UNIT 3 FOOD
LESSON 1: MY BREAKFAST
Мета: вчити нові лексичні одиниці по темі «Їжа»; навчати дітей використовувати структуру «I have got…»; вдосконалювати фонетичні навички дітей; розвивати сприймання на слух; навчати бережливому відношенню до їжі.
Обладнання: підручник, робочий зошит, лего-конструктор; проектор, комп’ютер
Хід уроку
І Основна частина
1 Привітання
2 Фонетична зарядка
Sound [tʃ] виведено на екран
Діти відпрацьовують звук [tʃ].
Вчитель читає речення, діти повторюють за
вчителем, вчительчитає дитина повторює, діти самостійно читають, діти
розповідають речення самостійно.
ІІ Основна частина
Дітей потрібно поділити на групи, роздається кожній групі лото з картинками з їжею. Учням пропонують скласти ціпочку слово-картинка. Найшвидші отримують бал-смайлик.
Кожній команді даються картки з зображенням дітей. Учням потрібно прослухати тексти та розкласти картки в правильній послідовності. Вчитель перевіряє правильність. На екрані виведено правильну послідовність.
Учні відкривають с 37, впр 1 та за вчителем читають діалоги.
За правильну складену послідовність кожна команда отримує бал-смайлик.
Jumping, jumping, never still,
Running, laughing with a will,
All the day and some at night.
Playing hard with all her might!
Впр 3 стр 37
Учні з’єднують по лініям картинки з їжею та фотками дітей. Учням пропонується за допомогою вчителя сказати, що діти їли на сніданок.
За кожну відповідь учні отримують бал-смайлик для своєї команди.
Впр 4 стр 38
Вчитель читає. Учні читають за вчителем. Учні читають самостійно. За кожне самостійне читання учні отримують бал-смайлик
Дітям пропонується створити з лего модель свого сандвічу та розповісти про нього
За кожний сандвіч та за кожну розповідь учні отримують бали-смайлики для своїх команд
ІІІ Заключна частина уроку