?
  • Коли об’єднали, то яке число одержали?
  • Складіть вираз?
  • Знайдіть значення виразу?
  • Що ви склали?(рівність на додавання).
  • На які підмножини можна розбити множину?(за якою ознакою)?
  • (          і         )
  • Діти, вилучіть  1     .Перелічіть елементи множини, які отримали при вилучені її частини. (4)
  • Коли вилучаємо, яке число отримуємо? (менше).
  • Складіть вираз. 5-1
  • Знайдіть значення виразу? (4)
  • Що ви склали? ( рівність на віднімання).

 

IV. Фізкультхвилинка. (Про лисичку)

 

V. Робота з підручником. (с.42).

Завдання №1.

 

VI. Робота в зошиті (с.44).

Завдання №1 (демонстрація на дошці)

Завдання №2

 5 4

4   1                     3   1

3   2                     2   2

2   3                     1   3

1   4

 

VII. Робота з підручником.

Завдання №2 – перелічіть елементи множини при об’єднанні.

Завдання №3 – перелічіть елементи при вилучені частини.

 

VIII. Фізкультхвилинка для очей.

 

IX. Робота в зошиті.

Завдання №3 – скласти рівності.

  • Розгляньте множину.
  • На які дві підмножини розбито множину?
  • Яке поставимо запитання? (Скільки всього кружечків?)
  • Яку складемо рівність? Запишіть її. (4+2=6).

     Другий малюнок

  • Скільки всього фігур? (5).
  • Скільки вилучили? (3)
  • Скільки залишилося? (2)
  • Складіть рівність.  Запишіть. (5-3=2)
  • Скільки в множині підмножин? (2)
  • Скільки в першій підмножині синіх квадратиків? (3)
  • Скільки в другій підмножині червоних квадратиків? (3)
  • Поставте запитання.
  • Скільки всього фігур?
  • Складіть рівності. Запишіть. (3+3=6).

 

X.Робота з підручником

Завдання №4.

 

XI. Розв’язування веселих задач.

1. Каже мати квочка:

«В мене два синочки

І чотири дочки».

Скільки ж діточок у квочки? (6).

2. У садок до годівниці

Прилетіли три синиці.

Потім сіли ще три птиці.

Скільки птиць на годівниці? (6)

 

XII. Рефлексія.

  • Яке завдання сподобалося найбільше?
  • Чого навчилися на уроці? (Складати рівності).
  • Де ми це можемо використати?

      Лисичка-хитрунка дякує вам за урок. Ви її переконали, які ви розумні дітки. Ви молодці!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
3347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку