Математика 4 клас С.О.Скворцова О.В.Онопрієнко
|
||
Тема:Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел Обладнання:проектор, картки для індивідуальної роботи, картки з цікавими задачами (робота в групі), малюнок сніговита Олофа. |
||
Повторення складу багатоцифрових чисел.
Індивідуальні картки для учнів. |
Привітання Учитель пропонує дітям дізнатися про чарівну гостю, але для цього необхідно розшифрувати слово, записавши числа від найменшого до найбільшого. Нагадати Ельзі числа, які вивчають учні 4 класу. Повторити розрядний склад чисел. Допомогти принцесі краще вивчити нашу тему, щоб навчати дітей у королівстві.
|
|
Інтерактивний тренажер «Метро» Перетворення величин. |
Учитель розповідає, що Ельза подорожувала у метро і допомагала підніматися пасажирам на екскаваторі виконуючи цікаві завдання, а чи зможуть учні допомогти пасажирам? https://naurok.com.ua/library/interaktivnij-trenazer-metro-46931.html |
|
|
Учитель пропонує учням розглянути вираз на екрані та пояснити які прийоми обчислення використано. Приводить дітей до думки, що швидше і раціональніше виконувати обчислення письмово.
|
|
Робота по варіантах з колективною перевіркою.
|
Учитель пропонує учням виконати завдання від Ельзи по варіантах та перевірити себе за слайдом. Учні, які швидко виконали обчислення отримують додаткове завдання.(Додаток №1) |
|
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-fizkulthvilinka-snizhinki-pushinki-46585.html Учитель пропонує дітям повторити рухи за сніжинками та відпочити від роботи. Вчитель пропонує здобувачам знань виконати завдання №2,№3 на с.102 усно і спробувати сформувати послідовність виконання додавання та віднімання письмово. |
|
|
Вчитель показує, як зрозуміла Ельза і чи запитує чи погоджуються учні з нею. Учні приходять до висновку, що пам’ятка доречна. Опираючись на пам’ятку учні виконують №4 на с.103(робота в парах). (двоє учнів працюють біля дошки). Перевіряють колективно. Обговорюють помилки. |
|
|
Учні діляться на групи. Вчитель розповідає, що принцеса дізналася багато цікавих фактів про Україну і склала цікаві задачки, а учням необхідно їх розв’язати та показати як вони вміють працювати у групі. Класом обговорюють задачі, що цікавого дізнались. |
|
|
Учитель запитує учнів:
Пропонує діткам домалювати сніговиту посмішку/сльозинкуякщо урок сподобався/було сумно. |
|
Корисні посилання:
1.Інтерактивний тренажер «Метро» https://naurok.com.ua/library/interaktivnij-trenazer-metro-46931.html
2.Фізхвилинка «Сніжинки-пушинки»https://naurok.com.ua/prezentaciya-fizkulthvilinka-snizhinki-pushinki-46585.html
3.Презентація до урокуhttps://naurok.com.ua/matematika-4-klas-s-o-skvorcova-o-v-onoprienko-tema-pismove-dodavannya-i-vidnimannya-bagatocifrovih-chisel-137772.html
4. Додаток №1 https://knygy.com.ua/index.php?productID=2005000007484#gallery-1
Додаток 1(Картки для індивідуальної роботи)
Додаток №2 (Цікаві задачі) Робота в групах
Група №1
Розв’яжи задачу письмово
Річка Дніпро Річка Дністер
Довжина річки Дніпро 2285км, а річки Дністер – 1410км. На скільки кілометрів Дніпро довший, ніж Дністер?
Група №2
Розв’яжи задачу письмово
Говерла Роман-Кош
Найвища точка Карпатських гір Говерла сягає 2061м, а найвища точка Кримських гір Роман-Кош – 1545м. На скільки метрів Говерла вища ніж Роман-Кош?
Група №3
Розв’яжи задачу письмово
Пологи Оріхів
У Пологах проживає 18886 осіб, а в Оріхові – 14479 особи. На скільки менше проживає осіб в Оріхові ніж у Пологах?
Додаток 3
Пологівська спеціалізована різнопрофільна школа І-ІІІ ступенів №2
Запорізької області
Відкритий урок у 4 класі з математики на тему:
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Вчитель початкових класів
Коноваленко Вікторія Федорівна
2019р
М.Пологи