Математика. Урок № 52 (За підручником О.Гісь, І.Філяк) Тема. Розв’язування простих задач різних типів для перевірки усвідомлення вибору арифметичної дії

Про матеріал
Урок розроблено згадно з програмою НУШ за підручником "Математика" О.Гісь, І.Філяк, 2019 р.
Перегляд файлу

Математика. 2 клас. За підручником О.Гісь, І.Філяк                        

Урок № 52

Тема. Розв’язування простих задач різних типів для перевірки усвідомлення вибору арифметичної дії

Ключові компетентності: уміння моделювати життєві ситуації математичним мовленням, виявляти залежності в навколишньому світі, уміння спостерігати, бути уважним, розвиток логічного мислення.

Предметні компетентності: формування уміння розв’язувати прості задачі різних видів для перевірки усвідомлення вибору арифметичних дій, удосконалення обчислювальних навичок.

Очікувані результати: розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі, визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання, додає і віднімає з переходом через десяток

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань

Хвилинка каліграфії

Давайте пригадаємо, у яких двоцифрових числах кількість одиниць

дорівнює 0

Математичний  диктант

Число, у якому 10 дес.;

Найбільше двоцифрове парне число;

Сума чисел 17 і 3;

Різниця чисел 16 і 6;

Збільшити 7 на 13;

Зменшити 14 на 3 і на 1;

Число, яке стоїть перед числом 71;

Число, яке стоїть за числом 39.

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку

Сьогодні нас усіх запрошено на вечірку для усіх комах, яка відбувається у лісі.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Розгляньте малюнки на с. 110, 111, 112.

  • Яких комах ви побачили?
  • Після розв’язання усіх задач ми дізнаємось назви тих комах, яких ви не впізнали.

№1 с. 110 Фронтальна робота (усно). Про організаторів вечірки.

Жук-олень — 1 жук

Жуки-носороги — 5 жуків

Жуки-довгоносики — 9 жуків

Всього — ?

1 + 5 + 9 = 15 (ж.) - всього

Відповідь: 15 жуків

№2 с. 110 Фронтальна робота (із записом у зошити).

Цвіркуни — 16 комах

Цикади — ?, на 13 комах більше

16 + 13 = 29 (ц.)

Відповідь: 29 цикад

№3, с. 111. Щоденні 3.  Математика самостійно

Нічні — 27 метеликів

Світлячки — 42 метелики

Всього — ?

27 + 42 = 69 (к.) - всього.

Відповідь: 69 комах

Перевірка

Фізкультхвилинка

№4 або 5, с. 111. Щоденні 3. Математика разом з другом. (на вибір)

Всього — 11 павучків    Всього — 13 сонечок

Скрипалі — 3 павучки    Пили чай — ? сонечок

Цимбалісти — ?     Літали — 9 сонечок

11 — 3 = 8 (п.)- на цимбалах.  13 — 9 = 4 (с.)- пили чай.

Відповідь: 8 павучків    Відповідь: 4 сонечка

№ 6, 7. 8 с. 112. Фронтальна робота (із записом у зошити розв’язання та пояснення)

 12 — 8 = 4 (к.) - більше у білого метелика

32 + 14 = 46 (к.) - розважали гостей

14 — 6 = 8 (м.) – червоних

№ 9 с. 113. Виконання логічних вправ

Міркуємо так. Якщо жуків-довгоносиків було менше сотні, але більше, ніж 96, то їх могло бути 97, 98, 99

Якщо усі вони прийшли парами, то їх було 98

Відповідь: на вечірці 98 жуків-довгоносиків

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Я знаю і вмію : розв’язувати прості задачі

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1791
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку