Вдосконалювати фонетичні навики,тренувати фонематичний слух,практикувати у читанні за транскрипцією та письмі.
Phonetic games
Назва гри: Name the Word
Практична мета: Вдосконалювати фонетичні навики.
Хід гри: Вчитель або учень кидає учням по черзі м’яч, називаючи звук; учні повертають м’яча, називаючи з цим звуком слово.
Назва гри: Unusual Telephone
Практична мета: Тренувати фонетичні навики.
Хід гри: На дошці, на прикріпленому плакаті – великий телефон. На його диску замість цифр – знаки різних звуків. Завдання учасників гри: «набрати» за певний час як можна більше слів з цими звуками та вимовити їх.
Назва гри: What Sound Is Іt ?
Практична мета: Тренувати фонематичний слух.
Хід гри: Вчитель називає ланцюжок слів, в яких зустрічається один і той самий звук. Учні повинні його відгадати.
Назва гри: Who Has the Best Hearing ?
Практична мета: Тренувати фонематичний слух.
Хід гри: Учитель : « Зараз я буду вимовляти українські та англійські звуки. Ваше завдання – підняти руку, коли почуєте англійський звук, а коли український – руку опустити ». Учні, що помилилися, вибувають з гри. Виграє та команда, в якій до кінця гри залишилося більше учасників.
Назва гри: Who Knows the Symbols for the Sounds ?
Практична мета: Тренувати учнів у читанні за транскрипцією та письмі.
Хід гри: На дошці написані слова у транскрипції. Завдання учнів – правильно їх прочитати та написати.
Назва гри: Who Has the Best Pronunciation ?
Практична мета: Формувати фонетичні навики.
Хід гри: Учитель вимовляє декілька слів чи речень, кидаючи м’яч одному з учасників гри .Останній повинен відтворити слова або речення у тому самому порядку , повторюючи вимову та інтонацію вчителя. Кожен учень відповідає двічі. Виграє той , у кого краща англійська вимова.
Назва гри: A Mistake
Практична мета: Вчити розпізнавати транскрипційні знаки.
Хід гри: Вчитель або кращий учень називає звуки, показуючи транскрипційні знаки і іноді «допускає » помилки . Учні повинні помітити помилку, плескаючи у долоні та виправити її.