Математика і моя майбутня професія

Про матеріал
Мета : • ознайомити учнів з роботою людей різних професій і прикладними задачами, які їм приходиться щодня вирішувати; • стимулювати інтерес учнів до здобуття нових знань; • збагачувати учнів теоретичними знаннями з технічних та інших дисциплін • виховувати любов до математики як науки. • привернути увагу підлітків до такого важливого проблемного питання, як вибір професії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика і моя майбутня професія

Номер слайду 2

Конкурс «Давайте знайомитися»

Номер слайду 3

Конкурс «Пройди тест»

Номер слайду 4

Завдання ЗНО№ 1

Номер слайду 5

Завдання ЗНО№ 2

Номер слайду 6

Завдання ЗНО№ 3

Номер слайду 7

Завдання ЗНО№ 4

Номер слайду 8

Конкурс «Будь уважним»

Номер слайду 9

Тест на уважність!6 квадратів по 5 точок на кожному – запам'ятай їх розташування!

Номер слайду 10

с. Перевір свою увагу і пам'ять30 точок – 30 секунд для запам'ятовування

Номер слайду 11

Перевір свою увагу і пам'ять. Обери місце знаходження точок і клікни мишкою по відповідному квадратику

Номер слайду 12

с. Перевір свою увагу і пам'ять30 точок – 30 секунд для запам'ятовування

Номер слайду 13

Весела вікторина “Всяка всячина”

Номер слайду 14

У будинку 100 квартир. Скільки разів на дверях написано цифру 7? 1а11

Номер слайду 15

Один оборот навколо Землі супутник робить за 1 годину 40 хвилин, а інший за 100 хвилин. Як таке може бути?21 год 40 хв=100 хв

Номер слайду 16

За який час можна засмажити три скибочки хліба на сковорідці, що вміщує лише дві скибочки. З одного боку необхідно підсмажувати 1 хвилину.3а4 хвилини

Номер слайду 17

Якщо о 23 годині ночі йде дощ, то чи можна стверджувати, що через 72 годин буде сонячна погода ? 4а( ні, бо буде ніч)

Номер слайду 18

Соловей починає співати о 1-й годині ночі, зозуля — о 3-й, шпак — о 4-й, горобець — о 6-й. Котра година, якщо співають соловей і зозуля, а шпака не чути? 5атретя

Номер слайду 19

Цегла важить два кілограми і півцеглини. Скільки кілограмів важить цегла? 6а4 кг

Номер слайду 20

Довжина крила комахи, яку намальовано в масштабі 50:1, дорівнює 0,4 см. Знайти дійсну довжину крила?7а50*0,4=20 (см)

Номер слайду 21

Наступне питання у нас про кохання. Одного разу хлопець-математик гуляв з дівчиною. Вона зірвала ромашку і почала відривати пелюстки, примовляючи: „Любить - не любить”. Тоді хлопець сказав: „Не варто цього робити. Це зайве. Достатньо тільки ...”8а. Якщо кількість пелюсток непарна, то любить.

Номер слайду 22

Троє рибалок впіймали 75 окунів і вирішили зварити юшку. Коли один рибалка дав 8 окунів, другий – 12, а третій –7, то окунів у них залишилося порівну. Скільки окунів упіймав кожний?9а23,24,28

Номер слайду 23

У трьох братів 9 гривень. У молодшого – на 1 гривню менше, а у старшого – на 1 гривню більше, ніж у середнього брата. Скільки гривень у кожного ?10а2,3,4

Номер слайду 24

1150000 Чи знаєте ви, що найменший птах на землі – колібрі – важить 1.8 г, а найбільший – страус - 90 кг. У скільки разів страус важчий від колібрі ?

Номер слайду 25

Для професії такої — спробуйте її назвати —З паралельними прямими Справу слід постійно мати. П'ять ліній паралельних. Горизонтально йдуть. А що ж це за професія? Хай відповідь дадуть! 12а. Музиканти і нотний стан

Номер слайду 26

Математика в професії моїх батьків

Номер слайду 27

Математика в професії моїХ батьків Презентація учня 11-го класу. Капусти романа

Номер слайду 28

Застосування математики в усіх галузях науки, народного господарства необмежене. Без знання математики не можна уявити розвитку людства.

Номер слайду 29

Сьогодні я розповім вам про свого тата Капусту Максима Петровича та його професію. Він працює агрономом в ТОВ «Імперія-Агро»Про значення математики в житті людини М. І. Калінін писав: “Хоч, би яку науку ви вивчали, хоч би в якій галузі працювали, якщо ви хочете залишити там який-небудь слід, то для цього скрізь необхідні знання математики»

Номер слайду 30

Математика широко використовується в житті людей і сільському господарстві. Щоб посіяти зернові культури, треба відвести певну кількість гектарів землі, потім у встановлений строк обробити цю землю і засіяти її зерном, додержуючи норм висіву. Щоб виростити добрий урожай, у землю вносять добрива. А треба правильно розрахувати концентрацію розчину речовин, щоб бува не заподіяти шкоди ланам.

Номер слайду 31

Знаючи площу лану і врожай, зібраний зодного гектара, можна підрахувати, скільки всього буде зібрано зерна, потім обчислити, скільки борошна вийде з цього зерна і, нарешті, скільки з цього борошна вийде хлібних виробів для населення.

Номер слайду 32

Для зберігання зернових та інших культур потрібні приміщення, а скільки їх треба збудувати і якого об`єму? Відповіді на ці питання дають математичні розрахунки.

Номер слайду 33

Задача. В 1996 році посівна площа пшениці, що вирощувалась у фермерському господарстві за інтенсивною технологією, складала 1120 га, або 28% посівів цієї культури. Збір зерна з площі, що оброблялась за інтенсивною технологією складала 35840 центнерів, або 47% загального валового збору пшениці у господарстві. Порівняйте врожайність пшениці, що отримана в фермерському господарстві з використанням інтенсивної технології і без неї.

Номер слайду 34

Рішення: Посівна площа пшениці в фермерському господарстві складає 1120:0,28=4000 га Отже, без застосування інтенсивної технології пшениця вирощувалась на площі 4000-1120=2880 га Загальний збір пшениці в фермерському господарстві складає 35840:0,47=76285 центнерів. Таким чином, урожайність пшениці з одного гектара площі, що вирощувалась по інтенсивній технології, складала 35840:1120=32 центнери, а з одного гектару без застосування інтенсивних технологій (76255-35840):2880=14 центнерів.

Номер слайду 35

Висновки. Сучасна математика здійснює великий вплив на розвиток господарства країни. Сільське господарство не може розвиватись без математичних законів, без математичного моделювання. Зв`язок математики і сільського господарства дозволяє матеріалізувати знання учнів і студентів.

Номер слайду 36

МАТЕМАТИКА В ПРОФЕСІЇ МОЄЇ МАМИ

Номер слайду 37

Моя мама працює юристом-консультантом. Вона здійснює оформлення документів на будівлі та земельні ділянки

Номер слайду 38

ЗАДАЧА Потрібно прорахувати житлову та загальну квадратуру житлового будинку чи квартири . Наприклад, загальна площа 3-и кімнатної квартири 165 м. кв. Житлова (це залала , дві спальні) має площу 95 м. кв. Знайти допоміжну площу. Розв'язання: 165 – 95 = 70 Відповідь: 70 м.кв.

Номер слайду 39

Математика в професії моєї бабусі

Номер слайду 40

Мою бабусю звати Віра. Зараз вона на пенсії, але раніше працювала поваром у шкільній їдальні. Моя бабуся може легко порахувати, яку кількість продуктів необхідно для приготування будь-якої страви, кількість калорій в готовій страві. Математика їй допомагає і сьогодні

Номер слайду 41

Учора ми з бабусею приготували наш улюблений борщ. І ось що в нас вийшло:500 г картоплі за ціною 14,40грн.300г свіжої капусти за ціною 17 грн.400 г буряка за ціною 8,80грн.200 г цибулі за ціною 5 грн.3 столової ложки томатної пасти. 2-3 зубчика часнику, сіль, перець, олія, зелень за смаком. Розв'язання: 0,5*14,4+0,3*17+0,4*8,8+0,2*5 = 16,82 . На приготування смачного борщу у нас вийшло 16 грн 82 коп. Висновок: готувати дома вигідно, смачно і з бабусею цікаво.

Номер слайду 42

Математика в професії мого тата

Номер слайду 43

Мій тато працює слюсарем-ремонтником. Він розбирає несправні вузли, замінює чи виготовляє окремі деталі, збирає, регулює, випробовує їх на холостому ходу, змащує. Він повинен слідкувати за технічним станом обладнання, що знаходиться в його сфері обслуговування, здійснювати постійні технічні огляди, усувати дрібні неполадки, проводити поточні і капітальні ремонти обладнання.

Номер слайду 44

Математика зустрічається в цій професії часто. Наприклад виміряти об'єм рідини в цистерні, товщину труб тощо.

Номер слайду 45

Задача. В цистерні 850 л нафти. 48% нафти розлили в бочки. Скільки літрів нафти залишилося в цистерні?Розв'язання: 850 * (100-42)/100 = 442 л Відповідь: 442 л

Номер слайду 46

Математика в професії моїх батьків

Номер слайду 47

Мій тато працює електромонтером. Під час роботи він часто зустрічається з математикою, наприклад, яка висота стовпа чи довжина дроту, який треба перевірити, яка напруга та багато інших

Номер слайду 48

Задача. Електромантер перевіряє 20 м дроту за 10 хвилин. Скільки йому потрібно часу щоб перевірити 400 м дроту на справність. Розв’язання 10: 20 * 400 = 200 хв. = 3 год. 20 хв Відповідь: 3 год.20 хв.

Номер слайду 49

Задачі від представників різних професій1. Хлібороб. 

Номер слайду 50

Задачі від представників різних професій2. Штукатур

Номер слайду 51

Задачі від представників різних професій3. Банкір.

Номер слайду 52

Задачі від представників різних професій4. Продавець.

Номер слайду 53

Задачі від представників різних професій5. Хімік-технолог.

Номер слайду 54

Задачі від представників різних професій6. Біолог.

Номер слайду 55

Задачі від представників різних професій7. Бухгалтер .

Номер слайду 56

«Таємниця дати народження»

Номер слайду 57

Навіщо нам потрібна математика? в 2014 році одна шахрайська фірма проводила “розіграш” 279 тисяч гривень для людей, для яких число(рік народження — 154 (нібито номер лотереї) + вік в 2014 році) ´150 = 279000 Проте, рік народження + вік в 2014 році = 2014,і завжди (2014-154) ´150 = 279000 — тобто “виграш” лише імітується для того, щоб примусити людей купити якусь непотрібну річ для того, щоб “виграти” значну суму (яку звісно ніхто не отримає).

Номер слайду 58

Навіщо нам потрібна математика?

Номер слайду 59

Навіщо нам потрібна математика? Привітайте динозаврів, вони також виграли!((х-154+(2014-х))150=(х-154+2014-х)  150 =(2014-154)  150=1860  150 = 279 000

Номер слайду 60

Навіщо нам потрібна математика? На закінчення хочу дати маленьку пораду. Яку б огиду у вас не викликало згадування про математику, не лінуйтеся її застосовувати в повсякденному житті. Іноді вона здатна врятувати ваш гаманець від пограбування.

Номер слайду 61

Вітаємо переможців

pptx
Додано
27 лютого
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку