Урок "Координатна площина"

Про матеріал
  • Сформувати уявлення про зміст понять «координатна площина», «координатні осі», «координати точки(абсциса та ордината точки), «координатна чверть» · Виробити вміння учнів визначати координати точок на готових малюнках · Формувати працьовитість,охайність і точність. · Сприяти розвитку компетентності учнів
Перегляд файлу

Урок №118

Тема: «Координатна площина»

Мета:

  • Сформувати уявлення про зміст понять «координатна площина», «координатні осі», «координати точки(абсциса та ордината точки), «координатна чверть»
  • Виробити вміння учнів визначати координати точок на готових малюнках
  • Формувати працьовитість,охайність  і точність.
  • Сприяти розвитку компетентності  учнів.

D:\Учитель Года\радуга.jpgОбладнання: глобус, шахова дошка, квиток, розмічена дошка (клітинками), «Райдуга здоров’я», сигнальні картки»

C:\Users\Головко\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\GZ7XRFFW\MPj01779120000[1].jpgC:\Users\Головко\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\58ITT6YB\MCj04247580000[1].wmf 

 

 

 

Тип уроку: засвоєння знань,умінь,навичок.

Хід уроку.

I.Організаційний момент.

II.Повторення матеріалу та перевірка знань учнів.

  1. 333.pngПеревірка домашнього завдання (самоперевірка за готовими відповідями)

№ 847. Накреслити координатний промінь,одиничний відрізок якого дорівнює 3 см. Позначте на ньому точки А(1), В(2), С(), Д(1), Е(2), Ф(1,5).

25.png 

 

№ 1281. Позначити на координатній прямій точку А(-3). Знайдіть на цій прямій точки віддалені від точки А на 5 одиничних відрізків, та укажіть їх координати.

 

 

Вчитель: Що спільного і що відмінного між цими завданнями?

                  Що таке одиничний відрізок?

                 Що називають координатою точки?

  1. Усний рахунок «Ромашка» + «Мовчанка». До кожного з чисел ,записаних на пелюстках додати  число записане в центральному колі. Від кожного з чисел записаних на пелюстках відняти число,записане на листочку. Учні обчислюють усно,інші за допомогою сигнальних карток

так ні 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Мотиваці навчальної діяльності:

Вчитель: Пригадаємо, героїв книги Жюля Верна «Діти капітана Гранта». Чому вони так довго мандрували  в пошуках капітана?(Тому що вони знали тільки те ,що він знаходиться на37 паралелі)

Після літніх канікул ти залишаєш своєму другу тільки номер квартири, то навряд чи зможе тебе відшукати. В таких випадках говорять ,що ти залишив недостатньо координат.

Виникає запитання: А чи існує загальна система визначення положення об’єкта на площині?

Так ,і на цьому уроці ми розглянемо як ця система побудована і як вона «працює»

IV. Формування знань.

План викладення навчального матеріалу

1. Система координат: означення, будова.

2. Координати точки .

3. Властивості координат точки залежно від її розташування в системі координат

В результаті пояснень виконуємо рисунок

 

Новый рисунок (1).png Новый рисунок.png

Г: Запис М(-2;7) читають так:

- точка єм с абсцисою мінус два і ординатою сім;

- координати точки єм-пара чисел мінус два і сім.

Алгоритм визначення координати точки: 1) провести перпендикуляр до осі абсцис абсциса точки

                                                                             2) провести перпендикуляр до осі ординат-ордината точки

 

 

 

V. Закріплення знань. Вироблення вмінь.

1) Прочитайте записи: А(-1;2); В(3;0); С(-1;1); Д(0;-3).

2) Назвіть абсцису та ординату точок: М(-3;2); К(-2;-3); Р(5;0); Е(4;4).

Назвіть в якій чверті знаходиться точка. Зробіть висновок: Праворуч від ОУ:Х>0, ліворуч-Х<0, вище від ОХ,У>О,нижче від ОХ-У<О.

D:\Учитель Года\радуга.jpg 

VI. Математична зарядка:

Робота у нас була дуже напруженою, тому ми зараз виконаємо гимнастику для очей.

1. Глибоко вдихніть, зажмурте очі якомога сильніше. Затримаєте дихання і на рахунок «3»| швидко видихніть, широко розкривши на видиху очі. (вправу повторити 3-5 разів)

2. Не повертаючи голови, виконуємо горизонтальні рухи очей: направо-наліво. Уявляємо, що наші очки «катаються по осі ОХ». (вправу повторити 3-5 разів)

3. Не повертаючи голови, виконуємо рухи очними яблуками вертикально вгору - вниз. Уявляємо, що наші очи «катаються по осі ОУ». (вправу повторити 3-5 разів)

4. Покладете кінчики пальців на віскі, злегка стискайте їх. 10 разів швидко і легко моргніть. Заплющіть очі і відпочиньте, зробивши 2-3 глибоких вдиху. (вправу повторити 3 рази)

Ваші очи відпочили?

VII. Робота з підручником: виконуємо № 1283 (самостійно)

VIII. Підсумки уроку

«Німий диктант»

На готовому рисунку учитель показує різні фрагменти, а учні повинні назвати ці фрагменти, використовуючи вивчену термінологію.

5585757.gif

IХ. Домашнє завдання: Вивчити теорію п.44. вик № 1284, 1294, 1301. Повторити п. 37

1

 

docx
Додано
30 вересня 2018
Переглядів
1025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку