Математичний турнір,8 клас

Про матеріал
Розвивати навики командної гри, кмітливість, увагу, виховувати активність і цілеспрямованість, сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Мета:  розвивати навики командної гри, кмітливість, увагу, виховувати активність і цілеспрямованість, сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів.

 

Організація гри: У грі беруть участь дві команди. Гра складається з 5 турів. За кожне правильну відповідь до запитань, вправ і задач команда отримує 1 бал. Перемагає та команда, яка набрала найбільшу кількість балів за підсумками всіх турів.

 

1 тур. «Теоретичний»

1

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

А

 

 

 

 

 

Розгадати кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Твердження, що потребує доведення. (Теорема)
  2. Графік функції у = х². (Парабола)
  3. Незалежна змінна.(Аргумент)
  4. Добуток однакових множників.(Степінь)
  5. 2,7 чи (Дріб)
  6. (a-b)² = a² - 2ab +b²  ? (Формула)
  7. Результат дії додавання.  (Сума )                           

 

 

2 тур. «Історичний»

Чи знаєте ви історію математики?

 

  1. Хто із вчених не був математиком?

А) Гаусс;  Б) Вієт;  В) Колумб;  Г) Піфагор.

 

2. Хто із письменників був автором книги «Математика»?

А) Лев Толстой;  Б) Тарас Шевченко;   В) Іван Франко;  Г) Олександр Пушкін.

 

  1. Хто першим запропонував нумерацію крісел в театрі  по рядам і місцям?

А) Піфагор;  Б) Ньютон;   В) Ейлер;  Г) Декарт.

 

  1. Кого із великих математиків називають «король математики»?

А) Піфагор;  Б) Вієт;  В) Гаусс;  Г) Евклід.

 

  1.  Кого із великих математиків називають «батько математики»?

А) Піфагор;  Б) Вієт;  В) Галуа;  Г) Декарт.

 

  1. В якій країні надрукована перша математична книга?

А) Англія;     Б) Росія;    В) Греція;    Г) Франція;

 

  1. Хто із математиків склав таблицю простих чисел?

А) Декарт;   Б) Вієт;   В) Піфагор;    Г) Ератосфен;

 

3 тур.  «Сім раз подумай, раз скажи»

Задачі цього туру вимагають не стільки знань, скільки належної уваги

  1. О 1-й годині ночі йде дощ, чи можна очікувати, що через 48 годин світитиме сонце?

(Через 48 годин буде ніч)

  1. Чисельник і знаменник дробу помножили на 5. У скільки разів збільшився дріб?

(Дріб не зміниться)

  1. Звичайно місяць закінчується 30 або 31 числом. У якому місяці є 28 число?

(У кожному)

  1. Скільки буде десятків, якщо 3 десятки помножити на 4 десятки?

( 60 десятків)

  1. Цеглина важить 2 кг і ще пів цеглини. Скільки важить цеглина?

(4 кг)

  1. На озері росли лілії. Кожного дня їх кількість подвоювалася і на 20-й день заросло все озеро. На який день заросла половина озера?

(на 19-ий)

  1. Газету розірвали на три частини, потім одну з них ще на три частини, і так зробили 10 разів. Скільки отримали  частин газети?

(21  частину)

 

 

 

 

 

4 тур. «Ігровий»

Гра «Віриш – не віриш»

(якщо команда вважає твердження вірним, то піднімає зелену картку, якщо –ні, то - червону)

  1. З дроту довжиною 20 см можна  зробити  трикутник зі сторонами 4см, 6 см, і 10 см. / Ні. Оскільки  не виконується нерівність три кутника/
  2. Наполеон Бонапарт писав математичні праці. /Так. Один геометричний твір мав назву «Задача Наполеона»./
  3. Брати Грімм (автори казки»Бременські музиканти») написали казку  «Дивні пригоди трикутника.»  /Ні/
  4. Число 13 у Стародавньому Вавилоні вважалося священним? /Ні. Священним було число 12/
  5. У Стародавній Русі дроби називалися ломаними числами. / Так /
  6. У трикутнику кожен кут завжди менший  за суму двох інших. / Ні /
  7. - ірраціональне число. / Ні /
  8.  Число 2009 ділиться на 3. / Ні /

 

5 тур. «Практичний»

Обчисліть значення виразів та назвіть прізвище відомого математика, який загинув на дуелі в 21 рік (Галуа)

  1. Обчислити     /2/
  2. Обчислити   ( 2,6 – (0,008 +0,992)):(5·0,6 -1,4)  /1/

 

 

3. Обчислити     /3/

 

4. Обчислити     /5/

 

5. Обчислити   /1/

Таблиця для розкодування результатів

А

Н

Г

І

У

С

Л

1

4

2

6

5

7

3

 

Підведення підсумків гри. Визначення переможців

 

 

 

docx
Додано
29 вересня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку