Математика
(Г. Лишенко)
№ п/п |
Тема |
Компетентності
|
Дата |
Примітки |
1. |
Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
2. |
Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
|
|
3 |
Додавання та віднімання чисел частинами. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
4. |
Обчислення виразів на 2 дії. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися |
|
|
5. |
Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
6. |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Коло. Круг. Задачі на знаходження невідомого компоненту та на різницеве порівняння. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі |
|
|
7. |
Зміна суми внаслідок зміни доданків. Додавання способом округлення. Задачі, обернені до задач на знаходження периметра прямокутника. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
8. |
Зміна різниці внаслідок зміни компонентів. Віднімання способом округлення. Складання задач за схемами. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
|
|
|
9. |
Обернені задачі. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач двома способами. |
|
|
|
10. |
Рівняння. Розв’язування рівнянь. Побудова квадрата. Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
11. |
Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
12. |
Перевірка додавання відніманням. Складання рівнянь за текстом. Складання задач за моделями. |
|
|
|
13. |
Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
14. |
Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
15. |
Вирази зі змінною. Порівняння виразів. Задачі на знаходження третього доданку. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
16. |
Діагностична робота №1. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
17. |
Аналіз діагностичної роботи. Задачі на знаходження третього доданку. Вирази зі змінною. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
|
|
18. |
Таблиця множення чисел 2 і 3. Задачі, що розкривають зміст дії множення. |
|
|
|
19. |
Переставний закон множення. Зв’язок між множенням і діленням. Добір чисел у нерівностях. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
20. |
Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння. |
|
|
|
21. |
Таблиці множення числа 4 і ділення на 4. Складання рівнянь за текстом. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
22. |
Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
23. |
Міри часу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання
|
|
|
24. |
Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел. |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
25. |
Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
26. |
Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
27. |
Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів. |
|
|
|
28. |
Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
29. |
Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
30. |
Задачі на знаходження четвертого пропорційного з величинами: норма витрати, кількість, загальна витрата. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
31. |
Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
32. |
Розв’язування задач двома способами. Нерівності. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї
|
|
|
33. |
Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
34. |
Обчислення виразів на 2–3 дії. Розв’язування задач різними способами. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання
|
|
|
35. |
Діагностична робота № 2.
|
|
|
|
36. |
Аналіз діагностичної роботи. Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
37. |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання рівнянь за текстами. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання
|
|
|
38. |
Задачі на четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
39. |
Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
40. |
Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота. Задачі з буквеними даними. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
41. |
Таблиці множення числа 9 і ділення на 9.Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
42. |
Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів. |
|
|
|
43. |
Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
44. |
Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
45. |
Складання задач за короткими записами. Задачі на різницеве порівняння двох остач. Складання схем за рівняннями. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
46. |
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
47. |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь. |
|
|
|
48. |
Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач зі збільшенням (зменшенням) чисел. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
|
|
49. |
Повторення табличного множення та ділення. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
50. |
Діагностична робота №3. |
|
|
|
51. |
Аналіз діагностичної роботи. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
52. |
Утворення чисел прилічуванням та відлічуванням одиниці та за їхнім десятковим складом. Складання рівнянь за схемами. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання
|
|
|
53. |
Утворення числа 200. Задачі, обернені до задач на суму двох добутків. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
54. |
Утворення трицифрових чисел за їхнім десятковим складом. Задачі на спільну роботу. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
55. |
Читання та запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Задачі на спільну роботу. |
|
|
|
56. |
Запис трицифрових чисел, порівняння. Складання і розв’язування задач з кратним або різницевим порівнянням чисел. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
57. |
Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
58. |
Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
59. |
Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
60. |
Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
|
|
|
61. |
Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач складанням виразів. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
62. |
Міри маси. Грам. Тонна. Розв’язування задач з мірами маси. Порівняння іменованих чисел. |
|
|
|
63. |
Розв’язування задач та рівнянь. Обчислення виразів зі змінною. Порівняння складених іменованих чисел. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї
|
|
|
64. |
Діагностична робота № 4. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
65. |
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування задач та рівнянь. |
|
|
|
66. |
Додавання і віднімання круглих сотень, десятків з переходом через розряд. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
67. |
Розв’язування задач на четверте пропорційне. Види кутів. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
68. |
Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
69. |
Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
70. |
Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними. |
|
|
|
71. |
Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
72. |
Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
73. |
Додавання та віднімання виду 240 + 60; 500 – 70. Дії зі складеними іменованими числами. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
74. |
Розв’язування ускладнених задач на суму двох добутків. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. |
Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися |
|
|
75. |
Діагностична робота № 5. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
76. |
Аналіз діагностичної роботи. Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
77. |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння. Аналіз діагностичної роботи. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
78. |
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
|
|
|
79. |
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
80. |
Повторюю усне додавання та віднімання в межах 1000.Розвязую задачі на четверте пропорційне (другого виду) |
|
|
|
81. |
Досліджую письмове додавання двоцифрових чисел. Порівнюю задачі на збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
82. |
Вчуся пояснювати письмове додавання двоцифрових чисел. Складаю і розв’язую задачі на різницеве порівняння. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
83. |
Письмово додаю трицифрові числа .Складаю та розв’язую рівняння. |
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини |
|
|
84. |
Вчуся письмово віднімати двоцифрові числа. Розв’язую задачі на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць. |
|
|
|
85. |
Діагностична робота № 6.
|
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
86. |
Аналіз діагностичної роботи. Підбираю значення змінної в нерівностях. Складаю задачі за коротким записом. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
87. |
Вправляюся в письмовому відніманні з коротким поясненням двоцифрових чисел. Розв’язую задачі з буквеними даними. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
88. |
Досліджую письмове віднімання трицифрових чисел та види трикутників Порівнюю задачі на віднімання. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
|
|
89. |
Досліджую додавання трицифрових чисел, у яких сума одиниць або десятків дорівнює 10; ускладнені задачі на четверте пропорційне . |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
90. |
Віднімаю письмово трицифрові числа, які мають у зменшеному 0 десятків або 0 одиниць. Знаходжу значення виразів з іменованими числами |
Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися |
|
|
91. |
Досліджую письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складаю задачі за виразом. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
92. |
Розв’язую задачі на 4 дії. Досліджую письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
93. |
Досліджую додавання трицифрових чисел з поступовим переходом через два розряди. Розв’язую складені задачі з невідомим компонентом дій. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
94. |
Вчуся віднімати трицифрові числа з поступовим переходом через 2 розряди. За даною умовою креслю лінійну діаграму. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
95. |
Письмово додаю три доданки. Використовую при розв’язуванні задач письмове додавання трьох трицифрових чисел. |
|
|
|
96. |
Обчислюю письмово вирази на кілька дій. Розв’язую задачі на різницеве порівняння сум (добутків).Складаю рівняння нового виду за схемами. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
97. |
Використовую спосіб округлення при усному додаванні трицифрових чисел. Розв’язую рівняння на дві дії. Ознайомлююсь з темою і метою проєкту «Мандрівка в історію чисел і цифр» |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
98. |
Застосовую спосіб округлення при усному відніманні трицифрових чисел. Використовую набуті знання при розв’язуванні задач з буквеними даними. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
99. |
Виконую дії зі складеними іменованими числами. Розв’язую обернені задачі до задач знаходження периметру трикутника. |
|
|
|
100. |
Порівнюю задачі з буквеними даними та задачі на суму 2 добутків. Вчуся знаходити корінь рівняння. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
101. |
Діагностична робота № 7.
|
|
|
|
102. |
Аналіз діагностичної роботи. Вправляюся в письмовому додаванні і відніманні трицифрових чисел. Закріплюю вміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
103. |
Вправляюся в письмовому додаванні і відніманні трицифрових чисел. Закріплюю вміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
104. |
Повторюю множення з 1 та 0. Використовую набуті знання для розв’язування нерівностей. |
|
|
|
105. |
Виконую ділення 0 на число , ділення на 1 та ділення рівних чисел. Вчуся розв’язувати задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
106. |
Виконую множення з числами 10 та 100.Вправляюся використовувати дані діаграм для складання задач. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
107. |
Ознайомлююсь з множенням і діленням розрядних чисел на одноцифрові. Використовую набуті знання для обчислення периметру прямокутника. |
|
|
|
108. |
Сполучний закон множення. Застосовую його в обчисленні виразів та розв’язуванні задач двома способами |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
109. |
Закріплення сполучного закону множення в обчисленнях. Презентація проєкту «Мандрівка в історію чисел і цифр» |
|
|
|
110. |
Вчуся множити і ділити круглі числа на одноцифрові. Закріплюю розв’язування задач на різницеве порівняння двох часток. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
111. |
Досліджую ділення числа на добуток. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
112. |
Розширюю знання про способи ділення на розрядні двоцифрові числа. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
113. |
Досліджую способи множення суми на число та використовую при розв’язуванні задач. |
|
|
|
114. |
Ознайомлююсь з множенням двоцифрового числа на одноцифрове та задачами на спільну роботу. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
115. |
Розподільний закон множення відносно додавання. Використовую розподільний закон в обчисленнях виразів та задач. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
116. |
Розв’язую задачі на різницю двох добутків. Обчислюю вирази зі змінною. |
|
|
|
117. |
Вчуся множити одноцифрове число на двоцифрове. Закріплюю вміння розв’язувати задачі на поступове зведення до одиниці. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
118. |
Розподільний закон множення стосовно віднімання. Розв’язую задачі на різницеве порівняння двох добутків |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
119. |
Закріплюю вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння двох добутків |
|
|
|
120. |
Розв’язую задачі на спільну роботу. Закріплюю навички та вміння виконувати дії додавання і віднімання з іменованими числами. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
121. |
Обчислюю вирази на дії різного ступеня. Розв’язую задачі на суму двох добутків. |
|
|
|
122. |
Досліджую множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Виконую ділення складених іменованих чисел на одноцифрове. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
123. |
Вправляюся в обчисленні виразів на дії різного ступеня. Розв’язую задачі на спільну роботу. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
124. |
Діагностична робота № 8. |
|
|
|
125. |
Ознайомлююсь з діленням суми на число. Розв’язую задачі на різницеве порівняння двох часток. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
126. |
Вчуся виконувати ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Закріплю вміння та навички розв’язувати задачі вивчених видів. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
127. |
Досліджую ділення двоцифрового числа одноцифрове, якщо кількість десятків не ділиться на дільник. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
128. |
Складаю обернені задачі до задач на знаходження суми двох добутків. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
129. |
Використовую набуті знання при знаходженні значень виразів зі змінною, порівнянні виразів. |
|
|
|
130. |
Перевіряю дію ділення множенням. Розв’язую задачі на кратне порівняння двох часток. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
131. |
Вчуся перевіряти дію множення діленням Розв’язую обернені задачі до суми двох добутків. |
|
|
|
132. |
Ознайомлююсь з діленням круглих трицифрових чисел на одноцифрове. Вчуся складати та розв’язувати рівняння. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
133. |
Досліджую ділення двоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язую ускладнені задачі на суму двох добутків. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
134. |
За короткими записами складаю та розв’язую задачі. Обчислюю вирази зі змінною та складеними іменованими числами. |
|
|
|
135. |
Розв’язую задачі на спільну роботу. Складаю рівняння за схемами та текстом. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
136. |
Досліджую зміну добутку при збільшенні або зменшенні одного з множників. Учуся множити парні двоцифрові числа на 5. |
|
|
|
137. |
Закріплюю задачі на збільшення (зменшення) в кілька разів. Ознайомлююся з темою, метою групового проєкту «Знаки арифметичних дій. Рівності . Нерівності.» |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
138. |
Досліджую зміну частки при збільшенні (зменшенні) в кілька разів діленого при постійному дільнику. Закріплюю вміння та навички розв’язування задач на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумою двох. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
139. |
Досліджую, як зміниться частка при збільшенні (зменшенні ) дільника в кілька разів при сталому діленому. Вчуся розв’язувати рівняння нового виду. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
140. |
Розв’язую задачі різними способами. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
141. |
Закріплюю, систематизую знання, вміння та навички при обчисленні виразів на дії різного ступеня та задач вивчених видів. |
|
|
|
142. |
Діагностична робота № 9.
|
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
143. |
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язую задачі різними способами. |
|
|
|
144. |
Записую частини та утворюю їх з використанням наочності. Чисельник. Знаменник. Розв’язую задачі на знаходження частини числа. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
145. |
Розв’язую задачі на час та знаходження частини числа. Обчислюю вирази на дії різного ступеня. |
|
|
|
146. |
Вчуся порівнювати частини числа. Повторюю міри часу та співвідношення між ними. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
147. |
Закріплюю порівняння частин числа. Рівності. Нерівності. |
|
|
|
148. |
Закріплюю порівняння частин числа. Презентація проєкту «Знаки арифметичних дій. Рівності. Нерівності. |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
149. |
Знаходжу числа за значенням його частин. Вимірюю та креслю відрізки заданої довжини. відрізків |
|
|
|
150. |
Вчуся розв’язувати складені задачі з частинами. Закріплюю вміння розв’язувати нерівності, рівняння. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
151. |
Закріплюю вміння розв’язувати нерівності, рівняння. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
152. |
Ознайомлююсь з діленням з остачею. Використовую таблиці діленні при виконанні ділення з остачею |
|
|
|
153. |
Пояснюю загальне міркування при діленні з остачею. Розв’язую задачі з частинами. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
154. |
Досліджую співвідношення між дільником та остачею. Розв’язую задачі на поступове зведення до одиниці. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
|
|
155. |
Перевіряю ділення з остачею. Використовую формули обчислення квадрата та прямокутника. |
|
|
|
156. |
Розв’язую обернені задачі до задач на знаходження прямокутника та квадрата. Обчислюю вирази з остачею з перевіркою. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
157. |
Досліджую подільність чисел на 2 та 5.Складаю та розв’язую подвійні нерівності. |
|
|
|
158. |
Розв’язую задачі на час та задачі геометричного змісту. Обчислюю вирази на дії різного ступеня. |
|
|
|
159. |
Розв’язую задачі на 3 – 4 дії . Знаходжу значення виразів та розв’язую рівняння. |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
160. |
Діагностична робота № 10. |
|
|
|
161. |
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язую задачі на 3 – 4 дії . Знаходжу значення виразів та розв’язую рівняння. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
162. |
Повторюю таблиці множення та ділення . Розв’язую задачі обернені до задач на суму двох добутків. |
|
|
|
163. |
Закріплюю знання про нумерацію трицифрових чисел. Складаю обернені задачі до запропонованих вивчених видів. |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
164. |
Використовую набуті знання , вміння для перевірки дій множення та ділення, розв’язуванні задач з частинами чисел. |
|
|
|
165. |
Виконую дії зі складеними іменованими числами. Обчислюю вирази на дії різного ступеня. |
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань |
|
|
166. |
За даними числами або за виразом складаю та розв’язую задачі. |
|
|
|
171. |
Розв’язую задачі на знаходження четвертого пропорційного та задачі , що є комбінаціями задач вивчених видів |
Виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі. Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
172. |
Складаю задачі за коротким записом. Порівнюю задачі та їх розв’язання. Знаходжу значення виразів на дії різного ступеня. |
|
|