Матеріал представляє собою математичний детектив, гру, в якій діти застосовують знання з теми "Приклади на всі дії". Виконавши завдання, учні повинні записати Хто убивця, Де і Коли злочин відбувся. Даний матеріал можна використати, як для повторення теми перед контрольною, так і в кінці року при повторенні всього вивченого матеріалу.
Використати такий роздатковий матеріал буде чудовим доповненням до відкритого уроку, а також для проведення тижня математики.
При використанні прохання не змінювати і не видаляти відомості про автора даної розробки.
Сторітелінг
Автор: Ваць Н. В. 2018
Хто, де і коли?
{nj Хто? Один з чотирьох представлених осіб вчинив злочин. Злочинець зробив 2 помилки, жертва – 1 помилку, а решту двоє підозрюваних не зробили жодної помилки. |
||
Вчитель інформатики написав наступні твердження:
|
Вчитель географії написав наступні твердження:
|
|
Вчитель математики написала наступні твердження:
|
Вчитель англійської мови написала наступні твердження:
|
|
Де? Убивство було скоєно в одному з нижче наведених місць. Але в котрому? Усе сталося там, де УСІ обчислення правильні. |
||
Кабінет математики |
(2 + 3)2 ÷ 5 = 5 32 + 42 = 25 3 x 42 + 3 x 52 =219 |
|
Їдальня |
7 x (4 ÷ 2) ÷ (3 x 5 – 1) = 1
3 x 5 + 2 x 32 = 153 5 x 2 + 3 = 13 |
|
Спортзал |
25 – 5 x 4 + 3 = 83 6 + 3 x 5 – 12 ÷ 2= 15 15 – 5 x 4 = 40 |
|
Ігровий майданчик |
(3 + 4)2 = 49 (23 + 62 )÷ (5 + 2 x 3) = 4 2 x (4 + 2)2 = 72 |
|
Коли? Знайдіть день, де ОБИДВА твердження правильні |
||
Понеділок |
|
|
Вівторок |
|
|
Середа |
|
|
Четвер |
|
|
П’ятниця |
|
|
Обвинувачення: |
||
Хто |
|
|
Де |
|
|
Коли |
|
|
Математичний детектив
Серія
«Хто, де і коли?»
Детектив ________________________________