Математичний квест "Як досягти успіху в житті"

Про матеріал
Дуже багато учнів вважають математику складною, нудною або нецікавою наукою. Змінити таке ставлення до математики допомагають позакласні заходи, які як правило, проводяться під час предметного тижня з математики та використання дидактичних ігор на уроках. Поєднанням цих двох складових може бути квест-гра. Квест – інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками. "Математичний квест" - це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.
Перегляд файлу

 

 

 

Математичний квест:
«Як досягти успіху

 в житті»

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Підготувала
вчитель математики

Філії «Годинівський ЗЗСО І-ІІ ст.-ЗДО.

Шийка Оксана Іванівна

 

 2020 р.

 

Математичний квест

«Як досягти успіху в житті»

(8-9 клас)

 Дуже багато учнів вважають математику складною, нудною або нецікавою наукою. Змінити таке ставлення до математики допомагають позакласні заходи, які як правило, проводяться під час предметного тижня з математики та використання дидактичних ігор на уроках. Поєднанням цих двох складових може бути квест-гра. Квест – інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками. "Математичний квест" - це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.

Мета гри:

– сприяти підвищенню інтересу учнів до вивчення математики та розширення кругозору;

 – використовувати надбані знання в нових нестандартних ситуаціях;

– розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до власної ініціативи;

 – виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати у команді задля досягнення спільної мети;

            - розвивати  уміння швидко розв’язувати запропоновані нестандартні завдання.

Учасники: учні 8-9 класів. Кількість учасників в команді-5+1.

Тип заходу: гра-подорож по різних сходинках, на яких необхідно виконати певне завдання і отримати  результат. Маршрут учасникам повідомляють консультанти на кожній сходинці, ними виступають вчителі-предметники.

 

 

Хід заходу

                                                                             Епіграф

                                 «Предмет математики настільки серйозний, що слід не 

                                  пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим.»

                                                                                             Б. Паскаль

Доброго дня всім учасникам математичного квесту. Геніальний французький учений Блез Паскаль, який в молоді роки пізнав найвищий політ музи, писав: «Предмет математики настільки серйозний, що не можна втрачати момент, зробити його трохи цікавішим»

 Кожному з вас хочу побажати на цьому занятті бути :

 У – успішним

 С – самовпевненим

 П – працьовитим

 І – інформованим

 Х – хоробрим

 У – уважним

Всі учасники заходу збираються в залі, де проводиться інструктаж, знайомство з командами (назва, девіз, емблема, капітан), роздаються  маршрутні листи кожній команді з назвами станцій. Ваше завдання – пройти всі сходинки успіху

  Маршрутний лист:

Команда ________________ Капітан _________________

Назва станції

 

Зміст сходинок

Підпис  відповідного вчителя

1

Перша сходинка успіху

 

 

 

2

Друга сходинка успіху

 

 

 

3

Третя сходинка успіху

 

 

 

4

Четверта сходинка успіху

 

 

 

5

Пята сходинка успіху

 

 

 

6

Шоста сходинка успіху

 

 

 

7

Сьома сходинка успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання знаходяться або в конвертах, або у згортках паперу, перев’язаних стрічкою.

Перша сходинка успіху

«Таємне шифрування»

 Пропоную Вам відчути себе у ролі Індіани Джонс, адже щоб ступити на першу сходинку, вам доведеться розшифрувати речення ,ключове слово якого є підказкою до першого завдання.(Команді видається  аркуш паперу, кольоровий олівець. На аркуші  воском написане речення, щоб його прочитати необхідно зафарбувати листок кольоровим олівцем.   ( Успіху і опіки Матері Божої)

 

Завдання№1.

 Пасли два хлопці поросят, і один каже другому: «Дай мені одне порося, то в нас буде порівну». А другий каже: «Дай ти мені одного, то в мене буде як раз вдвічі більше, як у тебе». По скільки в них було поросят?

Підказка до наступного етапу:

Далі додайте ці числа, і знайдіть літеру в алфавіті, яка стоїть під цим номером. Наступне завдання отримайте в учителя , імʼя якого починається на цю літеру.

(ВІДПОВІДЬ: Розгадка: 5 і 7. 5+7=12= літера І. Завдання у вчителя:( Ірини Михайлівни). Вчитель німецької мови вписує першу сходинку успіху, у маршрутний лист,діти отримують перший підпис і завдання для другої сходинки.

Завдання 2

 Знайдіть значення фігур

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки

Відповідь        Коло = 2, трикутник = 3, квадрат = 8.

Після правильного виконання завдання вона дасть підказку до наступного завдання та віддасть другу сходинку успіху, яку  вписує в маршрутний лист,  і ставить підпис .

Використовуючи підказку приступайте до третього завдання.

Що за чудова річ?

 1) Історія винаходу цієї речі нараховує тисячу років. Навряд чи хто візьме на себе сміливість назвати ім’я винахідника.

 2) Один із різновидів називається клепсидрою.

 3) Майже у кожного з вас є ця чудова річ.

 4) У математиці без неї важко обійтися , особливо розв’язуючи задачі на рух.

 5) До цієї речі можна дібрати означення : сонячний, водяний , механічний, електронний, протиударний.

 6) Цій речі присвячено загадку : Маю диво на стіні: каже «Так» не каже «Ні».

(Годинник)

Третя сходинка успіху

Завдання 3          Розв’язати кросворд

  1. Одиниця виміру площі.
  2.  Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
  3.  Інколи при діленні залишається…
  4.  Має три кути і три сторони.
  5.  Прямокутний паралелепіпед, у якого усі ребра рівні.
  6.  Його утворюють промені.
  7.  Воно є в людини і в прямокутного паралелепіпеда.
  8.  Ділить кут навпіл.
  9.  Буквений вираз, що передає відношення між величинами
  10.  Його сусіди: від’ємник та різниця.
  11.  Ми отримаємо її, якщо додамо два числа.
  12.  Одиниця виміру кутів.

Кросворди-з-математики

(Відповідь

1 ар,2квадрат, 3остача,4трикутник,5куб, 6кут, 7ребро, 8бісектриса, 9 формула, 10зменшуване, 11сума, 12міра)

 

Наступне завдання ви отримаєте у вчителя математики.

 

Четверта сходинка успіху

 Завдання 4

Яка правильна відповідь: 2 чи 3?

2+2:2=

За результатом відповіді наступне завдання на вчительському столі цього класу

 

Пята сходинка успіху

Завдання 5

Розгадайте ребуси, в з них підказка до шостої сходинки
( математичний термін)

Без имени-1

(Відповідь

Радіус0

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/4646.jpg

(Відповідь

Куля)

 

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/645546.jpg

(Відповідь

Теорема)

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/665465.jpg

(Відповідь

Число)

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/111.jpgРезультат пошуку зображень за запитом "fyuksqcmrbq ghfgjh"                                                                        

                                                                                 Результат пошуку зображень за запитом "fyuksqcmrbq ghfgjh"Пов’язане зображення

(Відповідь

Вчитель англійської)

 

 

Шоста сходинка успіху

 Завдання 6

 

Завдання: визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина.

Це завдання пропонується першокласникам в китайській початковій школі. Відповісти потрібно за 20 секунд.

Тестова задача, яку задають в початковій школі Гонконгу

Відповідь

Правильна відповідь: 87. Спробуйте повернути картинку на 180 градусів.

Коли доба коротша?

Коли доба коротша: взимку чи влітку?

Коли доба коротша?

Відповідь

Однакові.

Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу

Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу:

  • — Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потягу – сказав Іван.
  • — А, я – у 5 від голови – відповів Ігор. Скільки вагонів в потязі?

Потяг

Відповідь

9.

 

Що зникає, як тільки назвати його?

Що зникає, як тільки назвати його?

Відповідь

Тишина.

Сьома сходинка успіху

Наступне завдання «Детективи»

 Щоб одержати завдання на сьому сходинку вам доведеться відгадати номер телефону людини, яка віддасть його після вашого дзвінка. Допоможе вам у цьому ваша класна кімната, знання та кмітливість

1.Цифра, яку римськими числами не напишеш.

2.Друга і десята цифри - це місяць, коли починається навчальний рік.

3. Число,яке є і сумою і добутком трьох послідовних чисел.

4.Найменше парне число.

5. Число,яке вважається щасливим.

6.Шоста і восьма цифри номера телефону це число, яке відсутнє в нумерації будинків багатьох китайських міст.

7.Кількість вершин куба.

8.Кількість пальців на руці.

 Завдання 7«Знайдіть числа»

. :Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа з тексту і знайти їх суму.

          «НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»

   ( 7+100+1+100+3+3+100+100+100+100+100=714)

  Маршрутний лист заповнений:

Команда ________________ Капітан _________________

Назва станції

 

Зміст сходинок

Підпис  відповідного вчителя

1

Перша сходинка успіху

 

Постав перед собою реальну мету

 

2

Друга сходинка успіху

 

Склади власну схему досягнення успіху

 

3

Третя сходинка успіху

 

Розвивай силу волі

 

4

Четверта сходинка успіху

 

Не зупиняйся на досягнутому

 

5

Пята сходинка успіху

 

Учися працьовитості та наполегливості

 

6

Шоста сходинка успіху

 

Думай про позитивне

 

7

Сьома сходинка успіху

 

Умій захоплюватися справою

 

 

 

 

 

 

Виграє та команда , яка першою принесе заповнений лист.

На згадку про участь у квесті всі учасники гри отримають пам’ятку «Як досягти успіху в житті»

 

C:\Users\ASUS\Downloads\qrcode (2).png

 

 

C:\Users\ASUS\Downloads\qrcode (2).png

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Виховна робота
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку