Математика в прислів'ях і приказках

Про матеріал
На уроках математики для розвитку творчої активності школярів та інтересу до предмета ,використовую різні форми навчання , зокрема різноманітні вправи. Для розширення кругозору учнів , та розвитку міжпредметного зв´язку математики з іншими навчальними предметами та реальним життям. Одним з такихвидів на уроці є відгадування та тлумачення прислів’їв . Запропоновані вправи спрямовані на розвиток критичного мислення, виховання в учнів патріотизму, любові до усної народної творчості та рідного краю.
Перегляд файлу

               МИРОЛЮБІВСЬКИЙ НВК

 

 

 

 

 

                              

 

 

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 Ригун Людмила Вікторівна, учитель математики,

                          старший вчитель Миролюбівського НВК

                          Широківського району Дніпропетровської області

 

 

 

 

5 клас. Тема   «Дії з дробами. Мішані числа»

Відгадай прислів’я та приказки .

Завдання № 1

 +  =                           

 -

 =

 =

 

 

 

 

 

 

 = 3, х =

 = 6, х =

 +  =

 =

 

 

 

 

 

 

 +  =

 =

 = 4, х =

 

 

 

 

 

=

 -  =

 =

 =

 +  =

 -  =

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

к

б

в

е

ч

р

а

и

з

ю

м

2

15

 

 

 

4

3

 

3

6

1

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №2

=

=

 -  =

 

 

 

 

 =5,х =

=

-=

=3,х =

 

 

 

 

 

-=

+  =

=

=2 , х =

=

=

 

 

 

 

 

 

 

 +  =

=

 - =

 = 3 , х =

 

 

 

 

 

б

з

е

д

і

и

є

с

л

а

8

 

7

20

4

3

6

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Завдання №3

10 – ( -5) =

30 + ( -7)=

 

 

 

            9 + ( -7) =

  1. – ( -5) =

      6+ ( -10) =

-1 – 4 =

7 – ( -53) =

 

 

 

 

 

-7 – ( -20) =

5 – 10 =

-9 + ( -9) =

 

 

 

4 – ( -5)

 

-1 – ( -3)=

-5 – ( -14) =

-3 + 8 =

-7 + 8=

 

 

 

 

 

д

з

к

о

і

н

м

т

а

е

ь

15

-3

2

11

9

60

5

18

13

23

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6  клас . Тема «Додавання та віднімання раціональних чисел»

Відгадай прислів’я та приказки .

Завдання №1

-6 + 5 =

3 + ( -8)=

2 – (-6)=

-6 + 12 =

-8 – 3 =

 

 

 

 

 

 

 

-1 –(-7)=

5 – 10=

-3 + 11 =

-6 – (-6) =

 

 

 

 

 

 

  1. + (-8)=

2 + (- 7)=

4 – ( -4) =

1 – ( -5) =

-7 – 4 =

 

 

 

 

 

 

 

2 – ( -2) =

 

 

 

-6 + 14 =

- 5 –(-7)=

3 + ( -4) =

-9 -2 =

 

 

 

 

 

 

о

и

й

р

у

д

б

е

-5

0

4

6

2

-1

8

-11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №2

-10 + 8=

-3 – ( -7) =

-3 + 3 =

 

 

 

 

 

 

-14 + 17 =

11 – 16 =

-4 – ( -7)=

-2 – 5 =

-12 – ( -16) =

 

 

 

 

 

 

 

-2 + 1=

-4 + 6 =

-9 – ( -10) =

3 – ( -3)=

 

 

 

 

 

 

-5 + ( -5)=

7 + ( -4)=

-8 + 6=

1 –(-2)=

-3 + (-4)=

-9 + 13 =

 

 

 

 

 

 

 

 

о

а

р

б

н

х

е

м

т

з

и

3

6

-10

-2

-1

-5

2

1

-7

0

4

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №3

-2 – (-8)=

-3 -2 =

-3 -1 =

-5 – ( -8)=

-20 + 15=

-29 + 30 =

-100 – ( -100)=

 

 

 

 

 

 

 

-24- ( -30)=

-9 + 4 =

-19 + 15 =

0 – (-3)=

0 – 9 =

 

 

 

 

 

24 -31=

-3 -6 =

-99 + 100 =

10 -13 =

35 -37=

9 – 10 =

-20 + 22 =

 

 

 


 

б

п

я

р

м

´

д

т

ь

о

у

а

й

-4

-7

-2

3

1

-3

6

-1

2

-5

0

-9

-6

 

 

 

 

 

 

 

10 клас. Тема «Тригонометричні функції. Формули додавання.

Відгадай прислів’я та приказки .

Завдання №1

sinαcosβ + cosαsinβ=

sin45°=

sin²α+cos²β=

cos =

 

 

 

 

cosαcosβ + sinαsinβ=

cos =

tg2π=

 =

 

 

 

 

sinαcosβ – cosαsinβ=

 

 =

1 - cos²α=

sin=

ctg=

cosαcosβ – sinαsinβ=

cos210°=

 

 

 

 

 

 

1 + tg²α=

1 + ctg²α=

cos=

 

 

 

 

ж

л

е

ч

т

ш

й

д

-

у

с

і

а

м

н

и

1

 

sin²α

sin(α+β)

tg(α+β)

0

-

cos(α-β)

Sin(α-β)

 

-1

 

 

 

 

cos(α+β)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №2

cos 42°cos18° - sin 42°sin18° =

sin 56°cos34° + cos 56°sin34° = sin 90°

 

 

 

2 sin30°cos30° =

 =

2 cos² – 1=

1 - sin²α - cos²α =

1 – 2 sin² =

 

 

 

 

 

 

2 sin²α+cos²α – 1 =

 - sin²α =

 =

 

 

 

 

- – 2sin²15°=

 

 

 =

2 sin 2αcos2α =

cos =

cos² – sin² = 

coscos - sin sin =

 

 

 

 

 

 

 

к

а

т

з

і

д

о

с

е

л

м

в

 

0

sin²α

 

-1

 

 

ctg²α

1

Sin4α

tg²α

cos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №3

1) cos²α-sin²α =

    cos30° =

    sin²α+cos²α =

    sin60° =

 

     ctg  =

 

 

 

 

 

 

2) cos ( - α) =

    cosαcosβ + sinαsinβ =

    cos360° =

 

 

     ctg30° =

 

 

 

 

 

 

 

4) tg60° =

 

 

5) cos

     sin

     tgα + ctgα =

    sin270° =

    cos90° =

    cos

 

 

 

 

 

 

 

6) ctg90° =

    tg

    sin²α + cos²α =

    sin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       На уроках математики для розвитку творчої активності школярів та інтересу до  предмета ,використовую різні форми навчання , зокрема різноманітні вправи. Для розширення кругозору учнів , та розвитку міжпредметного  зв´язку математики з іншими навчальними предметами та реальним життям. Одним з таких видів на уроці є відгадування та тлумачення прислів’їв . Запропоновані вправи спрямовані на розвиток критичного мислення, виховання в учнів патріотизму, любові до усної народної творчості та рідного краю.

docx
Додано
16 травня 2019
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку