Математичний КВК у 4 класі
«Все згадаємо, що знаємо»
Мета.
Навчальна:
розвивальна:
виховна:
Тип уроку. Інтелектуальна гра.
Обладнання : демонстраційний матеріал: плакат, портрети математиків; роздатковий матеріал: конверти із завданнями, картки, геометричні фігури. Девіз: «Математику вже задля того вчити слід, що вона розум до ладу приводить» ( М. Ломоносов ).
1 конкурс «Представлення команд»
1 команда «Розумники »
Девіз: Математика така – точна наука.
Ми увагою володіємо – суперників зустріти зуміємо.
Ви ж не думайте про нас, що ми будемо програвати у вас.
2 команда «Рахівники »
Девіз: Математика – складна наука.
Ми поділимо, ми помножимо.
Усі сили наші зберемо.
Чесну гру заведемо і переможемо.
2 конкурс «Розминка»
Запитання
1. Як називаються числа при відніманні?
2. Як називаються числа при діленні?
3. Як знайти невідомий дільник?
4. Як знайти невідоме зменшуване?
5. Як знайти швидкість?
6. Як знайти відстань?
7. Як знайти периметр прямокутника?
8. Як обчислити площу квадрата?
9. Зграя вовків бігла на полювання. Один попереду двох, один позаду двох, а один між двома. Скільки було вовків?
10. У кімнаті є я і ти та ми з тобою. Скільки всього чоловік у кімнаті?
11. Яка найменша одиниця вимірювання площі?
12. Один центнер = ?(кг)
13. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?
14. З якого посуду не їдять?
15. Скільки розрядів у класі?
16. а : 0 = ?
17. Скільки кінців у двох з половиною палиць?
18. У 2 носорогів –2 роги. Скільки рогів у 20 носорогів?
3 конкурс «Математичні терміни»
- Зараз перевіримо, які ви знаєте математичні терміни.
1 Команда
Т |
|
|
|
|
|
|
|
К |
В |
|
|
|
|
|
|
К |
|
Д |
|
|
|
|
|
К |
||
Д |
|
|
|
|
Ь |
|||
Ц |
|
|
|
А |
||||
К |
|
|
О |
|||||
Д |
|
А |
||||||
2 Команда
Ч |
|
|
|
|
|
|
|
К |
Д |
|
|
|
|
|
|
Ь |
|
К |
|
|
|
|
|
Т |
||
Ч |
|
|
|
|
И |
|||
Ч |
|
|
|
О |
||||
Д |
|
|
Б |
|||||
К |
|
Т |
||||||
4 конкурс уболівальників
5 конкурс «Бліц – конкурс»
Протягом однієї хвилини вчитель зачитує приклади, а члени команди почергово дають відповіді. Журі підраховує кількість правильних відповідей. Перемагає та команда яка дала більше правильних відповідей за 1 хв.
240 : 6 = 420 : 7 =
120 * 3 = 230 * 2 =
1/2 від 1 м = 1/2 від 1 т =
8 * 90 = 9 * 70 =
899 + 1 = 600 - 10 =
60 хв. – це … 24 год. - це …
4000 : 100 = 1000 : 10 =
1000 - 960 = 2000 - 900 =
276 + 14 = 631 + 19 =
0 * 1105 = 652 : 1 =
60 : 5 = 60 : 15 =
3 збільш у 9 32 зменш у 4
До 40 + 5000 = До 3 + 3000 =
Різниця 100 і 15 Сума 90 і 16
28 : 28 = 345 * 0 =
6 конкурс капітанів
- На роздум дається півхвилини. Кожна правильно розв’язана задача приносить команді 2 бали.
Задачі
1. Що важче 1 кг пуху чи 1 кг цукру?
2. Гуска на одній нозі важить 5 кг. Скільки важитиме вона, якщо стоятиме на двох?
3. Один кінь пробіг 13 км. Скільки км пробіжить троє коней, якщо їх запрягти разом?
4. У вівчаря було 10 овець. Всі, крім дев’яти з’їв вовк. Скільки овець з’їв вовк?
5. У школу йшло 3 учениці, а назустріч ще 5. Скільки учениць йшло у школу?
6. Горіли 10 свічок. Дві з них погасли. Скільки свічок залишилося?
7 конкурс «Склади число»
8 конкурс «Весела лічба»
9 конкурс «Художники»
10 конкурс «Шифрувальники»
На даних схемах зашифровано по 2 слова, а третє не зашифровано. Треба записати число, яке відповідає третьому слову. Яка команда зробить це швидше, та отримає 3 бали.
Д І Т И – 4 6 7 2 В У Х О – 8 6 7 1
В І К – 5 6 3 Ж У К – 3 5 6
К В І Т И - ? К О Ж У Х - ?
Підсумок
Нагородження переможців
Використана література
1. Навчальна програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи -
К.: Початкова школа, 2006.
Інтернет – ресурси
1