Урок «Додавання та віднімання мішаних дробів»

Про матеріал

Метою цього уроку є узагальнення та систематизація знань учнів із теми «Додавання та віднімання мішаних дробів»; узагальнення вмінь розв'язувати задачі, що передбачають виконання додавання та віднімання мішаних дробів.

Перегляд файлу

УРОК

Тема уроку: Розв’язування вправ на додавання та віднімання мішаних дробів.

Цілі уроку:

  • навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Додавання та віднімання мішаних дробів»; узагальнити вміння розв’язувати задачі, що передбачають виконання додавання та віднімання мішаних дробів;
  • розвивальна: формувати вміння систематизувати, узагальнювати та робити висновки;
  • виховна: виховувати старанність, наполегливість у досягненні мети.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Обладнання: підручник, сигнальні картки.

Підручник: Істер О.С. Математика: підруч. для 6го кл. загальноосвіт. навч. закл./ О.С. Істер. – К.: Генеза, 2014.

Хід уроку:

1. Організаційний етап.

      (Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу).

     Вивчення математики нам буде дуже важко освоювати без уміння швидко і вірно рахувати, тому почнемо урок з усного рахунку.  («Віднови ланцюжок»)

3 5/11 +               -               +               -

2. Перевірка домашнього завдання.

     Перевірка завдання, заданого за підручником. («Знайди помилку»)

Завдання для перевірки знань № 2, завдання 4-6 (стор. 60)

4. Виконай додавання:

    2) 1 7/9 + 2 2/3 = (1 + 2) + (7/9 + 2/3) = 3 + (7/9 + 2/3) = 3 9/12 = 3 3/4

5. Виконай віднімання:

    2) 4 7/15 – 2 11/20 = (4 – 2) – (7/15 11/20) = 2 – (28/60 33/60) =

= 1 – (88/60 33/60) = 1 – 55/60 = 5/60 = 1/12

3. Узагальнення та систематизація знань.

Додавання та віднімання мішаних дробів

Запитання для усного опитування:

1. Який дріб називається мішаним?

2. Сформулюйте правило додавання та віднімання мішаних чисел.

  1. Фізкультхвилинка.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній

І до сонця потягніться.

В різні боки нахиліться,

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти знову сядьте.

 

 Індивідуальне завдання:

  1. Розв’яжіть рівняння:

Для слабких учнів:      Для сильних учнів:

          

5. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

     Заздалегідь заготовлені сигнальні карти зеленого, червоного і синього кольору для кожного учня.

     Запитання для учнів:

- Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?

- Відзначте, з яким настроєм ви сьогодні працювали?

Зелений. Мені було все зрозуміло

Синій. Невеликі недоліки, є, над чим працювати

Червоний. Були невдачі, але я все подолаю.

6. Домашнє завдання.

    Усно: повторити параграф 10-13.

    Письмово: виконати завдання для перевірки знань №2, завдання 8, 12 (стор. 60)

doc
Додано
29 вересня 2018
Переглядів
2138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку