Дії над раціональними числами

Про матеріал

Дії над раціональними числами . Нетрадиційний урок у 6 класі.

Мета : узагальнити та систематизувати знання учнів з теми ; сприяти розвитку уваги, пам'яті учнів; виховувати інтерес до математики , наполегливість у роботі.

Перегляд файлу

Тема : Дії над раціональними числами

Мета : узагальнити та систематизувати знання учнів з теми ; сприяти розвитку уваги, пам’яті учнів; виховувати інтерес до математики , наполегливість у роботі.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Шановні учні ! На уроці ми систематизуємо та узагальнимо знання , уміння та навички з теми «Дії над раціональними числами» Форму  проведення уроку з’ясуйте , розшифрувавши запис на дошці під час усного розв’язування вправ на виконання дій з раціональними числами.

Правильна відповідь дає можливість відкрити букву, неправильна – отримати штрафний бал.

Обчислити:

  1. -6*2;
  2. -3* (-7);
  3. 36:6;
  4. -15 : (-5);
  5. -7 + 8;
  6. -8+5;
  7. -3 – 10;
  8. 20 : ( -4);
  9. 6-12 ;

10.-7 (-5);

     11.-12 : 3 ;

    12. 8*( -2)

Код для розшифрування записано у таблиці.

-16

-13

-12

-6

-5

-4

-3

1

3

6

21

35

Ь

Н

А

Н

З

Н

О

І

Ц

К

У

А

 

ІІ «Аукціон знань»

Сьогодні проходитиме «Аукціон знань». Аукціон – це продаж різноманітних речей , колекцій , витворів мистецтв. Кожну річ, що виставляють на аукціон, називають лотом. Для кожного лоту встановлюють стартову ціну. Після цього ті, хто бажає його придбати, називають свою ціну , поступово її підвищуючи, намагаючись випередити суперників. Торги відбуваються шляхом підняття руки, що означає підвищення ціни лота на одиницю. Той хто назвав за лот найвищу ціну, після третього удару молотка має право його забрати.

Сьогодні аукціон знань . На ньому ви зможете придбати речі (або бали за урок)в обмін на власні знання . Під час підготовки до торгів  вам необхідно дати якомога більше правильних відповідей на запитання . Кожна правильна відповідь  оцінюватиметься в 1бал . Вам необхідно набрати якомога більше балів для того, щоб під час аукціону назначити найбільшу ціну за лот і забрати його.

Аукціон відбувається у три тури.

І тур. Купівля жетонів.

Учитель.  Хто перший правильно розв’яже рівняння , отримає жетон, який дає право на участь в аукціоні.. Ви маєте право розв’язати рівняння самостійно в зошиті , відповідь записати на сигнальну картку та показати її мені.

Розв’язати рівняння.

  1. 0,4 (6-4t)  = 0.5 (7-3t) – 1.9;
  2. 3.6 + 5y = 7 (1.2 – y );
  3. (7x + 9) – (11X -7) =8 ;
  4. 9-7 (x +3) = 5-6x;
  5. 5(x-4) =x+8;
  6. 7-3x =6x – 58;
  7. 9x – 26 = 30 – 5x;
  8. 6x = 28 – x ;

ІІ. Тур. Бліц- турнір.

Кожен з учасників отримає 5 запитань.  Правильна відповідь на одне запитання  - 1 бал. Чим більше у вас балів , тим  більше шансів отримати  лот під час торгів на аукціоні.

Якщо учень  відповідає на запитання неправильно, то інші учасники аукціону  мають право виправити його та отримати за це 1 бал. Кожен з учасників  аукціону вибирає один з конвертів із запитаннями.

ІІІ. Тур. Аукціон

Учитель. На аукціон виставляються такі лоти:

  1. Ручка, яка допоможе написати тематичну роботу не менше на 11 балів.
  2. Олівець, який допомагає креслити геометричні фігури.
  3. Зошит, у якому  помилки не приживаються.
  4. Шоколадка, яка підвищує розумову активність та знання з математики.

Стартова ціна кожного лоту – 1 бал. Лот отримає той, хто запропонує більше балів.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку