Математичний КВК "Числа правлять світом"

Про матеріал
"Числа правлять світом" математичний КВК можна використовувати для учнів 5-7класів під час проведення предметного тижня.
Перегляд файлу

  D:\рамки\Рамки\перо.bmp

 

                     І.   ЛОГІЧНА    РОЗМИНКА

1.На трьох скриньках написи:

                                                                                                                                        

 

 

         БІЛА                              ЗЕЛЕНА                         ЗЕЛЕНА ЧИ БІЛА

Де розміщена яка кулька, якщо написи хибні?

2.На столі в ряд стоять 6 склянок. 3 порожні і 3 повні. Перелити воду так: повна, порожня, повна… і так далі. Дозволяється переливати воду 1 раз.

                                 

 

 

                          

3.Що має більший об’єм 1т пуху чи 1т заліза? (1т пуху)

4.Як число 1888 поділити на дві частини так, щоб у кожній частині вийшло по1000?      ( 1888 )

5.Два батьки і два сини впіймали трьох зайців. Як це сталося, якщо кожному дісталося по одному зайцеві? (Дід, син, онук).

6.Як число 999 зменшити на 333, не виконуючи ніяких записів?    (Перевернути на 180градусів).

7.Півень на одній нозі важить 4кг. Скільки він важитиме, якщо стане на дві? (4кг)

8.Кут в 3 градуси розглядають в лупу, що збільшує у 6 разів. Якої величини буде кут? (3 градуси)

 

 

 

                         ІІ.   ЗАКІНЧИ ПРИКАЗКУ

(Кожна команда виконує письмово на швидкість)

 

 

1.Сім раз відмір-(один відріж)

2.Один в полі…(не воїн)

3.За двома зайцями побіжиш- (жодного не спіймаєш)

4.Не май 100 рублів, а …(май 100 друзів)

5.Семеро одного….(не ждуть)

6.За одного побитого…(двох небитих дають)

7.Один з сошкою, а….(семеро з ложкою)

8.Сім верст до небес і ….(все лісом)

9.Одна голова добре, а ….(дві краще)

10.Сім п’ятниць на…(тиждень)

11.Один за всіх і…(всі за одного)

12.Один дурень може дати стільки запитань, що…. (сто мудреців не зможуть відповісти)

   

                   

                        ІІІ.  МАЛЮВАЛКИ 

(За допомогою одних тільки цифр намалювати тварину)

 

 

 

 

                       ІV.   ЗНАННЯ ТЕРМІНІВ

 

(На дану букву написати найбільше математичних термінів. Наприклад: А: аксіома, апофема… Кожна команда виконує письмово на швидкість)

 

 

Д-

К-

М-

П-

В-

Г-

О-

Р-

С-

Т-

 

                 V.   ПОКАЗУХА

(Один учасник команди жестами показує слово своїй команді, а вона має відгадати)

 

 

Для І команди:                                        Для ІІ команди:

 

ЦИРКУЛЬ                                    ТРАНСПОРТИР

ДЕЦИМЕТР                                  ЛІНІЙКА

ГРАМ                                              КІЛОГРАМ

КОРІНЬ                                          ІКС

КВАДРАТ                                      КУЛЯ

НУЛЬ                                              ГОДИННИК

КАЛЬКУЛЯТОР                          ЛІЧИЛЬНІ ПАЛИЧКИ

КОЛО                                             ОВАЛ

ЗОШИТ                                          ПІДРУЧНИК

КОМП’ЮТЕР                                РАХІВНИЦЯ

 

 

VІ.   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: МАТЕМАТИЧНІ ПЕРЕСПІВИ

По черзі кожна команда співає пісню, де зустрічаються цифри. Наприклад:

1-(«Одна калина», «Один на свете», «Один раз в год сады цветут»… і т.д.)

2- («Две дороги, два пути», «Две остановки», «На недельку до второго»… і т.д.)

3-(«Три белах коня», «Три зимы», «Маруся раз, два, три калина» і т.д.)

4- («Четыре черненьких чумазеньких чертенка чертили черными чернилами чертеж», «За четыре моря»… і т.д.)

5 – («Пять минут» … і т.д.)

VІІ.     ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ.

 

 

 

          

                                                                                   

docx
Додав(-ла)
Музика Марія
Додано
22 листопада 2022
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку