"UNIT 3 FOOD LESSON 1: MY BREAKFAST"

Про матеріал
UNIT 3 FOOD LESSON 1: MY BREAKFAST Мета: вчити нові лексичні одиниці по темі «Їжа»; навчати дітей використовувати структуру «I have got…»; вдосконалювати фонетичні навички дітей; розвивати сприймання на слух; навчати бережливому відношенню до їжі. Обладнання: підручник, робочий зошит, лего-конструктор; проектор, комп’ютер
Перегляд файлу

UNIT 3 FOOD

LESSON 1: MY BREAKFAST

Мета: вчити нові лексичні одиниці по темі «Їжа»; навчати дітей використовувати структуру «I have got…»;  вдосконалювати фонетичні навички дітей; розвивати сприймання на слух; навчати бережливому відношенню до їжі.

Обладнання: підручник, робочий зошит, лего-конструктор; проектор, комп’ютер

Хід уроку

І Основна частина

1 Привітання

2 Фонетична зарядка

Sound [tʃ] виведено на екран

Діти відпрацьовують  звук [tʃ].

Вчитель читає речення, діти повторюють за

вчителем, вчительчитає дитина повторює, діти самостійно читають, діти

розповідають речення самостійно.

ІІ Основна частина

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  2. Актуалізація попередніх знань

Дітей потрібно поділити на групи, роздається кожній групі лото з картинками з їжею. Учням пропонують скласти ціпочку слово-картинка. Найшвидші отримують бал-смайлик.

  1. Аудіювання с. 37, впр 1

Кожній команді даються картки з зображенням дітей. Учням потрібно прослухати тексти та розкласти картки в правильній послідовності. Вчитель перевіряє правильність. На екрані виведено правильну послідовність.

Учні відкривають с 37, впр 1 та за вчителем читають діалоги.

За правильну складену послідовність кожна команда отримує бал-смайлик.

  1. Фізхвилинка

Jumping, jumping, never still,

Running, laughing with a will,

All the day and some at night.

Playing hard with all her might!

  1. Розвиток навичок монологічного говоріння

Впр 3 стр 37

Учні з’єднують по лініям картинки з їжею та фотками дітей. Учням пропонується за допомогою вчителя сказати, що діти їли на сніданок.

За кожну відповідь учні отримують бал-смайлик для своєї команди.

  1. Розвиток навичок читання

Впр 4 стр 38

Вчитель читає. Учні читають за вчителем. Учні читають самостійно. За кожне самостійне читання учні отримують бал-смайлик

  1. Створення власного сандвічу з лего

Дітям пропонується створити з лего модель свого сандвічу та розповісти про нього

За кожний сандвіч та за кожну розповідь учні отримують бали-смайлики для своїх команд

ІІІ Заключна частина уроку

  1. Підведення підсумків по балам
  2. Аналіз виконаної роботи.

 

docx
Додав(-ла)
Иванова Катя
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 січня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку