Математичний диктант

Про матеріал
На сучасному етапі дуже важливо формувати в учнів обчислювальні навички. Це пов’язано з складанням учнями ДПА і ЗНО. Сформованість обчислювальних навиків впливає і на подальший процес вивчення математики та інших предметів. Завдяки їм формуються і інші вміння: розв’язувати задачі, засвоювати математичні терміни, спостерігати математичні закономірності. Для написання диктанту потрібні не тільки математичні знання, але й знання в області літератури, мистецтва, музики.
Перегляд файлу

Анотація

На сучасному етапі дуже важливо формувати в учнів обчислювальні навички. Це пов’язано з складанням учнями ДПА і ЗНО. Сформованість обчислювальних навиків впливає і на подальший процес вивчення математики та інших предметів. Завдяки їм формуються і інші вміння: розв’язувати задачі, засвоювати математичні терміни, спостерігати математичні закономірності.

  Для написання диктанту потрібні не тільки математичні знання, але й знання в області літератури, мистецтва, музики.

 

Математичний диктант

Варіант 1

  1. До суми внутрішніх кутів трикутника додайте найменше просте число.
  2. До найменшого натурального числа допишіть справа стільки нулів, скільки їх у числі триста тисяч.
  3. До суми зовнішніх кутів трикутника, взятих  по одному при кожній вершині, додайте 30% числа 500.
  4. Знайдіть суму всіх цифр
  5. Натуральне число, яке дорівнює кількості днів найбільшого у році місяця, помножте на кількість грамів у кілограмі.
  6. Кількість пір року помножте на кількість зимових місяців та відніміть кількість днів тижня.
  7. До числа Шевченківського дня додайте число звуків у назві столиці України.
  8. Порядковий номер ноти «мі» помножити на кількість сторін паралелограма.
  9. Кількість богатирів зображених на картині Васнецова, помножити на кількість персонажів у казці «Різка».
  10. До суми односторонніх кутів, які утворилися при перетині двох паралельних прямих січною, додайте кількість ребер куба.

 

Варіант 2

  1. Піднесіть до квадрату число, що визначає кількість літер у назві математичного твердження, яке не потребує доведення.
  2. Градусну міру кута, суміжного з кутом 120ᵒ ,помножте на величину прямого кута.
  3. Кількість кутів, утворених при перетині двох прямих січною, помножте на 15% від числа 200.
  4. До суми суміжних кутів додайте квадрат числа 5.
  5. Кількість ознак рівності трикутників помножте на кількість коренів рівняння .
  6. Показник степеня, до якого треба піднести 3, щоб отримати 81, помножте на кількість ребер трикутної призми.
  7. До суми кутів чотирикутника додайте радіус кола, діаметр якого дорівнює 10.
  8. До величини центрального кута, який спирається на ту саму хорду що й вписаний кут 30ᵒ, додайте кількість сторін тропеції.
  9. До суми гострих кутів прямокутного трикутника додайте 50% числа 800.
  10. До величини зовнішнього кута трикутника, суміжного з внутрішнім кутом 120⁰, додайте діаметр кола, радіус якого дорівнює 5.
docx
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку