Матеріал до уроку "У кожного є своя співуча пір'їнка"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе здобувачам освіти, використовувати схильність до вигадки, фантазування, тобто до творчого самовиявлення. Пробуджуючи свої сили у літературній творчості (прозі, поезії), дитина оволодіває умінням «вживатися» в образ, співпереживати, використовувати виражальні засоби: фор¬мується потреба глибоко, емоційно сприймати ху-дожній твір. Спочатку свій, а потім іншого автора. Через власну творчість учень відчує і працю майстра, його вміння і можливості.
Перегляд файлу

У кожного є своя співуча пір’їна

І. Мозкова  атака.

- Які співучі пір’їнки є у людей, портрети яких ви бачите на дошці?

Леся  українка –  …(поетеса).

Леонід Глібов - …(байкар).

Катерина Білокур – (художниця).

Андрій Шевченко – (футболіст).

Софія Ротару –  (співачка).

ІІ. Гра «Тільки перший».

…удь…важний…о…ебе,й…о…нших,..е…агуби…вою…півучу…ір’їнку!

(Будь уважний до себе й до інших, не загуби свою співучу пір’їнку!

ІІІ. Вправа «Від кого надійшла телеграма?». (Групова робота).

-         Спікери зачитують літературні уривки. Групі потрібно пригадати, від чийого імені в них вимовляються прохання, міркування, накази.

-         -«Хлопчику віддай мою співучу пір’їнку. Я не можу жити без пісні.» (Стрепет – дивовижний птах з казки «Співуча пір’їнка» В Сухомлинського).

-         -«У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у кого такої пір’їнки немає». (Чоловік, що виріс з маленького хлопчика, з казки «Співуча пір’їнка» В. Сухомлинського).

-         -«Дозвольте вас,  бабусю, колись намалювати. У вас красиві очі і руки вузлуваті!» (Онучка з вірша «Найрідніші голоси Г. Чубач ).

-         -«Ти була мені наче мати, ти служила мені, як могла, кожна кроквочка, кожна лата не жаліла для нас тепла.» (Поет В. Сухомлинський звертається до рідної оселі. Вірш «Ти стоїш не багата й не пишна…» В. Сухомлинський).

-         -«Згода, мир. Але дивись мені: якщо хоч раз іще намалюєш, нізащо не буду миритися.» ( Гунько  з казки « Як Незнайко був художником»М. Носов).

ІV.Гра «Прорекламуйте».

- Придумати рекламу до тексту «Пісня тоненької очеретини» В. Чухліб.

  1.     Якщо ви хочете дізнатися про пісню тоненької очеретини, - завітайте на с.197.
  2.     Пам’ятайте, що й «найменший колосок має власний голосок».
  3.     Кожна тварина має свій власний голос :

-         Жаба-скрекотуха – скре-ке-ке!

-         Бугай – Бу! Бу!

-         Деркач – Др - р, др - р!

-         Кулик –Кі – квік! Кі – Квік!

V. Створення презентації « Наша співуча пір’їнка?»

Номінації: «Складаємо  поезію», «Міс проза», «Малюємо поезію», «Складаємо казку».

 

Складаємо дивовижний сон.

Нехай Сон буде реальністю!

 

 

 

                                                                        

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Нехай казка стане дійсністю!

 

 

 

Казка «Мовою фарб».

 

 

 

 

До якої казки малюнок?

 

 

 

 

 

 

 


Складаємо поезію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міс проза

Казка "Берізка в різні пори року"

       Я часто спостерігаю за берізками. І ось, що я помітила: вони в різні пори року мають багато спільного. А саме: загадкові, тендітні, стрункі, білокорі красуні.

       Відрізнити їх, нам допоможе Старик-Роковик зі своїми доньками. Коли появляється найстарша дочка, тоді берізка – безлиста, але вся срібна. Коли приходить наступна сестра, тоді – деревце соковите з зеленими кісками. Остання сестра робить «лікарку» ніжною, золотою.

       То ж ми виконали прохання Старика – Роковика – поринули в світ краси.

 


 

Казка «Диво дивнеє»

    В тридесятому царстві за тридесять земель, росло диво-дивнеє.

     В чарівному сні я побачила, що чародійка – зима подарувала землі білу ковдру, а диво – берізка спить, кругом неї цукрові гори. Королева зими одягнула її: на вершечку білокорого стовбура – тепла шапка, в довге тонке волосся вплела – діамантові стрічки, подарувала шарф та срібні сережки.

     Моя красуня зігріється і так проспить аж до весни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              


 

 

 

                          

                          

      

 

 

 

 

 

 

                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Бондарець Катерина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маєвська Анна
    Дуже хороша робота!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дідик Маряна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Воронцова Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
18 січня
Переглядів
332
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку