Математика (Г. Лишенко)

Про матеріал
Планування Математика (Г. Лишенко) 3 клас. НУШ. За програмою Савченко з компетентностями
Перегляд файлу

 

 

Математика

(Г. Лишенко)

№ п/п

Тема

Компетентності

 

Дата

Примітки

1.

Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на  основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

2.

Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

 

3

Додавання та віднімання чисел частинами. Складання і розв’язування задач вивчених видів.

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

4.

Обчислення виразів на 2 дії. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися

 

 

5.

Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

6.

Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Коло. Круг. Задачі на знаходження невідомого компоненту та на різницеве порівняння.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

 

 

7.

Зміна суми внаслідок зміни доданків. Додавання способом округлення. Задачі, обернені до задач на знаходження периметра прямокутника.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

8.

Зміна різниці внаслідок зміни компонентів. Віднімання способом округлення. Складання задач за схемами.

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

9.

Обернені задачі. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач двома способами.

 

 

10.

Рівняння. Розв’язування рівнянь. Побудова квадрата. Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

11.

Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій.

 

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

12.

Перевірка додавання відніманням. Складання рівнянь за текстом. Складання задач за моделями.

 

 

13.

Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

14.

Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

15.

Вирази зі змінною. Порівняння виразів. Задачі на  знаходження третього доданку.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

16.

Діагностична робота №1.

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

17.

Аналіз діагностичної роботи. Задачі на знаходження третього доданку. Вирази зі змінною.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

 

18.

Таблиця множення чисел 2 і 3. Задачі, що розкривають зміст дії множення.

 

 

19.

Переставний закон множення. Зв’язок між множенням і діленням. Добір чисел у нерівностях.

 

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

20.

Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння.

 

 

21.

Таблиці множення числа 4 і ділення на 4. Складання рівнянь за текстом.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

22.

Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

23.

Міри часу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

 

24.

Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

25.

Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

26.

Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною.

 

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

27.

Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів.

 

 

28.

Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

29.

Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

30.

Задачі на знаходження четвертого пропорційного  з величинами: норма витрати, кількість, загальна витрата.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

31.

Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

32.

Розв’язування задач двома способами. Нерівності.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

 

33.

Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами.

 

 

34.

Обчислення виразів на 2–3 дії. Розв’язування задач різними способами.

 

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

 

35.

Діагностична робота № 2.

 

 

 

36.

Аналіз діагностичної роботи. Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на  знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур.

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

37.

Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання  рівнянь за текстами.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

 

38.

Задачі на четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

39.

Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота.    Задачі з буквеними даними.

 

 

40.

Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота.    Задачі з буквеними даними.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

41.

Таблиці множення числа 9 і ділення на 9.Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата.

 

 

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

42.

Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів.

 

 

43.

Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками.

 

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

44.

Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

45.

Складання задач за короткими записами. Задачі на  різницеве порівняння двох остач. Складання схем за рівняннями.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

46.

Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів.

 

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

47.

Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь.

 

 

48.

Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач зі збільшенням (зменшенням) чисел.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

 

49.

Повторення табличного множення та ділення. Складання і розв’язування задач вивчених видів.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

50.

Діагностична робота №3.

 

 

51.

Аналіз діагностичної роботи. Складання і розв’язування задач вивчених видів.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

52.

Утворення чисел прилічуванням та відлічуванням одиниці та за їхнім десятковим складом. Складання рівнянь за схемами.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

 

53.

Утворення числа 200. Задачі, обернені до задач на суму двох добутків.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

54.

Утворення трицифрових чисел за їхнім десятковим складом. Задачі на спільну роботу.

 

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

55.

Читання та запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Задачі на спільну роботу.

 

 

56.

Запис трицифрових чисел, порівняння. Складання і розв’язування задач з кратним  або різницевим порівнянням чисел.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

57.

Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

58.

Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

59.

Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах.

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

60.

Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

61.

Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач складанням виразів.

 

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

62.

Міри маси. Грам. Тонна. Розв’язування задач з мірами маси. Порівняння іменованих чисел.

 

 

63.

Розв’язування задач та рівнянь. Обчислення виразів зі змінною. Порівняння складених іменованих чисел.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

 

64.

Діагностична робота № 4.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

65.

Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування задач та рівнянь.

 

 

66.

Додавання і віднімання круглих сотень, десятків з переходом через розряд.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

67.

Розв’язування задач на четверте пропорційне. Види кутів.

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

68.

Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

69.

Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь.

 

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

70.

Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними.

 

 

71.

Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

72.

Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

73.

Додавання та віднімання виду 240 + 60; 500 – 70. Дії зі складеними іменованими числами.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

74.

Розв’язування ускладнених задач на суму двох добутків. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника.

Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися

 

 

75.

Діагностична робота № 5.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

76.

Аналіз діагностичної роботи. Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

77.

Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння. Аналіз діагностичної  роботи.

 

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

78.

Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них.

 

 

79.

Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

80.

Повторюю усне додавання та віднімання в межах 1000.Розвязую задачі на четверте пропорційне (другого виду)

 

 

81.

Досліджую письмове додавання двоцифрових чисел. Порівнюю задачі на збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

82.

Вчуся пояснювати письмове додавання двоцифрових чисел. Складаю і розв’язую задачі на різницеве порівняння.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

83.

Письмово додаю трицифрові числа .Складаю та розв’язую рівняння.

 

Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини

 

 

 

84.

Вчуся письмово віднімати  двоцифрові числа. Розв’язую задачі на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць.

 

 

85.

Діагностична робота № 6.

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

86.

Аналіз діагностичної роботи. Підбираю значення змінної в нерівностях. Складаю  задачі за коротким записом.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

87.

Вправляюся в письмовому відніманні з коротким поясненням двоцифрових чисел. Розв’язую задачі з буквеними даними.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

88.

Досліджую письмове віднімання трицифрових чисел та види трикутників Порівнюю задачі на віднімання.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

 

89.

Досліджую додавання трицифрових чисел, у яких сума одиниць або десятків дорівнює 10; ускладнені задачі на четверте пропорційне .

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

90.

Віднімаю письмово трицифрові числа, які мають у зменшеному 0 десятків або 0 одиниць. Знаходжу значення виразів з іменованими числами

Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися

 

 

91.

Досліджую письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складаю задачі за виразом.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

92.

Розв’язую задачі на 4 дії. Досліджую письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

93.

Досліджую додавання трицифрових чисел з поступовим переходом через два розряди. Розв’язую складені задачі з невідомим компонентом дій.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

94.

Вчуся віднімати трицифрові числа з поступовим переходом через 2 розряди. За даною умовою креслю лінійну діаграму.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

95.

Письмово додаю три доданки. Використовую при розв’язуванні задач письмове додавання трьох трицифрових чисел.

 

 

96.

Обчислюю письмово вирази на кілька дій. Розв’язую задачі на різницеве порівняння сум  (добутків).Складаю рівняння нового виду за схемами.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

97.

Використовую спосіб округлення при  усному додаванні трицифрових чисел. Розв’язую рівняння на дві дії. Ознайомлююсь з темою і метою проєкту «Мандрівка в історію чисел і цифр»

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

98.

Застосовую спосіб округлення при усному відніманні трицифрових чисел. Використовую набуті знання при розв’язуванні задач з буквеними даними.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

99.

Виконую дії зі складеними іменованими числами. Розв’язую обернені  задачі до задач знаходження периметру трикутника.

 

 

100.

Порівнюю задачі з буквеними даними та задачі на суму 2 добутків. Вчуся знаходити корінь рівняння.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

101.

Діагностична робота № 7.

 

 

 

102.

Аналіз діагностичної роботи. Вправляюся в письмовому додаванні і відніманні трицифрових чисел. Закріплюю вміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

103.

Вправляюся в письмовому додаванні і відніманні трицифрових чисел. Закріплюю вміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

104.

Повторюю множення з 1 та 0. Використовую набуті знання для розв’язування нерівностей.

 

 

105.

Виконую ділення 0 на число , ділення на 1 та ділення рівних чисел. Вчуся розв’язувати задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

106.

Виконую множення з числами 10  та 100.Вправляюся використовувати дані діаграм для складання задач.

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

107.

Ознайомлююсь з множенням і діленням розрядних чисел на одноцифрові. Використовую набуті знання для обчислення периметру прямокутника.

 

 

108.

Сполучний закон множення. Застосовую його в обчисленні виразів  та розв’язуванні задач двома способами

 

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

109.

Закріплення сполучного закону множення в обчисленнях.  Презентація проєкту  «Мандрівка в історію чисел і цифр»

 

 

110.

Вчуся множити і ділити круглі числа на одноцифрові. Закріплюю розв’язування задач на різницеве порівняння двох часток.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

111.

Досліджую ділення числа на добуток. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

 

112.

Розширюю знання про способи ділення на розрядні двоцифрові числа. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

113.

Досліджую способи множення суми на число та використовую при розв’язуванні задач.

 

 

114.

Ознайомлююсь з множенням двоцифрового числа на одноцифрове та задачами на спільну роботу.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

115.

Розподільний закон множення відносно додавання. Використовую розподільний закон в обчисленнях виразів та задач.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

116.

Розв’язую задачі на різницю двох добутків. Обчислюю вирази зі змінною.

 

 

 

117.

Вчуся множити одноцифрове число на двоцифрове. Закріплюю вміння розв’язувати задачі на поступове зведення до одиниці.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

118.

Розподільний закон множення стосовно віднімання. Розв’язую задачі на різницеве порівняння двох добутків

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

119.

Закріплюю вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння двох добутків

 

 

120.

Розв’язую задачі  на спільну роботу. Закріплюю навички та вміння виконувати дії додавання і віднімання з іменованими числами.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

121.

Обчислюю вирази на дії різного ступеня. Розв’язую задачі на суму двох добутків.

 

 

122.

Досліджую множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Виконую ділення складених іменованих чисел на одноцифрове.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

 

123.

Вправляюся в обчисленні виразів на дії різного ступеня. Розв’язую задачі на спільну роботу.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

124.

Діагностична робота № 8.

 

 

125.

Ознайомлююсь з діленням суми на число. Розв’язую задачі на різницеве порівняння двох часток.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

126.

Вчуся виконувати ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Закріплю вміння та навички розв’язувати задачі вивчених видів.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

127.

Досліджую ділення двоцифрового числа одноцифрове, якщо кількість десятків не ділиться на дільник.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

128.

Складаю обернені задачі до задач на знаходження суми двох добутків.

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

129.

Використовую набуті знання при знаходженні значень виразів зі змінною, порівнянні виразів.

 

 

130.

Перевіряю дію ділення множенням. Розв’язую задачі на кратне порівняння двох часток.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

131.

Вчуся перевіряти  дію множення діленням Розв’язую обернені задачі до суми двох добутків.

 

 

132.

Ознайомлююсь з діленням круглих трицифрових чисел на одноцифрове. Вчуся складати та розв’язувати рівняння.

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

133.

Досліджую ділення двоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язую ускладнені задачі на суму двох добутків.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

134.

За короткими записами складаю та розв’язую задачі. Обчислюю вирази зі змінною та складеними іменованими числами.

 

 

135.

Розв’язую задачі на спільну роботу. Складаю рівняння за схемами та текстом.

 

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

136.

Досліджую зміну добутку при збільшенні або зменшенні одного з множників. Учуся множити парні  двоцифрові числа на 5.

 

 

137.

Закріплюю задачі на збільшення (зменшення)  в кілька разів. Ознайомлююся з темою, метою групового проєкту «Знаки арифметичних дій. Рівності . Нерівності.»

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

138.

Досліджую зміну частки при збільшенні (зменшенні) в кілька разів діленого при постійному дільнику. Закріплюю вміння та навички розв’язування задач на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумою двох.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

139.

Досліджую, як зміниться частка при збільшенні (зменшенні ) дільника в кілька разів при сталому діленому. Вчуся розв’язувати рівняння нового виду.

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

140.

Розв’язую задачі різними  способами.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

141.

Закріплюю, систематизую знання, вміння та навички при обчисленні виразів на дії різного ступеня та задач вивчених видів.

 

 

142.

Діагностична робота № 9.

 

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

143.

Аналіз діагностичної роботи. Розв’язую задачі різними  способами.

 

 

144.

Записую частини та утворюю їх з використанням наочності. Чисельник. Знаменник. Розв’язую задачі на знаходження частини числа. 

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

145.

Розв’язую задачі на час та знаходження частини числа. Обчислюю вирази на дії різного ступеня.

 

 

146.

Вчуся порівнювати частини числа. Повторюю міри часу та співвідношення між ними.

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

147.

Закріплюю порівняння частин числа. Рівності. Нерівності.

 

 

148.

Закріплюю порівняння частин числа. Презентація проєкту «Знаки арифметичних дій. Рівності. Нерівності.

 

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

149.

Знаходжу числа за значенням його частин. Вимірюю та  креслю відрізки заданої довжини. відрізків

 

 

150.

Вчуся розв’язувати складені задачі з частинами. Закріплюю вміння розв’язувати нерівності, рівняння.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

151.

Закріплюю вміння розв’язувати нерівності, рівняння.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

152.

Ознайомлююсь з діленням з остачею. Використовую таблиці діленні при виконанні ділення з остачею

 

 

153.

Пояснюю загальне міркування при діленні з остачею. Розв’язую задачі з частинами.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

154.

Досліджую співвідношення між дільником та остачею. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

 

155.

Перевіряю ділення з остачею. Використовую формули обчислення квадрата та прямокутника.

 

 

156.

Розв’язую  обернені задачі до задач на знаходження прямокутника та квадрата. Обчислюю вирази з остачею з перевіркою.

 

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

157.

Досліджую подільність чисел на 2 та 5.Складаю та розв’язую подвійні нерівності.

 

 

158.

Розв’язую задачі на час та задачі геометричного змісту. Обчислюю вирази на дії різного ступеня.

 

 

159.

Розв’язую задачі на 3 – 4 дії . Знаходжу значення виразів та розв’язую рівняння.

Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

160.

Діагностична робота № 10.

 

 

161.

Аналіз діагностичної роботи. Розв’язую задачі на 3 – 4 дії . Знаходжу значення виразів та розв’язую рівняння.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

162.

Повторюю таблиці множення та ділення . Розв’язую задачі обернені до задач на суму двох добутків.

 

 

163.

Закріплюю знання про нумерацію трицифрових чисел. Складаю обернені задачі до запропонованих вивчених видів.

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

164.

Використовую набуті знання , вміння для перевірки  дій множення та ділення, розв’язуванні задач з частинами чисел.

 

 

165.

Виконую дії зі складеними іменованими числами. Обчислюю вирази на дії різного ступеня.

 

Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань

 

 

166.

За даними числами або за виразом  складаю та розв’язую задачі.

 

 

171.

Розв’язую задачі на знаходження четвертого пропорційного  та задачі , що є комбінаціями задач  вивчених видів

 

Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї

 

 

172.

Складаю  задачі за коротким записом. Порівнюю задачі та їх розв’язання. Знаходжу  значення виразів на дії різного ступеня.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
2728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку