Мета: розвивати навики командної гри, кмітливість, увагу, виховувати активність і цілеспрямованість, сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів.
Організація гри: У грі беруть участь дві команди. Гра складається з 5 турів. За кожне правильну відповідь до запитань, вправ і задач команда отримує 1 бал. Перемагає та команда, яка набрала найбільшу кількість балів за підсумками всіх турів.
1 тур. «Теоретичний»
1 |
|
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Е |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
А |
|
|
|
|
|
Розгадати кросворд
2 тур. «Історичний»
Чи знаєте ви історію математики?
А) Гаусс; Б) Вієт; В) Колумб; Г) Піфагор.
2. Хто із письменників був автором книги «Математика»?
А) Лев Толстой; Б) Тарас Шевченко; В) Іван Франко; Г) Олександр Пушкін.
А) Піфагор; Б) Ньютон; В) Ейлер; Г) Декарт.
А) Піфагор; Б) Вієт; В) Гаусс; Г) Евклід.
А) Піфагор; Б) Вієт; В) Галуа; Г) Декарт.
А) Англія; Б) Росія; В) Греція; Г) Франція;
А) Декарт; Б) Вієт; В) Піфагор; Г) Ератосфен;
3 тур. «Сім раз подумай, раз скажи»
Задачі цього туру вимагають не стільки знань, скільки належної уваги
(Через 48 годин буде ніч)
(Дріб не зміниться)
(У кожному)
( 60 десятків)
(4 кг)
(на 19-ий)
(21 частину)
4 тур. «Ігровий»
Гра «Віриш – не віриш»
(якщо команда вважає твердження вірним, то піднімає зелену картку, якщо –ні, то - червону)
5 тур. «Практичний»
Обчисліть значення виразів та назвіть прізвище відомого математика, який загинув на дуелі в 21 рік (Галуа)
3. Обчислити /3/
4. Обчислити /5/
5. Обчислити /1/
Таблиця для розкодування результатів
А |
Н |
Г |
І |
У |
С |
Л |
1 |
4 |
2 |
6 |
5 |
7 |
3 |
Підведення підсумків гри. Визначення переможців