Одиниці вимірювання часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події. Населення Землі. Розселення людей на Землі.

Про матеріал
План-конспект уроку з математики з Біблійною інтеграцією. Урок розроблений на основі Біблійної історії про Створення світу та Перших людей на Землі.
Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку

з математики та природознавства

проведеного у 4 - Д класі

Богутою Наталією Олександрівною

Тема: Одиниці вимірювання часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події. Населення Землі. Розселення людей на Землі.

Мета: ознайомити учнів з чисельністю населення світу й України; сприяти засвоєнню одиниць вимірювання часу; систематизувати уявлення учнів про оди­ниці вимірювання часу та відношення між ними; на­вчити перетворювати дані одиниці вимірювання в інші; вдосконалювати обчислювальні навички.  розвивати пізнавальний інтерес; домогтися усвідомлення причин різного заселення  людьми земної кулі; практикуватись у розв’язуванні задач на обчислення тривалості події; виховувати повагу до представників усіх рас, любов до життя.

Обладнання: завдання для самостійної роботи по таблицях множення і ділення, заготовки до інтелект-карти, завдання для перегонів.

Біблійна істина: «…наповнюйте землю, оволодійте нею, і пануйте над морськими рибами, і над птаством небесним, і над кожним плазуючим живим на землі» (Буття 1:28)

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок
  • На скільки 25 хв. менше від 1/2 години?
  • У скільки разів 8 г менше від 4 кг?
  • Зменшити 5/6 хвилини на 5 секунд і результат збільшити у 10 разів.
  • На скільки місяців 2/3 року менше, ніж 3/4 року?
  1.  «Відгадай»

420: 7 =

(я)

300 - 300 : 2 =

(н)

90-1000 =

(н)

48000 :8:3 =

(е)

6000:20 =

(н)

8000: 10 =

(л)

300• 7 + 3 =

(е)

200 : 5 =

(с)

300• 5 =

(а)

 

 

2) Бесіда

- Розшифруйте слово.

- Що означає слово «населення»?

- Який синонім до цього слова можна дібрати?

- Мешканців яких країн ви можете назвати?

На сьогодні на планеті Земля проживає дуже багато людей. Але, чи завжди їх було стільки? Чи пам’ятаєте ви імена перших людей, які населяли землю?

3) Самостійна робота по таблицях множення і ділення.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Ми сьогодні з вами будемо подорожувати уявно у часі, дізнаємось проодиниці вимірювання часу,особливості  перетворення одних одиниць часу в інші та потренуємось розвязувати задачі на обчислення тривалості події.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Самостійне опрацювання № 350
  2. Складання інтелект карти «Одиниці часу»
  3. Хвилинка-цікавинка (в парах)
  • Перевір, чи можна за 10 с назвати 10 двоцифрових чисел;
  • Перевір, чи можна за 10 с пройти 10 м.
  •  Перевір за табелем-календарем, чи є місяці, які мають 30 днів, «сусідами» травня або жовтня.
  • Назви всі місяці, що мають 31 добу.
  1. Самостійна робота  (№ 354)
  2. Розв’язування задачі

А зараз ми з вами розв’яжемо задачі про тих Біблійних героїв, які жили на планеті з самого початку:

  • За 1 годину Адам проходив 4 км. За скільки хвилин він проходив 1 км?

(60:4=15 хв)

  • Єва робила 30 кроків  за 6 секунд. Скільки кроків вона робила за 1 секунду? (30:6=5 (кр.))
  1. Розв’язування рівнянь 358
  2. Фізкультхвилинка
  3. Робота над задачею:

Адам і Єва, проживаючи у раю, за 3 тижні зїдали 180 фруктів. Скільки фруктів зїдали кожен з них на 1 тиждень?

  1. 180: 3=60 (фр.) – двоє за 1 тиждень;
  2. 60:2=30 (фр.)

V. Підсумок уроку

1) Перегони (на час виконати перетворення)

3год7хв =  …хв

148хв= …год …хв

300р.= ….століття

2год=…секунд

60 хв=…год

60 с=…хв.

4год34хв=…..хв

4хв 65с=….с

7діб = ….год

72 год = …..доби

2) Підведення підсумків за допомогою таблиці (Знаю, хочу дізнатися, дізнався)

3)Домашнє завдання

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку