"UNIT 3 FOOD LESSON 1: MY BREAKFAST"

Про матеріал
UNIT 3 FOOD LESSON 1: MY BREAKFAST Мета: вчити нові лексичні одиниці по темі «Їжа»; навчати дітей використовувати структуру «I have got…»; вдосконалювати фонетичні навички дітей; розвивати сприймання на слух; навчати бережливому відношенню до їжі. Обладнання: підручник, робочий зошит, лего-конструктор; проектор, комп’ютер
Перегляд файлу

UNIT 3 FOOD

LESSON 1: MY BREAKFAST

Мета: вчити нові лексичні одиниці по темі «Їжа»; навчати дітей використовувати структуру «I have got…»;  вдосконалювати фонетичні навички дітей; розвивати сприймання на слух; навчати бережливому відношенню до їжі.

Обладнання: підручник, робочий зошит, лего-конструктор; проектор, комп’ютер

Хід уроку

І Основна частина

1 Привітання

2 Фонетична зарядка

Sound [tʃ] виведено на екран

Діти відпрацьовують  звук [tʃ].

Вчитель читає речення, діти повторюють за

вчителем, вчительчитає дитина повторює, діти самостійно читають, діти

розповідають речення самостійно.

ІІ Основна частина

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  2. Актуалізація попередніх знань

Дітей потрібно поділити на групи, роздається кожній групі лото з картинками з їжею. Учням пропонують скласти ціпочку слово-картинка. Найшвидші отримують бал-смайлик.

  1. Аудіювання с. 37, впр 1

Кожній команді даються картки з зображенням дітей. Учням потрібно прослухати тексти та розкласти картки в правильній послідовності. Вчитель перевіряє правильність. На екрані виведено правильну послідовність.

Учні відкривають с 37, впр 1 та за вчителем читають діалоги.

За правильну складену послідовність кожна команда отримує бал-смайлик.

  1. Фізхвилинка

Jumping, jumping, never still,

Running, laughing with a will,

All the day and some at night.

Playing hard with all her might!

  1. Розвиток навичок монологічного говоріння

Впр 3 стр 37

Учні з’єднують по лініям картинки з їжею та фотками дітей. Учням пропонується за допомогою вчителя сказати, що діти їли на сніданок.

За кожну відповідь учні отримують бал-смайлик для своєї команди.

  1. Розвиток навичок читання

Впр 4 стр 38

Вчитель читає. Учні читають за вчителем. Учні читають самостійно. За кожне самостійне читання учні отримують бал-смайлик

  1. Створення власного сандвічу з лего

Дітям пропонується створити з лего модель свого сандвічу та розповісти про нього

За кожний сандвіч та за кожну розповідь учні отримують бали-смайлики для своїх команд

ІІІ Заключна частина уроку

  1. Підведення підсумків по балам
  2. Аналіз виконаної роботи.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 січня 2020
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку